سمنان به شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام سرطان متصل شد

با دستور رییس جهاددانشگاهی و همکاری و پیگیری پژوهشکده سرطان معتمد و طی توافق انجام شده با این پژوهشکده و همچنین با حمایت و پشتیبانی مسوولان استانی، سمنان به شبکه ملی پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری های غیر واگیر و سرطان متصل می شود و مردم استان از خدمات تخصصی در این حوزه بهره مند می شوند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، علی منصفی راد با اشاره به اهتمام دولت و مجلس برای ایجاد مراکز درمان سرطان و غربالگری، می‌گوید: پیرو تاکیدات مسولان کشوری و استانی، جهاددانشگاهی استان سمنان همه تلاش های خود را به کار گرفت تا زمینه تحقق انتقال دانش فنی پژوهشکده های جهاددانشگاهی به این استان را فراهم کند .

او ادامه می دهد: فعالیت های مطلوب و ارزشمندی در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری، مرکز درمان زخم دیابت، مرکز جامع ترمیم زخم و... توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان انجام شده است و با حمایت مجموعه استان، درمانگاه تخصصی دیابت و ترمیم زخم نیز راه اندازی خواهد شد.

منصفی راد با اشاره به تاکیدات استاندار سمنان در خصوص رویکرد فناورانه به حل مشکلات استان و بهره مندی از ظرفیت های بالای جهاددانشگاهی، بیان می‌کند :استان سمنان با توجه به زمینه مساعد برای بهره مندی استان از شبکه گسترده دانش و خدمات فنی جهاددانشگاهی کشور، آمادگی دارد این دانش فنی را به استان منتقل کند.

منصفی راد در ادامه از آمادگی این نهاد برای ایجاد سیکل کامل درمان ناباروری در استان سمنان خبر می‌دهد و با اشاره به توفیقات درخشان جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری، می‌گوید : جهاددانشگاهی استان سمنان آمادگی دارد که با استقرار سیکل کامل درمان ناباروری در استان،زمینه بهره مندی شهروندان استان از خدمات پیشرو جهاددانشگاهی در این بخش را فراهم نمیاد.

او همچنین از صدور مجوز تأسیس درمانگاه تخصصی «دیابت و درمان زخم» خبر می‌دهد و می‌گوید : رویکرد این مرکز ارائه درمان مناسب و مؤثر و تلاش در راستای تسریع در روند بهبود زخم و حفظ اندام که یکی از معضلات در بیماران دیابتی است خواهد بود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه می‌دهد : تمرکز این درمانگاه در حوزه درمان دیابت و خدمات عمومی و تخصصی در حوزه دیابت و درمان انواع زخم ها با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی جهاددانشگاهی در این بخش است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1726622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =