ارتقای رضایتمندی شهروندان در دستور کار ادارات قرار گیرد

ادارات شهرستان در سه سطح مدیریت ، معاونت و مسئول بحران حضوری مستمر در شهرستان داشته باشند. مسچیان با اشاره به ارتباط موثر مدیران با دستگاههای امنیتی و انتظامی تاکید کرد که ادارات با رعایت اصل خودمراقبتی اقدام تامینی لازم را در دستور کار قرار دهند .

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین گیلان از شهرستان لاهیجان جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست مسچیان فرماندار لاهیجان برگزار شد. در این جلسه فرماندار ضمن محکومیت اقدام وحشیانه و تجاوزکارانه رژیم منحوس ، جعلی و کودک کش صهیونیستی و تبریک به ملت ایران برای انسجام ملی و خنثی کردن نقشه دشمنان تصریح کرد: پیروز این میدان ملت ایران هستند که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

امروز تابلویی از ایثار دیدیم که برای نسلی که دفاع مقدس را ندیده‌اند تازگی داشت. این پیامی برای دشمنان قسم خورده ما بود که کشور ما ناخدایی دارد که کشتی نظام را با صلابت به حرکت در می‌آورد و ملت ما لحظه ای از پیروی از رهبر خویش کوتاه نخواهد آمد . ما تا آخر در کنار رهبری هستیم و امید داریم نصرت نصیب ما خواهد شد. فرماندار شهرستان ضمن تشکر از همه دستگاههایی که در روزهای اخیر حضوری فعالانه و موثر داشته‌اند تصریح کرد: از صبح فردا باید ادارات شهرستان با نگاه ارتقای سطح رضایتمندی مردم در بالاترین سطح ممکن ، شروع به کار نمایند. وی تاکید کرد: در کارها و برنامه ها باید به وضعیت موجود توجه کنیم و وسواس و دقت نظر خود را بالا ببریم.

امروز وضعیت استفاده از تعطیلات نیست ؛ بیشتر از همیشه باید کار و خدمت رسانی انجام گیرد. مسچیان افزود: دستگاههای نظامی انتظامی وخدمات‌رسان به شکل بیست و چهار ساعته پای کار هستند؛ سایر ادارات نیز باید کشور و به تبع آن شهرستان را به عنوان یه مجموعه نگاه کنند. هیچ دستگاهی بی ارتباط با شرایط موجود کشور نیست. فرماندار لاهیجان در ادامه این جلسه تاکید کرد : ادارات شهرستان در سه سطح مدیریت ، معاونت و مسئول بحران حضوری مستمر در شهرستان داشته باشند. مسچیان با اشاره به ارتباط موثر مدیران با دستگاههای امنیتی و انتظامی تاکید کرد که ادارات با رعایت اصل خودمراقبتی اقدام تامینی لازم را در دستور کار قرار دهند .

کد خبر 2080664

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار