چرا سفره برنامه شب چله شبکه ۵، کوچک شد؟

مجری ویژه‌برنامه شب چله شبکه ۵ می‌گوید می‌توانستند دکورشان را بزرگ‌تر و پر از آجیل و هندوانه و ازگیل کنند اما فکر کردند در روزگاری که شاید همه نتوانند یک کیلو آجیل اعلا بخرند منطقی نیست که آن‌ها سفره رنگین پهن کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی امامی، مجری ویژه‌برنامه شب چله شبکه ۵ از دلیل جمع‌وجور بودن سفره‌شان برای این شب گفت. 

او در این زمینه توضیح داد: «ما می‌توانستیم دکورمان را خیلی بزرگ‌تر و پر از آجیل و هندوانه و ازگیل کنیم اما با بچه‌ها در اتاق فکر، فکر کردیم که در روزگاری که شاید همه نتوانند یک کیلو آجیل اعلای یلدا بخرند و سر سفره خانواده‌شان ببرند خیلی منطقی نیست که ما در برنامه شب یلدای تلویزیون سفره رنگین پهن کنیم. ما ترجیح دادیم سفره‌مان ساده اما با صفا و صمیمیت باشد. تهش هم این است که باپسته و بی‌پسته باید سعی کنیم لبخند بزنیم و همه‌اش می‌گذرد.»  

امامی ادامه داد: «امیدوارم آن‌هایی که باید فکر کنند به حال معیشت، جیب و سفره مردم، علاجی برای ماجرای اقتصادمان بیندیشند و بهتر هم می‌شود کار کرد ان‌شاالله با همت مسئولین عزیزمان که دیگر هیچ پدری برای یک کیلو پسته، یک کیلو آجیل شب یلدا شرمنده خانواده‌اش نباشد و ناچار نشود آن شب، آن قدر خانه رفتن را طول دهد که فرزندانش بخوابند. امیدوارم زودِ زود مسائل اقتصادی حل و سفره‌هایمان مثل قدیم رنگین شود.» 

۵۷۲۵۹  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1584776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
    0 0
    اتاق فکر شما خوب کاری کرده اما اینکه دلیل این کارتان را رسانه ای کنید خوب نیست