بررسی و رایزنی برای تکمیل بیمارستان ٢٠٠ تخت خوابی کیش

مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات کیش در بازدید از بیمارستان نیمه کاره ۲۰۰ تختخوابی فوق تخصصی کیش از بررسی امکان تکمیل این بیمارستان به همت شرکت عمران ، آب و خدمات و بخش خصوصی کیش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، مهندس عبدالنبی شرفی و معاونان این شرکت به همراه چند تن از سرمایه‌گذاران کیش از طرح نیمه تمام بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی کیش بازدید و امکان تکمیل این مجموعه را بررسی کردند.
مدیر عامل شرکت عمران آب و خدمات کیش با اعلام گزارشی از بیمارستان نیمه کاره ۲۰۰ تختخوابی فوق تخصصی کیش گفت :  این بیمارستان عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۷۶ ناتمام مانده است و در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار  واقع شده و شامل شهرک سلامت و سایت آموزش عالی کیش است که بنا بود توسط سازمان منطقه آزاد کیش  اجرایی شود.
به گفته عبدالنبی شرفی در حال حاضر و پس از بررسی وضعیت این مجموعه که در یکی از بهترین نقاط ساحلی جزیره کیش واقع شده است، بررسی ادامه فرآیند تکمیل آن در دستور کار شرکت عمران آب و خدمات کیش قرار گرفت.
گفتنی است  اسکلت فلزی و  بتن آرمه پروژه در زمان اجرا و بعد از دو دهه از کیفیت و استانداردهای مناسبی برخوردار است .
این مجموعه با مشارکت بخش خصوصی و به همت شرکت عمران آب و خدمات کیش با مساحت ۰ ۲ هزار متر مربع بالغ بر سه طبقه تکمیل خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =