۲ نفر
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
خرسی که در خانه یک شهروند را زد!/ عکس

اینکه شما به یک خرس نزدیک شوید هرگز ایده خوبی نبوده و نیست، اما گاهی اوقات ممکن است یک خرس به شما نزدیک شود، درست مانند این شهروند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از آن‌جایی که در برخی نقاط جهان خرس‌ها به محل سکونتگاه‌ها بسیار نزدیک می‌شوند، وب سایت خدمات پارک‌های ملی نکات مفیدی برای نحوه برخورد با این موقعیت‌های خطرناک دارد. برای مثال:

  • با صحبت آرام خود را به خرس معرفی کنید تا خرس بداند شما یک انسان هستید و نه حیوان شکاری، روی زمین بایستید، اما به آرامی دستان خود را تکان دهید و به صحبت با خرس با صدای کم ادامه دهید.
  • پیادروی‌ها و سفرهای گروهی، معمولا از سفرهای فردی پر سر و صداتر هستند، هرگز صداهای خرس را تقلید نکنید و جیغ بلند نکشید.
  • اسپری فلفل برای مقابله با خرس‌ها، ماده دافع نیست، بنابراین در تجهیزات خود از آن استفاده نکنید.

به هر حال، در ویدیو منتشر شده، برخورد غیرمعمول خرس‌ با یکی از شهروندان، مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد شخصی که این ویدیو راگرفته است، از قبل با این خرس رابطه خوبی داشته است. در غیر این صورت، او به جای اینکه به طور اتفاقی بگوید «در را ببند، هان»، در برابر او فریاد می‌زند.

خرسی که در خانه یک شهروند را زد!/ عکس

در حالی که برخی از مردم ممکن است در مورد روبه رویی با یک خرس نگرانی داشته باشند، باید اعتراف کرد که این شخص از نکات زیادی که در وب سایت خدمات پارک‌های ملی آمده است استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

او آرام صحبت می‌کند، سر جای خود می‌ایستد، با صدای آهسته به صحبت کردن ادامه می‌دهد، صداهای خرس را تقلید نمی‌کند یا جیغ‌های بلند نمی‌کشد و احتمالاً همراه خودش اسپری فلفل ندارد. تنها کاری که او در آینده می‌تواند متفاوت انجام دهد تا کمی ایمن تر باشد این است که مطمئن شود توسط گروهی از افراد پر سر و صدا احاطه شده است.

منبع: ksl

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =