پیام تبریک قالیباف، سرلشکر باقری و ولایتی به محسنی اژه‌ای

ایسنا نوشت: مشاور رهبری در امور بین‌الملل با صدور پیامی، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محسنی اژه ای

سلام علیکم

انتصاب شایسته حضرتعالی به ریاست قوه قضائیه را که نشان از اعتماد مقام معظم رهبری می‌باشد را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بدون شک تجربیات ارزنده و اشراف حضرتعالی در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای گرانبها در جهت ایجاد تحول عظیم و ادامه رویکردهای مثبتی است که در دوره ریاست جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی آغاز گردیده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در آن مجموعه مورد تاکید قرار دارد.

امیدوارم به لطف الهی و عنایات اهل بیت(علیهم السلام ) و همراهی همکاران صادق و دلسوز شما در قوه قضائیه، توفیقات روز افزون حاصل گردد.

از درگاه خداوند متعال عزت و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰

آیت الله موحدی کرمانی انتصاب «محسنی اژه‌ای» را تبریک گفت

آیت الله محمد علی موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با صدور پیامی خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه ای، انتصاب وی به ریاست قوه قضاییه را تبریک‌گفت.

بنابر گزارش مهر، متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب مستطاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دام عزه)

عضو محترم شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «ریاست قوه قضائیه» را که بحمدالله به واسطه سوابق طولانی و ارزشمند در قوه قضاییه، آشنایی کامل با ساختار این قوه دارید و همچنین متصف به سلامت نفس، قاطعیت در عمل و کارآمدی لازم در مدیریت می باشید، تبریک عرض نموده و از درگاه خدای متعال توفیق انجام خدمات ارزنده برای این مسوولیت خطیر مسئلت می‌کنم و رجاء واثق دارم که حضور حضرتعالی در آن جایگاه رفیع، موجب بسط عدالت و رضایت خلق خدا و ایجاد اعتماد روزافزون به نظام و انقلاب خواهد بود و زمینه گسترش قانون و قانون گرایی و مقابله قاطع با هرگونه فساد و آلودگی را فراهم خواهد ساخت.

در پایان لازم می دانم به سهم خود از خدمات ارزنده و درخشان حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی در این قوه تشکر کرده، عزت و سربلندی جنابعالی و سایر همکاران خدوم قوه قضاییه را در ارایه خدمات صادقانه به ملت عزیز و انقلابی ایران مسالت نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی
رئیس جامعه روحانیت مبارز
دهم تیرماه ۱۴۰۰

پیام تبریک قالیباف، سرلشکر باقری و ولایتی به محسنی اژه‌ای

پیام تبریک سرلشکر باقری به حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای 

سلام علیکم ؛

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی ) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تعهد، کارآمدی و توانمندی‌های علمی و فقهی و همچنین سوابق ارزنده و درخشان شما در قوه قضائیه، پشتوانه محکمی برای همت و تلاش در استقرار عدالت و تداوم راهبرد تحولی آن دستگاه در راستای منویات و انتظارات مقام معظم رهبری خواهد بود . 

دوام توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر ، تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم . 

رییس ستاد کل نیروهای مسلح 
سرلشکر پاسدار محمد باقری

پیام تبریک قالیباف، سرلشکر باقری و ولایتی به محسنی اژه‌ای

قالیباف به رئیس جدید قوه قضاییه تبریک گفت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای را به عنوان پنجمین رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت تاییداته)

با سلام و تحیت؛

اینک که با حکم رهبر معظم انقلاب در جایگاه ریاست قوه قضاییه و بالاترین مقام قضایی کشور منصوب گردیده، مسئولیت این نهاد عدالت‌گستر را بر عهده دارید با تبریک این حسن‌ اعتماد که بر اساس تعهد، شایستگی، تجربیات ارزشمند، روحیه جهادی و عدالت‌طلبانه و سابقه درخشان جناب‌عالی در امر قضا می‌باشد، امیدوارم به دستاوردهایی درخشان در این دوره دست یابید.

به طور یقین با همکاری و هم‌افزایی بین قوای کشور می‌توانیم شاهد تحقق مطالبات رهبری معظم در زمینه گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه جدی و قاطع با فساد باشیم.

ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت برای همراهی با رویکرد تحولی قوه قضاییه، امیدوارم مردم شایسته ایران شیرینی جهاد تحول در رویکرد حکمرانی نظام جمهوری اسلامی را در این دوره بیشتر بچشند.

خانه ملت برای تلاش مضاعف در رفع کاستی‌ها و مساعدت در تقویت هرچه بیشتر توانمندی‌های قوه قضاییه در کنار شما خواهد بود.

با تقدیر از زحمات ارزنده و درخشان آیت‌الله سید ابراهیم  رئیسی که آغازگر تحول در این دستگاه بودند، توفیقات جنابعالی و همکارانتان در خدمت به ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1531118

برچسب‌ها