اشتغال ۲۲۳۱ نفر کادر پرستاری در مراکز بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت هم اکنون ۲۲۳۱ نفر کادر پرستاری در مراکز بیمارستانی تابعه این دانشگاه مشغول به خدمت هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر سید جلیل حسینی افزود:هم اکنون ۲۲۳۱ نفر کادر پرستاری شامل: اتاق عمل، هوشبری، پرستار، بهیار و کمک پرستار در مراکز بیمارستانی تابعه این دانشگاه مشغول به خدمت هستند که با احتساب شاغلین در واحدهای معاونت بهداشتی و مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی این تعداد به حدود ۳۰۰۰ نفر می رسد.

به گفته وی : از این تعداد حدود ۸۰ درصد جامعه پرستاری استان را زنان و مابقی را مردان تشکیل می دهند که در قالب نیروهای رسمی، پیمانی، طرحی، قراردادی و شرکتی انجام و ظیفه می نمایند.

دکتر حسینی با بیان اینکه، در استان به ازای هر تخت یک پرستار در حال خدمت است افزود: برای رسیدن به نرم استاندارد در استان نیازمند جذب نیروی پرستاری هستیم.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان، اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری و پرداخت علی الحساب ۳ ماهه اول ۱۴۰۱، تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی، طرحی و قراردادی ایثارگر را از جمله اقدامات مهم برای این قشر خدوم برشمرد.
گفتنی است، پنجم لغایت یازدهم آذرماه ۱۴۰۱ به عنوان هفته پرستار نامگذاری و شعار " ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات، رفع موانع خدمتی" برای امسال انتخاب شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1700021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =