وام ۱۳۰ میلیون تومانی برای احداث مولدهای خورشیدی در خانه‌های یزد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد هر واحد مولد خورشیدی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، مجید دهقانی‌زاده در پنجمین نشست گروه اقتصاد و زیربنا مجمع بسیجیان با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان گفت: با کار فشرده‌ای که انجام گرفت شاهد سیر نزولی نرخ بیکاری در استان یزد هستیم که بعد از هفت سال به زیر نمودار کشوری رسیده است.

وی از واریز ۴۳ میلیارد تومان از محل جز (۶) بند (د) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به حساب بانک صادرات استان خبر داد و گفت: این تسهیلات برای ایجاد هر واحد مولد خورشیدی تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و مهلت بازپرداخت ۸۰ ماهه برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

دهقانی زاده ادامه داد: این طرح شامل کلیه ساکنان روستاها، مناطق حاشیه‌ای شهرها و مناطق محروم متقاضی دریافت مولد خورشیدی است که از سوی نهادهای معرفی کننده معرفی و شرایط عمومی و اختصاصی آن‌ها مورد تایید ساتبا (شرکت توزیع) و بسیج سازندگی قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند در زمینه معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات نیروگاه‌های تجدیدپذیر مقیاس کوچک بسیج شوند و همکاری لازم و کاملی را در این راستا داشته باشند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1686896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =