مرغ رهتابی و غیررهتابی در اصفهان نداریم

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان گفت: عرضه مرغ خارج از قیمت مصوب یا دو قیمتی در اصفهان تخلف است و عرضه مرغ در سیستم رهتاب و با قیمت مصوب است.

حسین ایراندوست درگفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: وضعیت بازار مرغ در اصفهان تحت کنترل است و جوجه ریزی را افزایش دادیم و میانگین کشتار مرغ نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

وی افزود: در حلقه اول توزیع مرغ از طریق سامانه رهتاب مشکلی نداریم اما امیدواریم در حلقه دوم سامانه رهتاب، مرغ با قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد.

معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان با تاکید بر اینکه مرغ رهتابی و غیررهتابی که در برخی از فروشگاه های عرضه مرغ مشاهده شده است، صحت ندارد، گفت: تمام مرغی که در استان اصفهان عرضه می شود از طریق سامانه رهتاب است و صحبت هایی از جنس مرغ آزاد و مرغ دولتی یا مرغ رهتاب و مرغ غیررهتابی عوام فریبانه است و تخلف محسوب می شود. 

وی تاکید کرد: مرغ دو قیمتی در استان اصفهان وجود ندارد و تمام عرضه مرغ با نرخ مصوب است؛ قطعه بندی مرغ در فروشگاه های عرضه مرغ ممنوع است و اجازه تولید و فروش مرغ قطعه بندی شده در اصفهان نیست.

ایراندوست تصریح کرد: عرضه مرغ به صورت گرم و مرغ های قطعه بندی شده در ظرف های دو کیلویی مراکز مجاز با قیمت مصوب سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فروشگاه های عرضه مرغ انجام می شود و هرچه غیر از این باشد، تخلف محسوب می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1529178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =