شناسایی ۲۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان/هشدار درباره کاهش رعایت پروتکلها

۲۹۰ مبتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شدند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه تا امروز ۱۶ فروردین تعداد یک هزار و ۲۰۱ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۲۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شده است و در این بازه زمانی ۸۳ نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در حال حاضر نیز ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که ۶۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار گرفته‌اند.

همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر نیز ۹۱ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته موارد فوت شده ناشی از کرونا چهار نفر گزارش شده که نفر دو نفر مبتلای قطعی و دو نفر مشکوک بوده است.

همچنین طبق اعلام این نهاد از ابتدای پاندمی کرونا تاکنون یک میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۲۴ بیمار قطعی و مشکوک کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کردند که از این تعداد ۴۸۵ هزار و ۲۶۹ نفر بیمار قطعی مبتلا به کرونا بوده‌اند.

از ابتدای آغاز این پاندمی ۱۸ هزار و ۲۶۲ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست دادند که ۱۱ هزار و ۶۲۲ فوتی قطعی و ۶ هزار و ۶۳۹ نفر فوتی مشکوک به کرونا بوده‌اند.

۱۳۷ هزار و ۱۲۵ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

به گفته کارشناسان حوزه بهداشت،‌رعایت پروتکلهای بهداشتی در میان مردم اصفهان کاهش یافته است و با توجه به آغاز سفرها به این استان و ازدحام جمعیت در نقاط مختلف، پیشنهاد می شود که مردم همچنان بر زدن ماسک در محافل عمومی تاکید داشته باشند چراکه کرونا همچنان جان می گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1619226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =