نشست صمیمی مدیرکل آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری و مبلغان طرح امین در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در نشستی صمیمی در مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد با مبلغان طرح امین به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در این نشست که همزمان با روز دانشجو برگزار شد، گفت: انسان باید ارزش جایگاهی که با لطف خدا در آن قرار می‌گیرد را بداند.

فرحناز قائدامینی ادامه داد: خداوند انسان را خلیفه‌الله قرار داد و به او قدرت اختیار و رشد عطا کرد که این خود افضل نعماتی است که به انسان داده شده است و اما از آن بالاتر اینکه به عده‌ای از انسان‌ها آموزش‌دهنگی و معلمی عطا گردیده تا بتوانند قوه اختیار دیگران را تربیت کنند و پرورش دهند و چه افتخاری بالاتر از این‌که خداوند خودش را اولین معلم خلقت می‌داند.

قائدامینی در ادامه تصریح کرد: هر معلمی از دو روش می‌تواند به ارشاد، تربیت و راهنمایی افراد بپردازد، یکی روش زبانی و دیگری روش عملی که تاثیرگذاری روش عملی چندین برابر است و ما به عنوان معلم باید آن‌چه را می‌گوییم عمل کنیم.

وی ادامه داد: نیاز امروز جامعه همسویی و هم‌صدایی آموزش‌وپرورش، حوزه و دانشگاه را طلب می‌کند.

قائدامینی تاکید کرد: مدرسه، حوزه و دانشگاه هم‌رسالت هستند و باید یک‌صدا و همراه شوند تا به انسان تمام ساحتی که خداوند در وصفش گفت " فتبارک‌الله احسن الخالقین" دست یابیم.

وی ادامه داد: برای تربیت اصولی نسل جوان و گرفتار نشدن در دام دشمنان باید دست به دست هم دهیم و ما در آموزش‌وپرورش با روی گشاده از نظرات سازنده و کمک‌های فکری و عملی افراد فرهیخته جامعه استقبال می‌کنیم.

در ادامه این نشست مبلغان طرح امین در مدارس چهارمحال‌وبختیاری به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =