یک خیابان به نام «شهید آیت الله رئیسی» نامگذاری شد

با پیشنهاد شهردار کهریزک و تصویب کمیته نامگذاری، نام خیابان شورا به «شهید آیت الله رئیسی» تغییر پیدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به حادثه دردناک پیش آمده برای حضرت آیت الله رئیسی و همراهان و شهادت آنها اظهار کرد: شهادت خادمین ملت در این حادثه باعث تأسف و تألم مردم ایران و جهان شد.

ایسنا در خبری نوشت:وی دلیل حضور پرشور مردم در مراسمات بدرقه و تشییع شهدای خدمت را محبوبیت و خدمت خالصانه این شهدا عنوان کرد و گفت: یکی از رویکردهای مدیریت شهری، پاسداشت مفاخر ملی است و در همین راستا بزرگداشت نام «شهید آیت الله رئیسی» به عنوان یکی از نمادهای خدمتگزاری صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدنظر شهرداری کهریزک قرار گرفت‌.

شهردار کهریزک گفت: از آنجایی که طرح تعریض خیابان شورا در دست اقدام می‌باشد و در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از این بلوار خواهیم بود، به پاس تلاش‎ها و خدمات «شهید آیت الله رئیسی» این بلوار به نام این شهید راه خدمت نامگذاری شد.

وی افزود: همچنین به منظور گرامیداشت یاد دیگر شهیدان خدمت خیابان انبار مخابرات نیز که طرح جدولگذاری و روکش آسفالت آن در دست اقدام می‌باشد به نام‌ شهید حسین امیرعبداللهیان و خیابان ورودی مهدی آباد و عبدل آباد نیز به نام شهید سید مهدی موسوی نامگذاری شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهردار کهریزک ادامه داد: این نام ها پس از پیشنهاد برای تصویب در دستور کار کمیته نامگذاری شهر قرار گرفت که پس از طی مراحل و روند قانونی تکمیلی، این معابر به نام شهدای خدمت مزین خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1911831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =