۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
سئو سازی سایت با جواد یاسمی

سئو سازی کلمه ای است که برای بهینه سازی سایت از آن استفاده می شود. افزادی که نیاز به سئو دارند مثل مدیر فروش کارخانه‌ها، مدیر فروش شرکت ها و ... از این نوع ادبیات برای سئو سایت استفاده می کنند. جواد یاسمی هستم مشاور سئو در جهت افزایش کلیک و فروش.

 مشاوره سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل در زمینه های سئو داخلی، سئو فنی، سئو خارجی، سئو محتوایی و تدوین استراتژی سئو سئو برای افزایش فروش و افزایش زنگ خور هست. همیشه سئو یک جنگ بوده و هست و قسمت هایی از خروجی کار به دوستان شما بستگی دارد. یک سوم شما یک سوم رقیب یک سوم گوگل پس سعی کنید منطقی به سئو و خروجی سئو نگاه کنید.

مشاوره سئو و خدمات سئو حرفه ای سایت با تیم شاهراه دیجیتال با مدیریت جواد یاسمی. پروژه های سئو مختلفی انجام داده ام و سایت های مختلفی از جمله، عالیس، دکتر هدایی، بیتا کلینیک، ترازنت، سایت جواد یاسمی روی کلمه مشاوره سئو و ... رو سئو کرده ام. تجربه سئو من به وب فارسی محدود نمی شود و سایت های انگلیسی و عربی مختلفی رو سئو کرده ام.

کارشناسی ارشد در دانشگاه امیرکبیر در رشته MBA گرایش مارکتینگ گرفته ام. با پول شخصی و فاند هایی که برای استارتاپ های خودم گرفته ام تجربه های مارکتینگی و فروش بینظری پیدا کرده ام. من برای یادگیری سئو بیش از 10 هزار ساعت وقت صرف کرده ام. مطالعه مقالات های سایت های قدیمی و قوی انگلیسی و همچنین آشنایی با عزیزانی مثل مهندس اسماعیلی، مهندس شهپری و ... توانسته ام به دانش خوبی در زمینه سئو برسم.

خدمات سئو سایت یا سئو سازی

مراحل انجام خدمات مشاوره سئو و سئو سایت انجام 0 تا 100 تمامی مراحل سئو و بهینه سازی سایت. مشاور پروژه سئو سایت خود را به جواد یاسمی، مجری سئو برندها و کارخانه  بسپارید. خدمات سئو چیست؟ خدمات seo – خدمات بهینه سازی سایت خدمات سئو چیست؟ خدمات بهینه سازی سایت که توسط جواد یاسمی و تیم شاهراه دیجیتال به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای براساس جایگاه فعلی سایت شما در نظر گرفته می شود. خدمات سئو می تواند با کسب رتبه و جایگاه در صفحه اول موتور های جستجو مثل گوگل باعث دیده شدن سایت شما و افزایش فروش شود.  برای خیلی از کسب و کارها اصلا SEO و بهینه سازی بهترین مسیر برای افزایش فروش و درآمد نیست. برای پاسخ به این سوال که آیا خدمات سئو برای شما مفید است یا خیر؟ من جواد یاسمی یک مسیر را ایجاد کرده ام. کمی وقت گیر است ولی ارزشش را دارد.

سئو سازی سایت با جواد یاسمی

خدمات بهینه سازی سایت در یک نگاه کلی

  1. تحلیل وبسایت
  2. کیورد ریسرچ
  3. سئ فنی و ایجاد زیرساخت های سئویی
  4. تویلد محتوا
  5. لینک سازی
  6. سئو داخلی
  7. مشاوره سئو
  8. آموزش سئو به مدیران

خدمات سئو تضمینی

این روزها زیاد می شود که میبینم سئو تضمینی شده است! بله تضمین برای کسب رتبه. ولی سئو کاران حرفه ای نگران نیستند، بلکه غیر حرفه ای ها نگران هستند چون تضمین سئو برای کسانی که در کار خود خیلی تجربه و تخصص ندارد بسیار ریسکی است. تمام هزینه سئو را برگردانید، بله این توقع کارفرما است که هیچ خروجی نگرفته است. پروژه هایی شروع شده اند که بعد از چند ماه هنوز در 10 صفحه گوگل وجود ندارد. ترسناک است. در کلمات کلیدی انگلیسی نتایج گوگل به بالای یک میلیارد نتیجه می رسد ولی در فارسی هنوز به 20 میلیون نتیجه هم نرسیده ایم. این نشان می دهد کار بسیار سخت شده است و باید به شکل ویژه ای تلاش کرد.

طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد می تواند کسب و کار شما را رونق می‌دهد. بودجه های زیادی برای تبلیغات تلویزیون و ... پرداخت میکنید ولی یک محتوا روی وب فارسی می تواند برای شما چندین برابر ارز ایجاد کند. فرقی ندارد شما چه کسب و کاری دارید آنلاین نشدن کسب و کار شما به زودی باعث خواهد شد که کسب و کار شما رو به نابودی برود. طراحی سایت در مشهد می‌تواند کسب و کار شما را از نقطه شکست و عقب افتادن در دنیای دیجیتال به موفقیت برساند. اگر به فکر طراحی سایت هستید و دوست دارید کسب و کار خود را به دنیای آنلاین بکشانید پیشنهاد می‌کنیم حتما به فکر طراحی یک سایت جامع و حرفه‌ای از کسب و کار خود باشید و بدانید سئو بیس بودن آن و سئو سازی سایت اهمیت بالایی دارد تا به تعداد زیادی مشتری برسید و بتوانید یک بیزینس خیلی خوب بسازید. هزینه طراحی سایت در مشهد چقدر است؟ قیمت طراحی سایت با وردپرس چگونه محاسبه می‌شود؟ این سوالات و سوالاتی از این قبیل ممکن است که قبل از سفارش طراحی سایت با آن برخورد داشته باشید. فرقی ندارد که وب سایت شما را چه شخصی قرار است طراحی کند. 

آموزش سئو مبتدی

اگر علاقه زیادی برای یادگیری سئو داری و ذوق متخصص سئو شدن رو داری میتونی از این آموزش چند قدم رو به جلو برداری و بهت قول میدم ارزششو داره که با دقت بیشتری این راهنمای مقدماتی رو چند بار بخونی. برای یادگیری سئو و شروع این مسیر پیشنهاد میکنم به مقاله آموزش سئو مبتدی جواد یاسمی سر بزنید. در این گروه مقالات آموزش اصول سئو را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم و برای پیدا کردن یک دید در دنیای سئو حتما به صورت کامل این 8 مقاله را مطالع کنید. فراموش نکنید دوره آموزش سئو صفر تا 100 را فقط در بهشت پیدا خواهید کرد.

سئو سازی سایت با جواد یاسمی

آموزش سئو یک فرایند است و قرار نیست چند نکته یاد بگیرید و تمام. همیشه باید آپدیت بمانید و سئو هر چقدر به جلو بروید سخت تر می شود. سئو یعنی یک فرایند زنده و مطالعه قوانین جدید و موارد مهم جدید که برای سرچ انجین مهم می شود می تواند به شما کمک زیادی در جهت هر چه بهتر شدن و حرفه ای تر شدن در سئو بکند.

سئو چیست؟

Search Engine Optimization or Search Experience Optimization) SEO) که بخشی از بازاریابی دیجیتال است. سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری، سئو کلاه سیاه. سئو حرفه‌ای سایت شامل چه مراحلی است؟ قبل از هر اقدامی برای سئو سایت لازم است شناخت صحیحی از مخاطب هدف خود به دست آورید و با نیازها و دغدغه‌های ذهنی آن‌ها آشنا شوید. هر اقدامی که برای کسب رتبه‌های بهتر در نتایج جستجوها انجام می‌شود برای آن است‌که مخاطب را به سایت خود هدایت کنید، درنتیجه باید اطلاعاتی که در اختیار او قرار می‌دهید از کیفیت مناسب برخوردار باشد و نیاز او را رفع کند اما سئو حرفه‌ای سایت شامل چند مرحله مشخص است که به ترتیب باید طی شود.

مجله سئو جواد یاسمی. آخرین اخبار و مقالات روز دنیای سئو در زمینه های سئو داخلی، سئو فنی، لینک سازی خارجی و … در مجله سئو. پس از کار در شرکت های مارکتینگ و شرکت های مختلفی که نیاز به سئو و بهینه سازی داشتند و هدایت تیم های بازاریابی دیجیتال و مدیریت تیم های سئو، تصمیم گرفتم تا با ایجاد وبسایت شخصی برای خودم به صورت مشاوره ای در خدمت بیزینس ها و استارتاپ ها باشم. امیدوارم با بهینه سازی وبسایت ها برای موتور جستجو (گوگل) بتوانم به افزایش فروش و درآمد شما کمک کنم.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515831