۱۳ نفر
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
اخراج ۱۰۰ هزار ‌تبعه بیگانه از این استان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ‌البرز از جمع‌آوری ۳۰ هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان ‌خبر داد و گفت: با تلاش مسئولان امر این تعداد به ۱۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرآنلاین ،حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج در البرز با اشاره به اینکه حضور اتباع غیر مجاز در برخی محلات شهرهای اقماری کرج آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد، اظهار داشت: استان البرز به عنوان یکی از استان‌های هدف است که بسیاری از اتباع غیر مجاز پس از ورود به کشور در شهرهای این استان اقامت می‌کنند.

تسنیم در خبری نوشت:مددی عنوان کرد: در این راستا دستگاه‌های مربوطه به منظور طرد اتباع بیگانه غیرمجاز از البرز در چارچوب قانون عمل خواهند کرد.

وی به فعالیت اردوگاه مراقبتی موقت ساماندهی اتباع خارجی در این استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این اردوگاه ظرفیت پذیرش روزانه ۲۵۰ تبعه غیرمجاز داوطلب برای بازگشت به کشورشان را دارد.

دادستان استان با تاکید براینکه موضوع طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در استان با جدیت در حال اجراست، افزود: جمع آوری اتباع غیر مجاز به عنوان مطالبه مردمی در دستور کار است که به دنبال آن نارضایتی شهروندان از این موضوع رفع وبه کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در استان کمک خواهد کرد.

وی همچنین به جمع آوری کودکان کار و متکدیان در شهر که اغلب در ورودی شهر مشهود هستند وبرخی به صورت زباله گرد در شهر دیده می‌شوند و باعث ایجاد آشفتگی بصری و بروز آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی در جامعه می‌شوند اشاره کرد و گفت: اقدامات مطلوبی در این خصوص توسط دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری و بخش حقوق عامه و دیگر دستگاه های مربوطه صورت گرفته و برای جمع‌آوری آنها از سطح شهر مصمم عمل خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز با اشاره به اینکه جمع آوری این اقشارو دیگر اقداماتی که در سطح شهر اتفاق افتاده در جامعه مشهود و ملموس بوده، گفت: این امر نارضایتی شهروندان را که ددر این خصوص بسیار گله مند بودند تا حد بسیاری کاهش‌ داده است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =