خانه ملت نوشت:

  عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور همیشه دنبال مسائل حاشیه‌ای و حساسیت زا است ،گفت: ادامه کار این شورا به صلاح کشور نیست.
جعفر قادری  با بیان اینکه مجلس موضع خود را نسبت به شورای عالی ایرانیان نشان داده است، گفت: لغو بودجه‌ای که سال گذشته دولت برای این شورا در نظر گرفته بود و تحقیق و تفحصی که از شورای عالی ایرانیان انجام شد، مصداق مخالفت با کار این شورا است.
 اهم اظهارات وی به شرح زیر است:
*با وجود سازمان ارتباطات اسلامی درخارج از کشور، سفارت خانه‌ها و سایرنهادها و سازمانهای فرهنگی که درخارج از کشور پیگیر قضایا هستند جایی برای شورای عالی ایرانیان باقی نمی ماند.
* ادامه کار این شورا خیلی مورد قبول مجلس نیست.خصوصا اینکه نگاه این شورا بیشترملی گرائی محض است و به عنوان کانالی برای اهمیت دادن به عناصری که بعضا درجاهای مختلفی با انقلاب و نظام مشکل داشتند،تبدیل شده است.
*درمورد تخصیص اعتبار به شورای عالی ایرانیان مجلس همان برخوردی که دربودجه سال گذشته داشت را ادامه خواهد داد. مجلس اگر دوباره درجایی احساس کند که بودجه‌ای برای شورا اختصاص داده شده است و ردپا و اثری از این شورا وجود دارد، بودجه را برمی گرداند.
*کار شورای عالی ایرانیان حساسیت مراجع و بزرگان دینی را به دنبال داشته است.
* مجلس از این شورا عملکرد مثبتی ندیده است، شورا هم همیشه دنبال مسائل حاشیه‌ای و حساسیت زا است و به هیج وجه ادامه کار به صلاح کشور نیست.
/212 212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 186908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =