اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در خیابان شهید شریف 

سخنگوی شهرداری یزد گفت: پروژه هدایت آب‌های سطحی در خیابان شهید شریف، حدفاصل میدان شهدای حج تا چهارراه شهدای محمودآباد در حال اجرا است. 

به گزارش خبرآنلاین، حامد سلطانی با اشاره به اینکه پروژه هدایت آب‌های سطحی در خیابان شهید محمدعلی شریف واقع در حدفاصل میدان شهدای حج تا چهارراه شهدای محمودآباد به طول ۷۰۰ متر در حال اجراست، اظهار کرد: با افزایش ساعات کاری و فعالیت کارگران در روزهای تعطیل، تلاش می‌شود که ظرف یک ماه آینده، این فاز از پروژه هدایت آب‌های سطحی شهر یزد تکمیل و مسیر بازگشایی شود.
سخنگوی شهرداری یزد از اجرای پروژه لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی در بلوار ولیعصر(عج) خبر داد و عنوان کرد: همزمان با اجرای پروژه لوله‌گذاری خیابان شهید شریف، پروژه لوله گذاری هدایت آب‌های سطحی به طول هزار و ۳۰۰ متر در بلوار ولیعصر(عج) امامشهر واقع در حدفاصل میدان انقلاب تا میدان احسان نیز در حال انجام است.
وی با اشاره به انجام پروژه لوله‌گذاری از میدان احسان تا میدان شهدای حج، افزود: سال گذشته نیز از میدان احسان تا میدان شهدای حج، پروژه لوله‌گذاری به طول یک کیلومتر انجام شد که با اتصال این فازها به هم، از میدان انقلاب تا چهارراه شهدای محمودآباد، اتصال لوله برای هدایت آب‌های ناشی از بارندگی، به مسیل بلوار جمهوری انجام خواهد شد تا دیگر شاهد آبگرفتگی در این مسیرها نباشیم.
سلطانی همچنین از مسدود بودن بلوار شهید مطهری واقع در حدفاصل سه‌راه شحنه تا سه‌راه شهید حکیمیان خبر داد و افزود: این بلوار به دلیل عملیات عمرانی اصلاح خطوط انتقال فاضلاب، توسط شرکت آب و فاضلاب استان مسدود است و امیدواریم تا چندماه آینده نیز این مسیر بازگشایی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1854524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =