ماجرای صدای مهیب دیشب در غرب ایران چه بود؟

تجارت نیوز نوشت: هرچند هنوز هیچ مقام رسمی درباره علت اصلی صدای مهیب شب گذشته در برخی از استان‌های غربی کشور توضیحی نداده اما یک سایت خبری در این مورد ادعایی را مطرح کرده است.

شب گذشته برخی از مردم استان‌های غربی کشور در شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای انفجاری خبر داده بودند. ماجرا چه بوده است؟

هرچند هنوز هیچ مقام رسمی درباره علت اصلی صدای مهیب شب گذشته در برخی از استان‌های غربی کشور توضیحی نداده اما یک سایت خبری در این مورد ادعایی را مطرح کرده است.

خیلی از کانال‌های تلگرامی صبح امروز به نقل از پایگاه خبری صابرین‌نیوز، نوشته‌اند: «صدای انفجار در کرمانشاه، سنندج و همدان، در نتیجه رزمایش پدافند هوایی ایران برای آزمایش سامانه‌های پدافند هوایی جدید است که به تازگی به زرادخانه نیروهای مسلح ایران پیوسته‌اند.»

جزئیات جدید از صدای انفجار در استان همدان/ ماجرای صدای مهیب دیشب در غرب ایران چه بود؟

با این حال هنوز هیچ مقام رسمی این ادعا را تایید یا رد نکرده است. خبرگزاری‌های رسمی کشور نیز فعلا تا این لحظه در این مورد علت اصلی را نگفته‌اند اما فرماندار شهرستان اسدآباد شنیده شدن این صدا را تکذیب نکرده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد درباره شنیده شدن صدای مهیب در این شهرستان گفته است: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری استم اما تاکنون گزارش خاصی به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در استان همدان/ منشاء حادثه مشخص شد

مرد موشکی تشنه توجه بایدن است؛ احتمال انفجار بمب اتم بالاست

سعید کتابی دقایقی قبل با بیان اینکه صدای مهیبی حول و حوش ساعت ۲۴ دیروز شنبه شنیده شد اظهار کرد: ابتدا گمان رفت که صدای رعد و برق با توجه به شرایط جوی است، اما این امکان رد شد. وی افزود: هیچ گونه انفجاری در سطح شهرستان نداشتیم، با دستگاه‌های خدمات‌رسان در تماس هستیم و اتفاقی در حوزه گاز، اورژانس، آتش‌نشانی نبوده و در شهرستان گزارشی نداشتیم.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر نیز دستگاه‌های خدمات رسان در حال بررسی هستند و با تمام روسای ادارات در تماس مستقیم هستم و بحثی در جایگاه‌های سوخت نیز رخ نداده است.

وی با تأکید بر اینکه امکان اینکه صدا از شهری دیگر رسیده باشد و یا زلزله باشد هم وجود دارد که در حال پیگیری هستیم، خاطرنشان کرد: زلزله‌نگاری هم بررسی شد، ستاد بحران در حال پیگیری است اما تا کنون هیچ گزارشی دال بر اینکه اتفاق خاصی در شهرستان رخ داده باشد، نرسیده است.

21219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593177

برچسب‌ها