تروریست‌های منافقین به ایران مسترد می‌شوند؟ / باید علیه این‌ گروهک حکم صادر می‌شد

باشگاه خبرنگاران نوشت: معاونت حقوقی رئیس جمهور گفت که بخش بزرگی از منافقین در کشور مرتکب جنایت شده اند و آن‌ها ۱۷ هزار نفر را کشته اند و باید علیه این‌ها در گذشته حکم صادر می‌شد.

  • محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور درباره بازگشت احتمالی افراد حاضر در گروهک تروریستی منافقین به کشور گفت: اقدامانی از طریق دستگاه‌های داخلی برای صدور حکم مقتضی علیه افرادی که مرتکب جنایت شده اند انجام شده است اما متولی این امر وزارت اطلاعات و قوه قضاییه هستند.
  • وی گفت: ما نیز به عنوان معاونت حقوقی از رئیس جمهور تقاضا داشتیم و ایشان نیز دستور دادند که وزارت اطلاعات کار را پیگیری کنند و ما باید علیه این افراد که در داخل کشور مرتکب جنایت شده اند حکم صادر کنیم و با این احکام تقاضای شناسایی و اجرای آن را در خارج از کشور داشته باشیم.
  • وی گفت: برای این امر از طرف ما پیگیری‌هایی شده، اما متولی اصل آن قوه قضاییه است که حکم علیه این‌ها صادر کند و بعد از آن برای شناسایی، و اجرا ما و وزارت امور خارجه با یکدیگر پیگیری کنیم.
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: در این ۴۰ سال باید برای بازگشت افراد حاضر در گروه تروریستی منافقین به کشور ‌کارهایی انجام می‌دادیم که متاسفانه غفلت شده است. منافقین بخش بزرگی از آن‌ها در کشور مرتکب جنایت شده اند ۱۷ هزار نفر را کشته‌اند و باید علیه این‌ها حکم صادر می‌شد. اما برای این امر تا به امروز به اندازه لازم کاری در جهت انجام آن نشده و در این زمینه کمی عقب ماندگی داریم.



بیشتر بخوانید:


۲۱۶۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1780303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =