سردار حاجی‌زاده: رهبر انقلاب در دیدار قبلی گفتند که از سپاه راضی هستم ولی قانع نیستم / مقابله با جنگ ترکیبی دشمن نیازمند یک دفاع ترکیبی است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه دیدار فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب،‌ گفت: رهبر انقلاب در دیدار قبلی گفتند که از سپاه راضی هستم ولی قانع نیستم. ایشان فرمودند؛ «از پیشرفت کارها راضی هستم ولی به این میزان قانع نیستم.»

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم.

وی افزود: این مشی رهبر انقلاب است و ما باید تلاش کنیم تا خواسته‌های ایشان را محقق کنیم. البته این مورد از ابتدا و از زمان رهبری امام خمینی(ره) وجود داشته و ما باید برای اجرای تدابیر رهبر انقلاب تلاش کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سپاه در حال انجام یک تلاش شبانه‌روزی با انگیزه بالا برای محقق‌کردن خواسته‌های رهبر انقلاب است، تاکید کرد:‌ دغدغه،‌ نگرانی و مشکلات ملت، مشکل سپاه است و سپاه خود را موظف می‌داند برای از بین‌بردن کاستی‌ها در هر زمینه و عرصه‌ای تلاش کند. در این راستا، هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد چه سیل و زلزله باشد چه دفاع، محرومیت‌زدایی و مقابله با کرونا.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران،‌ تصریح کرد: دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران دنبال می‌کند و ما هم در مقابل باید بتوانیم با اجرای یک دفاع ترکیبی در همه جهات فعالیت کنیم. البته این مسیر به خوبی در حال پیشرفت است.

216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1802912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =