کارت سوخت برخی از رانندگان تاکسی باطل می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از باطل شدن کارت سوخت رانندگان تاکسی که غیرفعال و یا نیمه‌فعال هستند، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، عمار زاهدی صبح امروز (۱۹ خردادماه) با اعلام این خبر، تاکید کرد: بمنظور نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان تاکسیرانی شهری و کنترل بهینه مصرف سوخت، فعالیت کلیه رانندگان بصورت ماهیانه توسط بازرسین و نمایندگان خطوط رصد خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در پی این بررسی‌ها کارت سوخت رانندگان غیرفعال و نیمه‌فعال با هماهنگی ستاد مدیریت مصرف سوخت و اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور ابطال می‌شود.

زاهدی خاطر نشان کرد: پس از این در صورت مشاهده عدم فعالیت و یا بی‌نظمی در فعالیت رانندگان تاکسی شهری نسبت به ابطال پروانه فعالیت این رانندگان اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری بندرعباس، با اشاره به برون سپاری برخی از خدمات سازمان جهت تسریع در روند دریافت مجوزات تاکسیرانان، اظهار داشت: رانندگان تاکسی‌هایی که در حال حاضر فعال هستند، از طریق دفتار پیشخوان دولت، مدارک خود را در سامانه اتوتاکسی درج نموده و ثبت نام کنند.

وی در خصوص روند صدور مجوزات مربوط به تاکسیرانان بیان داشت : صدور مجوز، صدور پروانه فعالیت و درخواست مرخصی رانندگان از طریق دفاتر پیشخوان و بصورت مجازی در بستر اتوماسیون(اتوتاکسی) اختصاص یافته به رانندگان تاکسی در بندرعباس همچون سراسر کشور نیز صورت می‌پذیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1639565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =