مسافران نوروزی مراقب لغزندگی جاده‌ها باشند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بر لزوم دقت دوچندان رانندگان در زمان رانندگی به دلیل لغزندگی جاده‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کرمانشاه، عبدالحسین زارع اظهار کرد: با توجه به بارش باران، جاده های استان لغزنده بوده و مسافران نوروزی و هم استانی‌ها باید با احتیاط و رعایت نکات ایمنی رانندگی کنند.

وی افزود: لغزندگی راه‌ها موجب پایین آمدن ایمنی ترددها شده و خطر وقوع سانحه افزایش پیدا می‌کند، به همین علت مسافران نوروزی باید با احتیاط و به دور از عجله و شتاب رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: درحال حاضر تمام راه‌های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، با توجه به فعال بودن سامانه بارشی، احتمال تشکیل آبگرفتگی‌های مقطعی بر روی جاده‌ها در اثر بارندگی وجود دارد.

زارع ادامه داد: در این شرایط واژگونی بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه از مهم‌ترین خطرات پیش روی رانندگان است؛ باید توجه داشت که سرعت عاملی حادثه آفرین است و در صورت وقوع سانحه، صدمات بسیار شدیدی به سرنشینان خودرو وارد خواهد کرد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: هنگام عبور از پیچ‌ها رعایت سرعت مطمئنه موجب حفظ تعادل وسیله نقلیه و فرمان پذیری آن می‌شود، ضمن اینکه روشن بودن چراغ‌های جلو با نور پایین به بهتر دیده شدن از سوی رانندگان دیگر کمک فراوانی می‌کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =