پانا نوشت:

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: کسانی که در برابر فتنه سکوت کردند یا رضایت دادند و به ندای علی زمان گوش نکردند چرا باید در صدر جامعه قرار گیرند.

حجت الاسلام علی سعیدی در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در سازمان بسیج با بیان اینکه فتنه چند مرحله دارد اظهار داشت: مرحله اول بنیان گذاران و طراحان فتنه هستند. گروه دوم کسانی هستندکه زمینه جابجایی چهره ها را فراهم می کند و برای فتنه بسترسازی می کنند.

وی افزود: اینها در حوزه سیاسی دین زدایی، ولایت زدایی و شایسته زدایی تلاش می کنند و دنبال این بودند که شما را ریشه کن کنند. مرحله سوم مرحله ای است که جبهه حق در برابر توسعه ساکت نمی شیند و مبارزه می کند که بعد از این مرحله نوبت به حذف فیزیکی می رسد و باید زمینه ای فراهم شود.

وی درباره گروه چهارم گفت: آنهایی که امکانات و تدارکات به وجود آمدن فتنه را فراهم کردند اینها کمک کنندگان فتنه هستند و همان هایی هستند که امکانات، ساختمان، روزنامه و تریبون به فتنه گران دادند.

دیگر اظهارات وی به شرح زیر است:

*در مرحله پنجم کسانی هستند که در برابر فتنه یا سکوت کردند یا به آن رضایت دادند و البته فرقی هم بین این دو دسته نیست. کسانی که ندای حق را شنیدند و سکوت کردند و لب فرو بستند مانند کسانی هستند از این فتنه راضی بودند.

*اگر قابل برگشت نیستید، چرا باید در لیست انتخابات قرار بگیرید و اگر نتوانستند به ندای علی زمان گوش کنند چرا باید در صدر جامعه قرار گیرند.

* پایه گذاران، بانی گذاران ظلم معمولاً ناپیدا و محسوس هستند و می گویند چرا کروبی و موسوی را محاکمه نمی کنید چون اینها حریم دارند و در بخش هایی از جامعه دارای پایگاه هستند.

* مرد خاکستری فتنه می گوید من از این دو نفر تبری نمی جویم زیرا اینها آدم های خوبی هستند.

*فتنه در هر زمانی هست و در زمان موسی (ع) فتنه سامری وجود داشت و سامری زمانیکه دید که نمی تواند مقابل موسی بایستد در مقابل هارون ایستاد.

* در سال 88 فتنه عجیبی پیاده شد و در این فتنه کروبی و موسوی را می توان دید اما عناصری دیگری که این فتنه را طراحی کردند نمی توان شناخت و یا معرفی کرد چون حریم دارند و این یکی از شاخصه های عجیب این فتنه بود که بخشی از یاران امام در صحنه فتنه بودند.

ولایت مداری نیاز به استمرار دارد

* ولایت مداری نیاز به استمرار دارد و مقطعی نیست و اگر استمرار پیدا نکرد سقوط می کند.

* در آستانه انتخابات بزرگی قرار داریم . تاکنون ندیده بودم مقام معظم رهبری بگوید انتخابات ممکن است امنیتی باشد و این نشان دهنده حساسیت انتخابات پیش روست. حضور حداکثری امنیت انتخابات تاکید بر اتحاد مجموعه کسانی که به انقلاب وفادارند از نکاتی است که باید در انتخابات به آن توجه کرد.

*عوامل فتنه و بیگانگان ممکن است در این انتخابات دست به آشوب بزنند پرسید چرا دشمن روی این انتخابات متمرکز شده؟ زیرا به خاطر ناکارآمدی تهدیدهای نظامی و رشد بیداری اسلامی و بحران های درونی جبهه استکبار این سیاست را اتخاذ کرده است.

جمعیت زیادی ثبت نام کرده‌اند که بسیاری از آنها یقین دارند رد می‌شوند

* جریان موسوم به انحراف این شائبه را ایجاد کرده و دشمن ممکن از تبلیغاتی در این انتخابات استفاده کند مثلا رد صلاحیت ها را بهانه کند زیرا جمعیت زیادی ثبت نام کرده است که بسیاری از آنها یقین دارند رد صلاحیت می شوند.

* طبیعی است 5 هزار و 300 نفر شرایط لازم را ندارند و کدام کشوری است که اجازه دهد هر کسی در جایگاه قانونگذاری قرار بگیرد.

* بزرگ‌نمایی تحریم از راهکارهای دشمن برای انتخابات است.
بازنشسته سپاه نمی تواند خانه بماند

*بازنشسته سپاه با بازنشسته نهادهای دیگر متفاوت است . بازنشسته جاهای دیگر صبح به پارک می روند و ظهر به خانه بر می گردند اما با زنشسته سپاه که در کوران حوادث انقلاب بوده نمی تواند در خانه بماند.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 192101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =