شوک برانکو به پرسپولیس؛ پاسخ مرد کروات به پیشنهاد سرخ‌ها

فوتبال 360 نوشت: با وجود خبرهای منتشره درباره حضور احتمالی برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس، این اتفاق رخ نخواهد داد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از پذیرش استعفای یحیی گل‌محمدی، در روزهای گذشته مذاکرات خود برای انتخاب جانشین او را آغاز کردند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در صحبت‌های خود، نسبت به فرآیند انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی واکنش نشن داد و توضیح داد که 10 سرمربی خارجی برای هدایت سرخ‌پوشان پایتخت نام‌شان مطرح است و بعد از بررسی‌های انجام شده از سوی کمیته فنی باشگاه، سرمربی جدید پرسپولیس تا پایان هفته جاری معرفی خواهد شد.

درویش در حالی مدعی شد که 10 سرمربی خارجی برای هدایت پرسپولیس نام‌شان مطرح است که جدی‌ترین گزینه موردنظر سرخ‌پوشان، برانکو ایوانکوویچ بود. جالب آنکه پیش از پذیرش رسمی استعفای یحیی گل‌محمدی، مذاکرات با سرمربی کروات آغاز شد و روز گذشته رسماً ایوانکوویچ پای میز مذاکره با مدیران پرسپولیس نشست و عضو هیات‌مدیره سرخ‌پوشان در کشور امارات دیداری با برانکو داشت و امید داشت که بتواند او را برای پذیرش هدایت پرسپولیس متقاعد کند.

بهترین دوران من به عنوان مربی را فراموش نمی‌کنم اما ...

مدیرعامل پرسپولیس بعد از جلسه برگزار شده میان نماینده این باشگاه و برانکو ایوانکوویچ توضیح داد که تا روز چهارشنبه، تکلیف همکاری یا عدم همکاری با برانکو ایوانکوویچ مشخص خواهد شد. با وجود رایزنی‌های انجام شده و در آستانه رسیدن به موعد مقرر برای تعیین‌تکلیف وضعیت سرمربی کروات، ایوانکوویچ در پیامی نسبت به احتمال بازگشت خود به تیم پرسپولیس واکنش نشان داد و با قدردانی از پیشنهاد مطرح شده، پاسخ منفی خود به پیشنهاد حضور دوباره در تیم پرسپولیس را رسماً اعلام کرد!

برانکو ایوانکوویچ در پیام خود نوشت: «ارتش سرخ عزیز سلام، طرفدارای عزیز پرسپولیس سلام، همونطور که میدونید، وقتی در پرسپولیس بودم، دوران بی‌نظیری رو با هم سپری کردیم. بهترین دوران من به عنوان مربی بود. از با شما بودن و حمایت‌تون لذت بردم. خیلی ممنون بابت درخواست‌های زیادتون برای برگشت من به پرسپولیس. می‌دونید که جای پرسپولیس تا ابد در قلب منه. هیچ‌کدوم از جزئیات رو فراموش نمی‌کنم. حمایت‌های شما، لحظات خوبی که در تهران داشتیم و نتایج درخشان‌مون رو فراموش نمی‌کنم».

به علت تعهد به جای دیگر نمی‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم

ایوانکوویچ با اشاره به مشکلات موجود برای عدم پذیرش پیشنهاد تیم پرسپولیس در پیام خود توضیح داد: «متاسفانه به خاطر دلایل شخصی و به علت تعهدم به جاهای دیگه نمی‌تونم این پیشنهاد رو قبول کنم. امیدوارم درکم کنید. در آینده هم با شما در تماس خواهم بود چون این چیزیه که نمی‌تونم فراموشش کنم. جاتون همیشه در ذهن و قلب منه. ممنون بابت حمایت‌هاتون. ممنون که دوست داشتید من رو برگردونید. تا ابد بزرگترین طرفدار شما و عضوی از ارتش سرخ خواهم بود. ممنون. خیلی خیلی دوستتون دارم».

مدیران باشگاه پرسپولیس حساب ویژه‌ای روی مذاکرات انجام شده با برانکو ایوانکوویچ باز کرده بودند و امید داشتند که بتوانند این سرمربی کروات را برای همکاری دوباره متقاعد کنند و هواداران پرسپولیس هم چشم به راه بازگشت سرمربی مورد علاقه‌شان بودند اما با توجه به پاسخ منفی برانکو، باید دید سرنوشت نیمکت پرسپولیس چه خواهد شد و از میان 9 گزینه دیگر، چه کسی سکان هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت. البته که برخلاف اعلام رسمی نام برانکو ایوانکوویچ، جزئیات رسمی‌ای از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس درباره 9 گزینه دیگر به میان نیامده و مشخص نیست در نهایت چه کسی جانشین یحیی گل‌محمدی خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی GB ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    3 0
    امید است که تکذیب نکنید ‌شنیده‌‌‌و گفتند از آب در نیاد رسالت شما فرهنکیست
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    2 4
    خاک بر سر من که در ایران زندگی میکنم و نمی فهمند که سالها دل طلب از جام جم از ما میکرد زانکه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد این همه مربی خوب داریم در ایران آقای دایی و مایلی کهن و درخشان و حمید استیلی آقای درویش چرا فرانکو بنده مربی فوتبال هستم میدانم در ایران 100000هزار مربی فوتبال داریم باشگاه ها باید پرورش فوتبال باشند نه مصرف. کنند فدراسیون افراد فوتبالی نداریم اما افراد دلال سیاس داریم از کودکی فوتبال
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    6 1
    یارومگه دیوانست بهترین امکانات راداره سروقت پولشا میگیره بیاداینجا چه گویی بخوره آخرسر بره فیفاشکایت کنه پولشابگیره
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 1
    وای برانکو دلم برات تنگ شده الان نمیای یه روزی بیا واقعا که عشق به پرسپولیس رو تو به وجود آوردی
  • رضا IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    31 5
    برانکو متوجه بابا مسعود نیست نیامد کاری نداره پرسپولیسی‌ها به برانکو تضمین بدهند شما بیا ما بابا مسعود را هم میاریم البته برانکو می دونه بابا مسعود جاده صاف کنه قهرمانی های پرسپولیس بوده چراکه مدیران بابا مسعود استقلال را شخم م
  • اااا IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    3 1
    این مسخره بازیا چیه دراوردین الان عوض کردن سرمربی به چه دردی میخوره؟ باید خود یحیی می موند گفتم که تا جوان گرایی صورت نگیره و کل تیم عوض نشه نمیشه کاری کرد که متاسفانه هیچکدوم از مربی های ایرانی نمی تونن بازی سازی کنن
  • NL ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    24 0
    مثل اینکه این بار کسی در ایران پیدا نشده که مالیات این آقا را بپردازد . هدایتی برای کمک به این مربی برای دادن مالیاتش باید 17 سال دیگر صبر کند .
  • NL ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    9 0
    مثل اینکه این بار کسی در ایران پیدا نشده که مالیات این آقا را بپردازد . هدایتی برای کمک به این مربی برای دادن مالیاتش باید 17 سال دیگر صبر کند .
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    10 2
    یادش رفت به بابا مسعود سلام بده
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 0
    321584
  • مهدی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 1
    میاد حتما میاد خیالتون راحت هوادارهای عزیز ارتش سرخ آسیا پرسپولیس کبیر
  • مهدی IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 40
    اگه درویش این دوتا کارو نتونه به سرانجام برسونه دیگه به هیچ دردی نمیخوره تا ابد میشه مورد تنفر همه پرسپولیسیها یکی آوردن برانکو یکی هم آوردن لوکادیا بایدهرطوری که شده موفق بشه
  • مجتبی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    2 1
    مدیر عامل بی بخار پرسپولیس خسته نباشی جای اینکه اول با برانکو صحبت کنین بعد با یحیی صحبت کنید، کاری کردین یحیی فرار کنه بعد به فکر صحبت با برانکو، یعنی بی عقلی شما بجایی رسیده که مردم دیگه هیچ امیدی به شما مدیران نداشته باشن، گوساله اخرش گاو میشه