نایب قهرمانی ما، کم از قهرمانی نداشت

تیم ملی فوتبال زنان کشورمان که پس از برگزاری اردویی کوتاه مدت، راهی تورنمنت کافا شد، بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت و با ترکیبی نسبتا جدید در تاجیکستان به میدان رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مریم آزمون که مدت کوتاهی پیش از برگزاری رقابت‌های کافا، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال زنان منصوب شد، فرصت زیادی برای آماده‌سازی بازیکنان اعزامی نداشت.

نایب قهرمانی ما، کم از قهرمانی نداشت

سرمربی تیم ملی کشورمانٍ، امشب (29 تیر ماه) در پایان دیدار با ازبکستان، با اشاره به جایگاه ایران در تورنمنت کافا عنوان کرد: این نایب قهرمانی برای ما با قهرمانی برابر است. این تیم را ما در عرض یک هفته جمع کردیم و با توجه به تغییراتی که داشتیم تقریبا بدون آمادگی کامل، راهی این رقابت‌ها شدیم.

وی افزود: مسابقات هم هر 3 روز یک بار برگزار می‌شد با وجود این شرایطی که ما داشتیم، بازیکنان و کادر فنی من واقعاً از جان و دل مایه گذاشتند، تلاش کردند.

آزمون در خصوص دیدار سخت با ازبکستان اظهار داشت: نیمه اول مقابل ازبکستان بازی پایاپای بود. اما در نیمه دوم بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند و نتوانستند برنامه‌های تیمی را اجرا کنند. وقتی تیم دقیقه ۸۵ گل می‌خورد یعنی خیلی تلاش کرده است. ازبکستان هم با آمادگی خوبی به مسابقات آمده بود. آن‌ها با آمریکا بازی تدارکاتی داشتند اما ما هم کم نیاوردیم و جنگیدیم. بازیکنان بسیار خوب کار کردند.

آزمون در پایان گفت: خدا را شکر که نایب قهرمانی را به دست آوردیم. مسابقات و امیدوارم در رنکینگ فیفا شرایطمان بهتر شود و حتما در مسابقات آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1653335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =