۳۰ درصد به ظرفیت واکسیناسیون کرونا در شهر اصفهان اضافه می‌شود

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: در روز چهارشنبه هم دو مرکز دیگر واکسیناسیون افتتاح می شود تا ۳۰ درصد به ظرفیت موجود واکسیناسیون کرونا در شهر اصفهان اضافه شود.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سردار مجتبی فدا، ظهر امروز در آیین رونمایی از مرکز واکسیناسیون شرق اصفهان در دانشگاه خوراسگان، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، هم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامی داشت یاد شهدای سلامت اظهار کرد: از تمام سازمانهای اجرایی، شهرداری، شورای شهر و صنایع بزرگ، خیران و غیره که در این یک سال و نیم گذشته با اقدامات جهادی و داوطلبانه در مهار کرونا نقش ایفا کردند؛ تشکر می کنم.

وی افزود: با شیوع کرونا باز هم ما ثابت کردیم هرگاه ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی در یک هم افزایی و بسیج عمومی قرار گرفت، توانستیم گام های موثر و مهمی را برداریم. در گذشته، این اتفاق در جنگ تحمیلی و مقابله با تحریم های اقتصادی، تهدیدات دشمن هم مشهود بود و امروز هم در کرونا ملموس است.

سردار فدا تصریح کرد: امروز با کمترین امکانات توانستیم به مقابله با بیماری کرونا برآییم این در حالی است که با بدعهدی و تحریم های اقتصادی روبرو بودیم.

وی به همکاری، وحدت رویه و هم افزایی نیروهای انقلابی برای مهار بیماری کرونا هم اشاره ای کرد و گفت: اتفاق نظر و همگرایی دستگاه های مختلف می تواند پیامدهای مهم و شکیلی را خلق کند تا با افزایش ظرفیت به دستاوردهای مهمی دست یابیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اظهار کرد: مشارکت تمام دستگاه ها و نیروهای انقلابی می تواند در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موثر باشد چراکه چکیده این بیانیه بر مشارکت و به کارگیری مردم در اداره کشور استوار است تا شاهد خلق صحنه های دلپذیری از این هم افزایی در سطح جامعه باشیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت سپاه و بسیج متعلق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است. نیروهای انقلابی بسیج و سپاه برای عبور از موانع نظام سازماندهی شده است تا با مشارکت حداکثری بتوان بر دستاوردهای نظام افزود.

سردار فدا افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا دردانشگاه خوراسگان را هم ماحصل همین همگرایی دستگاه های مختلف برشمرد و گفت: امیدواریم در روز چهارشنبه هم دو مرکز دیگر واکسیناسیون افتتاح می شود تا ۳۰ درصد به ظرفیت موجود واکسیناسیون کرونا در شهر اصفهان اضافه شود.

وی بیان کرد: با افتتاح مراکز جدید واکسیناسیون شاهد رفاه بیشتر مردم و کاهش تردد خواهیم بود و هرچه زودتر با تسریع روند واکسیناسیون به مهار این بیماری کمک کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان هر اقدامی که در راستای مهار بیماری کرونا را طبق فرمایش رهبر انقلاب حسنه نامید و گفت: هر اقدامی که در این مسیر نباشد سیئه است؛ لذا همه باید در یک بسیج عمومی به کنترل این بیماری در جامعه کمک کنیم و جای بسی خرسندی است که در روز میلاد امام هادی(ع) و دهه امامت و ولایت در این مرکز عارف گرانقدر آیت الله شوشتری واکسن کووبرکت را دریافت کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1538863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =