خودروی شهید فخری‌زاده در حمله تروریستی رونمایی شد+ عکس

ایرنا نوشت: خودروی شهید محسن فخری‌زاده که در حادثه تروریستی منطقه آبسرد مورد حمله تروریستی قرار گرفته و منجر به شهادت این دانشمند کشورمان شده بود، در موزه ملی و انقلاب اسلامی رونمایی شد.

چهارمین همایش ادبی فخر ایران با شعار «کابوس صهیون، فخر ایران است» و آیین رونمایی از خودروی دانشمند برجسته هسته‌ای کشور «محسن فخری‌زاده» روز چهارشنبه - هشتم آذرماه - با حضور خانواده این شهید والامقام در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

جزئیات جدید از ترور شهید فخری زاده/ حدود ۳ دقیقه طول کشید/ چه کسی به عوامل دشمن اطلاعات داد؟

روایت مشاور نظامی رهبر انقلاب از تهدیدات هسته‌ای اسرائیل، تولید فوری واکسن در ایران و ...

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، سید ضیاءالدین آقاجانپور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمعی از مسئولان لشکری و کشور و خانواده شهیدان رضایی‌نژاد و فخری‌زاده حضور داشتند.

خودروی شهید فخری‌زاده در حمله تروریستی رونمایی شد+ تصاویر

شاعران و ادیبان برجسته کشور، مسئولان لشکری و کشوری، خانواده شهید فخری‌زاده و شهدای هسته‌ای، نمایندگان جنبش‌های مقاومتی، سفرای کشورهای اسلامی، فعالان حوزه فلسطین از دیگر حاضران در این همایش بودند.

رونمایی از مجموعه اشعار «فخر ایران ۲» به کوشش شاعر و پژوهشگر شعر آیینی محمدمهدی عبداللهی و قطعه موسیقایی میلاد هارونی، برای شهید فخری‌زاده از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

همچنین در این مراسم شاعران برجسته شعر مقاومت اشعارشان را برای شهید فخری‌زاده و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی قرائت کردند.

خودروی شهید فخری‌زاده در حمله تروریستی رونمایی شد+ تصاویر

خودروی شهید فخری‌زاده در حمله تروریستی رونمایی شد+ تصاویر

خودروی شهید فخری‌زاده در حمله تروریستی رونمایی شد+ تصاویر

۲۱۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =