دستگیری 10 متخلف انتخاباتی در اسلام آباد غرب

دادستان اسلام آباد غرب از دستگیری 10 متخلف انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، سید سجاد ملایری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از اراذل و اوباش قصد اخلال در نظم و امنیت عمومی و اقدام به خرید و فروش رأی، تجمع در درب شعب اخذ رأی، نزاع و درگیری داشته‌اند، نسبت به درگیری 10 نفر از اخلال‌گران نظم اقدام شده است.
وی افزود: طبق مصوبات شورای تأمین و دستور مدعی العموم هیچ گونه ارفاقات قانونی شامل این افراد نمی‌شود و نسبت به بازداشت موقت تک‌تک این افراد اقدام شده است.

دادستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه احتمال افزایش آمار بازداشتی‌ها متصور است، تصریح کرد: قانون‌شکنی از هیچ فردی در هر جایگاهی پذیرفته نیست و بدون اغماض با برهم‌زنندگان نظم جامعه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
ملایری پیش از این تاکید کرد: ضابطین خاص و عام موظف و مکلف شده اند با تخلفات و جرائم انتخابات به ویژه تجمعات خارج از شعب اخذ رای برخورد شدید صورت گیرد.

وی عنوان کرد: گشت های انتظامی و رضویون بصورت محسوس و نامحسوس در روز انتخابات سازماندهی شده اند که در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی یا تجمع درب شعب اخذ رای، متخلفان و تجمع کنندگان بازداشت و تا بعد از فرآیند انتخابات در بازداشتگاه خواهند ماند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1879102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =