خطیب جمعه گرگان: مغز تل آویو در تیررس موشک‌های ما است

ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان با اشاره به برگزاری رزمایش سپاه انقلاب اسلامی در استانهای جنوبی کشور گفت کوچکترین خطای رژیم جعلی صهیونیست نسبت به ایران سبب خواهد شد تا موشک های ایران مغز تل‌آویو را درهم بکوبند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: رجزخوانی خیالی و باطل اسرائیل در روزهای اخیر مبنی بر حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران، سبب شد تا قوای نظامی ایران بخشی از قدرت نظامی خود را به نمایش بگذارند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: شرایط و توان دفاعی ایران با اوایل  جنگ تحمیلی که در تهیه سیم خاردار مشکل داشتیم بسیار متفاوت و توان نظامی ما بسیار فراتر از حد تصور دشمنان است.

بیشتر بخوانید:

هشدار فرمانده سپاه به تل آویو : تنها تفاوت مانور و عملیات واقعی ،تغییر زوایای پرتاب موشک است

لحظه قدرت‌نمایی جدید نظامی کشورمان با موشک‌های بالستیک

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی حتی آمریکا نیز جرات و توان حمله نظامی به ایران ندارد و جوجه مستکبران منطقه ای باید این مساله را بپذیرند.
وی سخنان فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره  و اضافه کرد: در صورت عملی شدن هر گونه تهدید علیه ایران در هر سطحی، جزیی یا کلان؛ نیروهای مسلح ایران تمام زیرساخت‌ها و مراکز نظامی آمریکا و متحدان آن را در کشورهای پیرامونی و منطقه ویران خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از خطبه های این هفته به یوم الله ۹ دی اشاره کرد و گفت : در این روز ملت رشید ایران تعهد خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به منصه ظهور رساندند و نشان دادند که دسیسه ها و توطئه دشمنان خارجی و عناصر  داخلی آنها هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.
نورمفیدی گفت: در حالی که کشور در لبه پرتگاه خطرناک قرار داشت که این حضور پرشور مردم بود که تمام خیال خام دشمنان را نقش بر آب کرد نهم دی روز بسیار مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است.

21231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1585769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =