تعامل دستگاه های اداری چهارمحال وبختیاری با شهرداری باعث پیشرفت شهرکرد می شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت : تعامل بین مجموعه مدیریت شهری شهرکرد و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در موفقیت طرح‌های توسعه شهری مرکز استان نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری ، مصطفی حیدری در نشست اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری شهرکرد با سرپرست و معاونین اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری، گفت: تعامل بین مجموعه مدیریت شهری شهرکرد و دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در موفقیت طرح‌های توسعه شهری مرکز استان نقش‌آفرینی می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: شهردار شهرکرد تلاش‌های شبانه‌روزی برای پیش‌بُرد امور توسعه‌ای دارد و پیگیری‌های مستمری برای اجرایی شدن طرح‌های توسعه شهری در سطح ملی و استانی انجام می‌دهد.

قابلیت‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای سرعت‌بخشی به روند توسعه شناسایی شود

رئیس‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اعضای این شورا با وحدت، تعامل و همدلی با بهره‌مندی از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و قابلیت‌های دستگاه‌های اجرایی در تسریع روند توسعه نقش دارند.

ماشاءالله ایزدی تصریح کرد: پرداخت مالیات به‌عنوان یک اقدام عام‌المنفعه باید مورد توجه همگان باشد.

وی افزود: ارائه خدمات متوازن و عدالت‌محور در تمامی مناطق شهر از خواسته‌های اصلی شهروندان شهرکرد ‌به‌شمار می‌رود.

ایزدی یادآور شد: درآمدزایی شهرداری باید پایدار و دارای اولویت شود تا بتوان با سرعت بیشتری به شاخص‌های توسعه دست یافت.

وی اظهار داشت: در شهرکرد با احتساب افراد مراجعه‌کننده به مرکز استان روزانه به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌شود.

بازنگری طرح جامع شهرکرد از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است

رئیس‌ کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: بازنگری و ابلاغ طرح جامع شهرکرد از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در مرکز استان به‌شمار می‌رود.

یوسف صادقی تاکید کرد: شورای اسلامی شهرکرد تهیه طرح جامع ترافیک مرکز چهارمحال و بختیاری را عملیاتی کرد.

وی با اشاره به برنامه راهبردی عملیاتی چشم‌انداز ۲۰ ساله شهرکرد افزود: واگذاری محله منظریه به شهرداری شهرکرد با ۲ هزار میلیارد ریال انجام شد.

صادقی به مکانیزه شدن و سامان‌دهی جمع‌آوری زباله‌های شهری اشاره و تصریح کرد: نوسازی ۱۰۰ درصد ناوگان حمل‌ونقل شهرکرد در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

وی یادآور شد: تکمیل و بهره‌برداری جاده نمایشگاه بین‌المللی شهرکرد با کمک شهرداری تا سال آینده انجام و به کاهش ترافیک ترافیک کمک می‌کند.

صادقی اظهار داشت: پیگیری تکمیل ادامه کمربند جنوبی شهرکرد از دیگر دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی و از مهم‌ترین خواسته‌های مردم است.

روزانه ۱۴۰ تن زباله در شهرکرد تولید می‌شود

شهردار شهرکرد نیز گفت: روزانه ۱۳۰ تا ۱۴۰ تن زباله در شهرکرد جمع‌آوری می‌شود که از این میزان ۳۰ درصد مربوط به روز و ۷۰ درصد در شب است.

محمدحسین واحدیان تاکید کرد: توزیع عادلانه خدمات‌رسانی در مناطق مختلف شهرکرد در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی افزود: تعیین‌تکلیف طرح‌های نیمه‌تمام و راکد مانند برج‌های دوقلو و کمربند جنوبی، احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، اصلاح هندسی معابر و تلاش برای کاهش ترافیک از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری شهرکرد به‌شمار می‌رود.

واحدیان تصریح کرد: شهرداری شهرکرد یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری طلب دارد

معافیت ۵۰ درصدی مشاغل از مالیات

سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری نیز تأکید کرد: پرداخت داوطلبانه این مالیات نشان از بالاترین رضایت‌مندی در کل کشور است.

عزیزالله گنجی با اشاره به معاف بودن مالیات ۵۰ درصد صاحبان مشاغل افزود: از راهکارها و ظرفیت‌های قانونی برای توسعه شهری در مرکز چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری می‌شود.

گنجی تصریح کرد: هوشمندسازی نظام‌ مالیاتی با هدف تسریع در خدمات‌رسانی، ارتقای رضایتمندی مودیان مالیاتی و کشف منابع مالیاتی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: از ابتدای دی‌ماه تمامی افراد حقوقی موظفند صورت‌حساب‌های صادره خود را در سامانه مودیان ارسال کنند تا به مخزنی برای اطلاعات قطعی وصول مالیات تبدیل شود و صاحبان مشاغل به‌تدریج باید به این فرایند بپیوندند.

سرپرست اداره‌کل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مودیان حقیقی که فروش و درآمد آن‌ها بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال باشد همانند افراد حقوقی باید امسال صورت‌حساب‌های خود را به سامانه ارسال کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =