ارائه کارت ملی یا شناسنامه؛ شرط عجیب «پذیرش نسخه آنلاین»/ عکس

بیماران سالخورده اغلب برای تأمین داروهای خود، از اعضای خانواده می‌خواهند نسخه آنلاین پزشک را به داروخانه ببرد، اما «اضافه‌خواهی داروخانه‌ها» از بابت «نشان دادن شناسنامه کاغذی همراه با نسخه غیرکاغذی»، خانوارهای محتاج دارو را سرگردان و خسته کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، داروخانه‌های دولتی از جمله برخی داروخانه‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران، «نسخه آنلاین» را از بیماران پذیرش نمی‌کنند و شرط ارایه دارو با این نسخه‌ها را «نمایش شناسنامه بیمار» اعلام می‌کنند.

دنیای اقتصاد در خبری نوشت:این شرط عجیب از سمت داروخانه‌های دولتی، باعث «بروز مزاحمت برای بیماران نیازمند دارو به ویژه بیماران نیازمند داروهای خاص» شده است.

بیماران سالخورده اغلب برای تامین داروهای خود، از اعضای خانواده می‌خواهند نسخه آنلاین پزشک را به داروخانه ببرد، اما «اضافه‌خواهی داروخانه‌ها» از بابت «نشان دادن شناسنامه کاغذی همراه با نسخه غیرکاغذی»، خانوارهای محتاج دارو را سرگردان و خسته کرده است.

این عکس صبح امروز از داروخانه ایثار در تهران گرفته شده است که نشان می‌دهد، بیماران بدون اینکه «دولت از قبل درباره نسخه آنلاین، شرط جدید اعلام کرده باشد»، با این اطلاعیه نصب شده در داروخانه، باید به خانه برگردند و با شناسنامه مراجعه کنند.

2051376_737.jpg

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =