گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه دولت سیزدهم به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، مراسم بزرگداشت روز ملّی صنعت و معدن و گرامیداشت دهه تولید و تجارت، با حضور رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را «افسران میدان تولید و خلق قدرت ملی» دانست و اظهار کرد: دشمن برای عقب ‌نگاه داشتن کشور و ضعیف کردن مولفه‌های خلق قدرت که تولید جزو مهمترین آنهاست، تلاش می‌کند روند تولید را مختل و ضعیف کند. وظیفه ما در برابر این تلاش‌ها حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به عنوان افسران این میدان است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان با هدف ایجاد مشاغل و محصولات دانش‌ پایه خاطرنشان کرد: تولیدات دانش‌بنیان توانایی و ظرفیت رقابت‌پذیری بالاتری در بازارهای جهانی و داخلی دارند.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد

همچنین سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم گفت: در هر صنعتی که ورود کردیم بعد از چند سال توانستیم در آن صنعت به بلوغ برسیم و بزرگترین داشته‌های ما در مسیر توسعه، سرمایه انسانی ما بوده است.

در پایان این مراسم که همزمان با دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن، برگزار شد از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک برمبنای شاخص‌های عملکردی همچون اشتغالزایی، تحقیق و توسعه، صادرات، خدمات پس از فروش، سرمایه‌گذاری و تولید به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور و برتر در صنعت لوازم خانگی تقدیر و تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن به مدیرعامل این گروه صنعتی تقدیم شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1647744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =