مناقشات دامنه دار در خصوص لیست جبهه متحد همچنان خبر ساز است و واکنش ها به آن ادامه دارد.

 به گزارش خبرآنلاین، منوچهر متکی دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان می گوید کاندیدا های جبهه متحد«براساس نظر سنجی ها» انتخاب شده اند.
دبیراجرایی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به کسانی که از فهرست جبهه متحد حذف شده‌اند، می گوید:« برخی از این دوستان ممکن بود با تفاوت یک رای از فهرست جبهه حذف شده باشند چرا که تمام کاندیداهایی که در نظرسنجی رای بیشتری آوردند در فهرست ما جای گرفتند. »
آن گونه که پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان گزارش کرده است منوچهر متکی در اولین گردهمایی نامزدهای جبهه متحد گفته است: در این دوره انتخابات به دلایل مختلفی دیرهنگام وارد فاز عملیاتی شدیم و این به دلیل این بود که ساز و کاری که اول طراحی شده بود عملیاتی نشد؛ بنابراین از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری ساز و کار جدیدی برای انتخابات طراحی شد.
 دبیر ستاد اجرائی با اشاره به فرآیند گزینش نامزدها در جبهه متحد اصولگرایی گفت: شورای مرکزی جبهه متحد کار سنگینی را برای بررسی وضعیت نامزدها انجام داد، که هدفش شکل گیری مجلس توانمندتر همچنین فرستادن افراد جدی‌تر و مصمم‌تر از دایره اصولگرایی به مجلس نهم بود.
 متکی افزود: در این دوره ابتدا معیارهای اصولگرایی مدنظر قرار گرفت بعد از آن یک نظر سنجی های گسترده ای انجام شد که بر این اساس هر کاندیدایی که طبق این نظز سنجی رای بیشتری آورده بود به عنوان نامزد نهایی معرفی می شد.
 دیگر اظهارات وی به شرح زیر است:
 *جبهه متحد منشوری را درباره دیدگاه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین‌المللی خود تدوین خواهد کرد . مردم در استان‌های مختلف منتظر شنیدن راهکارهای مشکلاتشان هستند و نامزدهای جبهه متحد باید در تبلیغات خودشان به مطالبات مردم نیز توجه داشته باشند.
*مجموعه اقداماتی که از سوی شورای مرکزی جبهه متحد از اول ماه مبارک رمضان به صورت خستگی ناپذیر با هدایت بزرگان انجام شده است ماحصل آن این لیست جبهه متحد شد.
/212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =