معرفی ۹ طرح اولویت‌دار سرمایه‌گذاری در بخش صنعت

۹طرح اولویت‌دار سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : رییس طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۹ طرح اولویت‌دار صنعتی برای هدایت سرمایه‌گذاران علاقمند به فعالیت در استان آماده‌سازی و در سامانه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بارگذاری و معرفی شده است.

بهنام خسروی افزود: برای راه‌اندازی این طرح‌ها به دو هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با اجرای این طرح‌ها برای ۹۰۵ نفر در استان اشتغالزایی می‌شود.

خسروی ادامه داد: طرح‌های اولویت‌دار استان بر اساس سند آمایش سرزمین، اشباع یا غیراشباع بازار صادراتی، تامین مواد اولیه و نحوه فروش امکان‌سنجی شده است و هر سرمایه‌گذاری می‌تواند با مطالعه اطلاعات کامل این طرح‌ها آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری اعلام کند.
وی تکمیل زنجیره‌های ارزش را از دیگر شاخص‌های مهم تعیین اولویت‌های سرمایه‌گذاری بخش صنعت استان برشمرد و گفت: زنجیره ارزش فولاد، نساجی بروجن، صنایع شیمیایی، صنایع کانی و فلزی در استان قابلیت تکمیل زنجیره تولید را دارد.

خسروی ادامه داد: تولید وافل (آرد سیب‌زمینی) در حوزه صنایع غذایی، تولید آجرهای دولومیت در حوزه کانی‌ها، تولید کاغذ از سنگ در حوزه صنایع شیمیایی، تولید کمپرسور کولردار و کانتینرهای یخچال‌دار در حوزه صنایع فلزی، تولید و تثبیت و تابیدگی پشم و تولید نخ فاستونی و تولید پارچه‌های فاستونی در صنایع نساجی از جمله عناوین طرح‌های اولویت‌دار صنعتی استان به شمار می‌رود.

وی افزود: علاوه‌بر این ۹ طرح، ۲۱ طرح دیگر هم با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی تدوین و در حال امکان‌سنجی و مشاوره است و به زودی در سامانه بارگذاری می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1539395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =