سهم دولت در امر مدرسه سازی تقویت می شود

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تداوم کمک خیران در امورات مدرسه سازی و مدرسه یاری، گفت: سهم دولت در امر مدرسه سازی تقویت می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه طبرستان نوشهر که به همت بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد ساخته شد، با اشاره به آیه قرآن کریم گفت: وعده الهی بر این قرار گرفت کسی که در کار خیر فعال است قطعا به بهشت می‌رود.

یوسف نوری به اتفاق دو معاون خود به نوشهر رفت تا با همراهی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، رییس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مدیران شهرستان و جمعی از فرهنگیان و خیّرین مازندران، دبیرستان دخترانه مصلی نژاد را که با سرمایه بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد احداث شد، افتتاح کند.

وی ضمن قدردانی از مدیران استان و شهرستان، جامعه خیّران کشور و استان و همکاران اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، خاطرنشان کرد: من از مدیران بنیاد مصلی نژاد و شخص دکتر مصلی‌نژاد تشکر ویژه دارم که دست به چنین اقدامات ارزشمندی زدند. این اقدام ارزشمند نشان دهنده فرهنگ غنی مردمی است که ریشه‌های اعتقادی و باورهایشان براساس دین مبین اسلام است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کار خیر الگوی فرزندان و آینده سازان این کشور خواهد بود، ادامه داد: چنین اقداماتی دانش‌آموزان را به کار خیز هدایت می‌کند و نسل فرزندانی که در این مدرسه درس می‌خوانند در آینده خود نیز فعال در کار خیر خواهند شد و این برکت بزرگ است. وی برای همه دانش‌آموزان و معلمان این دبیرستان دخترانه موفقیت و کامیابی آرزو کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1599823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =