اکبر نیکزاد شرایط ادامه تحصیل ۷ دانش آموز لرستانی را فراهم کرد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران که به بروجرد سفر کرده بود در بازدید از یکی از روستاهای این شهرستان زمانی که متوجه شد هفت دانش آموز این روستا به دلیل فقر مالی ترک تحصیل کرده اند شرایط حضور و ادامه تحصیل آنان را فراهم کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، اکبر نیکزاد در بازدید از روستای دهگاه شهرستان بروجرد زمانی که متوجه شد والدین هفت دانش آموز این روستا به دلیل مشکلات مالی توان هزینه های ایاب و ذهاب فرزندان خود را ندارند و به همین دلیل مانع تحصیل آنان شده اند تقبل کرد تا با تهیه سرویس رایگان ایاب و ذهاب زمینه حضور دانش آموزان در مدرسه متوسطه فراهم شود .

روستای دهگاه یکی از چند صد روستای لرستان است که علی رغم جمعیت قابل قبول دانش آموزی تنها تا مقطع ابتدایی امکان تحصیل برای دانش آموزان وجود دارد و برای مقاطع بالاتر باید به روستاها و گاها حتی شهر های اطراف رفت و آمد کنند و به خاطر تحمیل هزینه های اضافی آموزشی بسیاری از خانواده ها قید تحصیل فرزندان خود را می زنند.

نیکزاد همچنین قول داد با توجه به تعداد توجیه پذیر دانش آموزان مقاطع متوسطه در این روستای پر جمعیت مکاتباتی با آموزش و پرورش جهت ساخت یک مدرسه در مقطع متوسطه در این روستا داشته باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =