۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
تجهیز روستاهای قشم با کتاب های کمک آموزشی گاج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه توزیع کتب کمک درسی و کنکور با گروه آموزشی و موسسه انتشاراتی گاج خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین از  قشم، علیرضا کمساری عنوان داشت: با امضای این تفاهم نامه، کتابخانه ها و فرهنگسراهای روستایی قشم با کتب کمک آموزشی و کنکوری موسسه انتشاراتی گاج تجهیز می شوند.
وی ادامه داد: استقبال دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه دوره متوسطه دوم و پیش کنکور از منابع کمک آموزشی و حل مشکل کمبود کتب مورد نظر، هدف اصلی انعقاد این تفاهم نامه است.
کمساری با اشاره به تلاش های این اداره کل برای استفاده از مشارکت سایر موسسات آموزشی معتبر در کشور تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام، نیازهای محتوایی مدارس و موسسات فعال مناطق شهری و روستایی در مراحل بعدی این طرح تامین شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه وجود استعدادهای درخشان و نخبه تحصیلی در قشم را فرصتی بی نظیر برای پرورش، رشد و شکوفایی جامعه محلی دانست و گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این سرزمین کهن، سرمایه های معنوی هستند که آبادانی و پیشرفت را برای جزیره به ارمغان می آورند.
گفتنی است، مرحله نخست توزیع کتاب های کمک آموزشی وکنکور در مناطق روستایی و دوردست جزیره، تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =