رکود در بازار لوازم‌ خانگی/ کارخانه‌ها قیمت را سرخود افزایش دادند؟

بازار نوشت:نایب‌رئیس دوم اتحادیه لوازم‌خانگی با اشاره به افزایش شدید قیمت‌ها در بخش لوازم‌خانگی گفت: این افزایش قیمت از طرف وزارت صمت تأیید نشده و کارخانه‌ها بدون هیچ توضیحی قیمت‌ها را افزایش دادند.

محمد حسین رحیمی، نایب‌رئیس دوم اتحادیه لوازم‌خانگی با اذعان به افزایش شدید قیمت‌ها در بخش لوازم‌خانگی اظهار کرد: این افزایش قیمت از طرف وزارت صمت تأیید نشده و خود کارخانه‌ها بدون هیچ توضیحی قیمت‌ها را افزایش دادند.

وی با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر وضعیت عرضه لوازم‌خانگی بد نیست؛ اما به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها تقاضا کاهش پیدا کرده است.

نایب‌رئیس دوم اتحادیه لوازم‌خانگی تصریح کرد: تولیدکننده معمولاً قیمت را از سه ستون درب کارخانه، عمده‌فروشی و مصرف‌کننده عرضه می‌کند؛ اما برخی کارخانه‌های تولید لوازم‌خانگی نه‌تنها محصول را به قیمت درب کارخانه نمی‌دهند؛ بلکه فقط به قیمت عمده و برخی هم به قیمت مصرف‌کننده عرضه می‌دهند و جایی برای سود عرضه‌کننده باقی نگذاشتند.

رحیمی با بیان اینکه یک رکود صددرصدی در بازار لوازم‌خانگی حاکم است گفت: اتحادیه لوازم‌خانگی با وزارت صمت هماهنگ است و اخبار گران‌فروشی را به وزارت صمت اطلاع می‌دهد؛ اما دلیل این سکوت وزارتخانه هنوز معلوم نیست.

بیشتر بخوانید:

35217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1730931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =