رئیس صداوسیما در نامه‌ای از رهبر انقلاب عذرخواهی کرد

در پی تذکر رهبر معظم انقلاب درباره برخورد یکی از برنامه های صداوسیما با یکی از توفیقات نیروی انتظامی، رییس رسانه ملی در نامه‌ای به معظم‌له، از غفلت پیش آمده عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل روابط عمومی صدا و سیما متن نامه پیمان جبلی بدین شرح است:

«باسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب‌؛
سلام علیکم،

فرزندان شما در رسانه ملی تذکر و گلایه شما را با گوش جان شنیدند. از غفلت و قصور پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و بدیهی است که جبران خواهد شد. بی‌شک؛ ما سربازان شما در صدا و سیما همواره نیازمند تذکرات و نصایح راهگشایتان هستیم و یکی از شاخصه‌های تحول در رسانه ملی، توجه جدّی و پیگیری مجدانه هشدارها و رهنمودهای حضرتعالی خواهد بود.

با تجدید احترام - پیمان جبلی"

پیش از این رهبر انقلاب در سخنانی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملّی فرمودند:

"نیروی انتظامی تعدادی دزد را در ۴۸ ساعت پس از دزدی دستگیر می‌کند؛ خب باید تشویق بشوند. در رسانه ملی خود ما جوری حرف زده می‌شود کأنه سرزنش می‌شوند! مسلماً عمدی نیست اما غفلت است این غفلت‌ها به سود دشمن تمام می‌شود. هرکس مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کارمی‌کند؛ چه بداند چه نداند.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1643655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    6 1
    اگه آدم بودی استعفا می دادی.
  • منوچهر IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    103 3
    لطفا از محضر مردم هم بخاطر بارها توهین به شعورشون عذرخواهی کن اخرین بارش همین کارشناس مثلا خارجیت که وطنی از آب در اومد ، مردم ولی نعمت امثال تو هستند نه کس دیگه
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    74 3
    از مردم هم به واسطه رونالدوی هندی و بقیه شاهکارهای صداسیما عذرخواهی کند و قول دهد چنین فجایعی تکرار نمی شوند.
  • منتظرالانعکاس IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    7 37
    چراعافل کندکاری که بازآردپشیمانی ؟!اگرخودتون برنامه رومرور میکردین که برخوردزشتی خسروی مجری کردوزودترعذرخواهی میکردن رهبری دست به قلم نمیشدند.دفعه اولتونم نیست.رسانه باصطلاح ملی!!!
  • مهدی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    36 8
    چه ربطی داره آقای جبلی ازنیروی انتظامی عذرخواهی کن.
  • محمد قاسم داورپناه IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    5 5
    آغای جبلی خودت ودار ودسته ات ومجری بی مفهوم:::استعفا دهید :::برا مقام هنوز روصندلی هستی ؟؟؟؟(((نیروهای مسلح از شیر قویتر :::خاصه فداشون شوم :::عزیزان انتظامی دردنیا بی نظیرند :::(((((««««این را با عملشان وباخونشان ویتیمی فرزندانشان و وفاداری به ولایت امرشان عملا باجوهر خون خود انگشت زده اند و ادامه داره »»»»»))))))الهی از عمر ما کم کند وبه نیروی انتظامی و نیروهای مسلح عطاکند انشا الله
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    4 14
    لبیک لبیک لبیک یا خامنه‌ای
  • DE ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    8 1
    واتّقُوا فِتنةً لَاتُصیبَنَّ الذّین ظَلَمُوا مِنْکمْ خاصَّةً سالهاست که انحصارگران خون مردم را در کاسه کرده اند و با حیله مردم و نیروهای نظامی و انتظامی را مقابل هم قرار می دهند. اینکه نیروهای نظامی را سپر بلای خود کنید و با نیرنگ کلامی آنها را در مقابل ملت قرار دهید یک فتنه و خطر بزرگ است و کسی یا کسانی که چنین کنند دشمن واقعی ملتند. در مقابل منتقدان منصف دلسوز و دوست مستند. لطفا عذرخواهی ها و بداخلاقی ها و بله قربان گفتن به زورمندان را پایان دهید و حقیقت را ولو به ضررتان پنهان نکنید.