تحقق چهل درصدی اهداف سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: بیش از ۴۰درصد اهداف تعیین شده این شرکت برای سال جاری در زمینه جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در جریان بازدید از طرح های عمرانی شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: امسال جذب ۱۹۰سرمایه گذار را در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هدف گذاری کرده ایم که ۸۱مورد آن محقق شده است.

او اظهار کرد: برنامه ما امسال واگذاری ۲۳۴هکتار زمین به سرمایه گذاران برای ساخت واحدهای تولیدی می باشد که حدود یک سوم آن محقق شده است.

این مقام مسئول گفت: سرمایه گذاران جذب شده در سال جاری حدود ۳۰هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام می دهند که برآورد می کنیم تا پایان سال جاری و با عقد قراردادهای جدید این رقم به بیش از ۲برابر افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: با ساخت شهرک ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف کشور و استان، دیگر استقرار واحدهای تولیدی در بیرون از محدوده شهرک ها به جز در موارد خاص توجیه ندارد و سرمایه گذاران با حضور در شهرک ها و نواحی دیگر نیازی برای هزینه در زمینه ایجاد زیرساخت ندارند.

خانپور گفت: در استان قزوین با ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرک ها و نواحی صنعتی، به میزان کافی و مورد نیاز اراضی دارای زیرساخت و امکانات برای استقرار صنایع موجود است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین افزود: اولویت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در جذب سرمایه گذاران با متقاضیان ایجاد شرکت های دانش بنیان، صنایع هایتک و با فناوری بالا، قطعه سازی خودرو، محصولات سلولزی و بهداشتی و نایع غذایی و تبدیلی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1533809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =