استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: «باید به این سوال پاسخ داده‌شود که آیا ما با سلاح‌های متعارف می‌توانیم از این ۹۰ میلیون نفر جمعیت دفاع کنیم یا نه، با توجه به اینکه طرف مقابل بمب اتم دارد! [دشمنان ما] دو رژیم هسته‌ای هستند.»

خبرآنلاین - فواد ایزدی، استاد دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران گفت: «ما ۹۰ میلیون نفر جمعیت در کشور داریم. سؤالی که قاعدتاً باید به آن پاسخ داده شود این است که آیا ما با سلاح‌های متعارف می‌توانیم از این ۹۰ میلیون نفر جمعیت دفاع کنیم یا نه، با توجه به اینکه طرف مقابل بمب اتم دارد! [دشمنان ما] دو رژیم هسته‌ای هستند. در حوزه سلاح‌های متعارف، هزینه نظامی آمریکا بیش از ۱۰۰ برابر هزینه نظامی ایران است. این سؤال باید پاسخ داده شود.»

ایزدی تاکید کرد: «اگر کشور به این نتیجه برسد که در حوزه دکترین هسته‌ای خود تغییر ایجاد کند، شما دیده‌اید، این ویدیو از شهید فریدون عباسی وجود دارد که به‌عنوان یک دانشمند هسته‌ای معتقد است این سلاح‌های هسته‌ای جدید از حالت سلاح کشتار جمعی خارج شده‌اند؛ زیرا اگر شما این را در یک پایگاه آمریکا به‌کار ببرید، آن پایگاه را نابود می‌کند، اما مانند ناکازاکی و هیروشیما نیست که یک شهر را از بین ببرد. حوزه تأثیر آن محدودتر است. این‌ها مسائلی است که باید مورد بحث قرار گیرد.»

فواد ایزدی گفت: «زمانی که مجلس شورای اسلامی مصوب کرده است که همکاری با این‌ها تعلیق بشود، جمهوری اسلامی بهشان اجازه می‌دهد که بیایند، نمی‌گویم کار غلطی است، عرضم این است که ما یک بار به این کار اجازه دادیم. سوال این است که آیا ما الان باید اجازه بدهیم بازرس‌ها بیایند اطلاعاتی را که طرف مقابل به سختی ممکن است پیدا کند یا اصلا پیدا نکند برای حمله بعدی‌اش را به آسانی تحصیل کنند؟ قطعا نباید این کار را بکنیم. حالت دیوانگی دارد، حالا اشتباه میکنیم ولی آن‌قدر هم حالمان خراب نیست! این کار را قطعا نباید انجام بدهیم.»

۴۲/۴۲

کد خبر 2117776

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 200
  • نظرات در صف انتشار: 36
  • نظرات غیرقابل انتشار: 86
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    و تو چی میفهمی دکترین چیست ؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      دوست عزیز، این آقا هر چیزی گفته و هشدار داده و پیشبینی کرده تا الان محقق شده. به جای جبهه گرفتن حرف رو گوش کن. برجام و ماشه و غیره رو افراد دیگه به ما انداختن نه ایزدی
    • محمد IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      نه پس تو میفهمی کودن؟! آقای ایزدی چهل سال هست داره توی سیاست خارجی مخصوصا سیاست‌های آمریکا مطالعه میکنه تا الان هرمطلبی گفته درست از آب دراومده حتی یادمه یک شب قبل از اینکه به ما حمله کنن استاد ایزدی توی برنامه جدال گفتن اگر آمریکا بفهمه که حمله به ایران براشون هزینه زیادی نداره حتی توی مطمئن مذاکرات به ماحمله نظامی میکنه حتی همین امشب حمله نظامی میکنه ودیدیم که چقدردقیق استاد ایزدی آمریکا ونظام بین الملل وشناخته اما شما جماعت مغزفندوقی یاخواب هستید یاخودتون وبه خواب زدید لیاقت شما همون اشخاصی هستن که بهتون رؤیا فروشی کردن وده سال شمارومسخره برجام ومذاکرات مسخره کردن وآخرش هم باهمین مذاکراتشون آمریکا رو پرروکردن که به کشورما حمله نظامی کنه
    • خردگرا IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      شماها سیاست های ماجرا جویانه آت را در منطقه تعطیل کن دست از تهدید ومحو این وان بکش کشور ومردم ما روز خوش خواهند دید شما به جای اتم به فکر اقتصاد توسعه ومعیشت مردم باش بقیه خودش درست میشه
    • ددم وای IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      وقت دفاع ازین ملت هم که رفتید مخفی شدید
    • یک ایرانی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      62 70
      با سلام در پاسخ به خردگرا اولا: ماجراجویی رو اون کسی انجام میده که 10 هزار کیلومتر راه اومده اطرافت پایگاه ساخته. ثانیا: ایران سالهاست پیشنهاد برگزاری همه پرسی با مشارکت مردم و ساکنان اصلی فلسطین اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی رو ارائه داده. سوم: ایران دشمن اسرائیل درست. اما اسرائیل امروز برای ترکیه چرا تهدید میکنه؟! ترکیه ای که باهاش روابط اقتصادی و سیاسی داره. نقشه اسرائیل بزرگ رو دیدی؟ به معنای پرچمشون فکر کردی؟ اینقدر همه چیز رو ساده نبینید و تو سر کشور خودتون نزنید. باور کنید دنیا گل و بلبل نیست.
    • عزیز IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      47 25
      به خردگرا: قطر هم در مسیر اقتصاد و رفاه رفت ، پس چرا اسرائیل به قطر حمله کرد. برادر من یک کلام ختم کلام . آمریکا با کشور بزرگی به نام ایران مشکل داره و تا اون رو تجزیه نکنه ول نمی کنه اون موقع شما میگید به فکر معیشت و رفاه . در حال حاضر موجودیت ایران در خطره اون موقع بعضی ها کلا فکر می کنن باید با جامعه جهانی دوست شویم . در جامعه جهانی چیزی به نام دوستی و رحم و عطوفت وجود نداره ، دنیا جنگله و قانون جنگل بر اون حکمفرماست .
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      42 5
      سیر از گشنه خبر نداره
    • محمدطاهر IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      15 4
      . معلومه نمیفهمی اگه یه ذره فهم داشتی توهین نمیکردی
    • مهدی IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      20 10
      یک ایرانی اول یک رفراندوم تو مملکت خودت برگزار بکن بعد برای دیگران تعین و تکلیف بکن
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      0 4
      ۱۵ و۴۴فقط فحش داده تا جایی که ما نظر خصوصا مخالفین مذاکره و برجام را گوش میدایم یا میخواندیم همه به اتفاق می گفتند حمله رژیم صهیونیستی فقط بقصد گرفتن امتیاز در گفتگو است و غیر ممکن است
    • عقل سلیم‌دینی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      2 5
      عزیزجان نه احتمالاًکه یقیناًجنابعالی درتوهمی عمیق به سرمیبرید،چراکه دکترفؤادایزدی ضمن اینکه‌درسن۱۶سالگی‌بامهاجرت ازایران ،تحصیلات عالیه‌اش رادرزمینه های اقتصادومطالعات‌‌ارتبادات جمعی درسه سطح کارشناسی،کارشنلسی‌ارشدودکتری ازدانشگاهاای هیسنون و لوئیزیاناامریکااخذنموده ودرعبن حال استاددانشکده علوم‌ارتباطات دانشگاه‌تهران وبعنوان یک چهره وتحلیلگربرجسته درعلوم سیاسی وروابط بین‌الملل میباشدکه باکمال‌ادب واحترام یقیناًشماهموطن گرامی درحداقلهای شاخصه‌های شخصیتی ایشان گیرکرده‌اید،پس خواهشاًاینگونه آنهم لابی‌ادبی وتوهبن خطاب به ایشان نگویید،آخه توچه میدانی دکنربن چیست،ولی برای جنابعالی ارخداوندمنان تمنادارم ازابن احوالات وعقب‌ماندگی نجات پیداکنید.
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      0 3
      نه تو میفهمی دوکتور
    • امین IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      23 5
      فواد ایزدی کیست؟ایشون تا سال 85 به مدت 22 سال امریکا بود یعنی از ابتدای جنگ. چه شد که با مطرح شدن پرونده هسته ای ایران یهویی وطنپرستی ایشون گل میکنه و به کشورش بر میگرده و از همون لحظه ورود با اینکه 22 سال در کشور نامرد امریکا زندگی کرده و البته با ظاهر جوان مومن انقلابی از همون ابتدا بالاترین تریبون ها در اختیارش قرار گرفته و هر روز با نظریاتش مانند زمستان سخت اروپا برای کشور هزینه یجاد میکنه. دوستمون از پیشبینی ایشون از حمله نظامی اسراییل گفت برادر من ایشون پیشبینی کرده یا خبر داده ؟یاد زمین فوتبال در کنار سایتهای موشکی افتادم یاد درخت زیتون در کار پدافندهای جنوب سوریه افتادم .پیشنهاد خروج از NPT یعنی بهباران تمام زیر ساختهای کشور پیشنهاد بستن تنگه هرمز یعنی حمله نظامی به جنوب ایران و تصاحب تنگه هرمز و جزایر سه گانه ساخت بمب اتم یعنی بمباران تمام شهرهای ایران خدا لعنت کند تمام الی کوهن های داخلی رو
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    52 23
    اگر بمب هسته ای با قدرت محدود و قابلیت کنترل وجود داشت حتما استفاده شده بود یا اخبارش منتشر میشد
    • . IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      20 9
      پیشنهاد میکنم در گوگل سرچ کنی سلاح هسته ای تاکتیکی تا ادعا نکنی وجود نداره!! والا اول گوگول کنیم بعد بیایم کامنت بذاریم که آبرومون نره
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      17 14
      حتما منظورش از همین هایی که انداختن توی پایگاه آمریکا در قطر که هم ادعا کردیم که پایگاه آمریکا را زدیم و هم خاری به پای هیچ آمریکایی در اون پایگاه نرفت . یعنی اگر اون سرباز امریکایی میومد بیرون ممکن بود پاش لیز بخوره و جاییش زخم بشه ولی.....
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      32 16
      فقط یکی بگه همین ایزدی ماهیانه چقدر درآمد داره ؟؟؟ ما قبول میکنیم که کل دنیا در مقابل همین یک نفر استاد دانشگاه شکست خوردن .بخدا اگر خودش با پول خودش بره خرید برای خونه اش
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      21 33
      اول از همه اینکه مگه شما فرمانبردار رهبری نیستید مگه!؟ مگه رهبری نگفتن سلاح کشتارجمعی منجمله هسته ای حرام هست. پس اصرار شماها برای داشتن سلاح هسته ای چیه!؟ این تقابل با رهبری نیست!؟ چطور رهبری بگن که حجاب شرع هست و بی حجابی حرامه و همه تون یقه پاره میکنید و به دختران ایران انواع برچسب هارو میزنید از خائن و وطن فروش و بی شرف و اینا. اما رهبری میگه سلاح هسته ای حرامه ضدش حرف میزنید! بعدشم جدا از همه اینا مگه شما مسلمان نیستید!؟ مگه باور ندارید در کنارتون خدا و امامان و معصومین رو دارید که از شمایی به حق و دینداز محافظت میکنه، اگه قراره این کشور اسیب نیبینه طبق باورهای دینی شما نباید نگران باشید که! این حرف هاتون یه دهن کنجی به همون دینی هست که باهاش خون مردم رو تو شیشه کردید. ۱۰۰ درصد فعالیتهاتون حرف هاشون پشتش سیاست هست. همه چیز رو سیاسی کردن. دیگه نمی تونی پشت دین و خدا قاییم بشید. دنبال سلاح هسته ای هستید که موجودیت خودتون رو حفظ کنید و سر قدرت و ثروت مردم ایران بمونید و مردم ایران هم فقیر نگه دارید که بهشون حکمرانی کنید. ولی سیلی که راه افتاد نگران نباشید همه تون رو غرق میکنه!
    • یاس IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      4 0
      اگه بازدارندست چطور به اسراییل حمله کردین خوب. بمب داره نباید حمله میکردی به اسم هسته ای روسی ها
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    شما اول ارز و دارو و برق و آب و ........ این 90 میلیون نغر را تامین کنید که بسیار بسیار مهم تر از بمب اتمی هستند تا کنون با این برنامه هسته ای چه گلی به سر این 90 میلیون زده اید که با بمب اتم بزنید؟
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      لامپ در نگهبانی همون نیروگاه بوشهر رو هم با انرژی هسته ای نتوانستید روشن کنید.
    • منصور IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      24 29
      امنیت پیشنیاز همه چیزه، امنیت که نباشه توسعه اقتصادی نیست توسعه زیرساختی نیست، پیشرفت صنعتی نیست. چقدر شما ها درک و بینشتون محدوده آخه
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      14 9
      اون هم از برکات برجام و سوختی هست که باید زیر نظر آژانس، از روسیه بیاد. مثل تهران اگر خودمون آستین بالا زده بودیم، محتاج اجازه کسی نبودیم.
    • ناشناس IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      5 11
      دقیقا حق مطلب را ادا کردید.حرف دل هزاران اریرانی را زدی
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      5 10
      به پزشکیان بگو
    • ایران ما IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      1 6
      عزیز من اقتصاد باید حتما درست بشه که درش شکی نیست ولی اگه تاریخ رو مرور کنید کشوری مثل آلمان بعد از هیتلر تحریم شدیدی شد ولی مردمش طاقت آوردن و دولت آلمان بمب اتمی رو که با که با سختی ساخت دیگه مثل ابرقدرت ها باهاش رفتار کردن یکم فکر کنید اگه ایران بمب هسته ای داشته باشه دیگه آمریکا و اروپایی ها هم مجبور میشن با احترام با ایران صحبت و مذاکره کنن و برای اینکه امنیت اسرائیل براشون خیلی مهمه مجبور میشن تحریم ها رو بردارن و با ایران راه بیان نه شاخ و شونه بکشن
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      1 7
      اگر همین موشک‌ها را نداشتیم این برق نان هم قطع می شد مثل غزه نابودمان می کردند حفاظت از کشور ملت خارج از ان پی تی ساخت سلاح هسته‌ای واجبات است غربی‌ها دست بردار نیستند هر امتیاز بدهید
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    درود بر ایزدی. مرگ بر اصلاح طلبان ...
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      78 19
      ایشون تابعایت آمریکابرای چی داره؟
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      67 22
      شوروی ابرقدرت جهان وبمب هسته ای داشت مثل شما که قدرت منطقه بودید ولی تو جنگ ۱۲روزه آسمان ایران دست رژیم صهیونیست بود شوروی وایران به یخچال وسفره مردم باختن افرادی مثل تو ایزدی نونتان تو اراجیف بافتن هست
    • عرشیا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      22 6
      خدا شفات بده که خیلی حالت خرابه....
  • Iraj IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    اکثریت جامعه می دادند که این یارو اراجیف می گوید ولی اصرار شما برای انتشار اراجیف او و امثال او قابل درک نیست خبر آنلاین .
    • علی IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      36 61
      اراجیف رو جواد ظریف و حسن روحانی میگن که اوایل منکر مکانیسم ماشه میشدند و الان به گردن فرانچسکو میندازند!!
    • یک ایرانی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      27 53
      با سلام اولا از کجا میگی اکثریت مردم؟ آمار داری؟ ثانیا چقدر از مطالب آقای ایزدی رو پیگیری کردی که اینطور قضاوت میکنی؟
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      10 13
      یک ایرانی ۱۷:۵۶، نیاز به قضاوت ایشون نیست چون رنگ رخساره نشان میدهد از سِرّ درون:فردی را نمیتوان شیعه نامید مگر از فرط گرسنگی شکمش به پشت چسبیده باشد!!
  • رضا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    کره شمالی صلاح هسته ای دارد مردمانش علف میخورند کره جنوبی صلاح هسته ای ندارند ببینید بیشتر بازار جهان را قبضه کرده یک ملت یک نژاد سیاست متفاوت ان چیزی که از مردم محافظت میکند اقتصاده
    • ناشناس IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      38 91
      در جواب این آقا رضا اگر امنیت نداشته باشیم اون علف گیر تو و امثال تو هم نمیاد که بخوری اقتصاد در گرو امنیته
    • داریوش IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      32 62
      قدرت اتمی از علف خوردن این طرفدار کره جنوبی واجب تره
    • ابوالحسن خالقی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      12 35
      شما یا اراده ی کاری داری و به اراده و تصمیم خود جامه ی عمل میپوشانید و یا اراده و تصمیم شُل و ول و آبدوغ خیاری دارید . از لحن شُل و ول آقایون بی ارادگی و ترس شدید و دو دلی مشهود است . از احمدی نژاد اسرائیل و آمریکا مثل بُز می‌ترسیدند؛ چرا که مرد محکم و با اراده بود و میگفت و عمل هم می‌کرد. شما برید آموزش روانشناسی اراده در تصمیم قاطع و خود باوری راسخ ببینید ، بعد بیایید مثل یک مرد ، مثل کوه دماوند استوار اراده کنید و تصمیم به عمل بگیرید ، بیخودی دانشمندان هسته ای و فرماندهان ارشد این کشور رو به کشتن ندهید. بله اسرائیل اراده ی محکم در تصمیم و عمل داره ، میاد میزنه ترور میکنه و بر میگرده و شما آبدوغ و سردی می‌خورید شُلید و فقط اراده به محکوم کردن روی کاغذ دارید ، ای دریغ که با این شُل مغزی و شُل مزاجی ، نفر بعدی ترور اسرائیل ای بسا که خود شما باشی . در جنگ نکُشی ، میکشندت بدون معطلی . جنگ که جوانمردی و آزادگی بر نمی‌دارد. ملّت که 46 ساله پشتتان هستند ، پس اینهمه ترس بیجا برای چیست؟ تصمیم قاطع و اراده محکم = عملگرایی مطلق به حرف مردونه .بله !
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      44 10
      ابولحسن خالقی تو از کجا میدانی مردم دیگه پشت اینا میمانن مسئولان فقط مردم در بزنگاه میخوان در غیر به فکر جیب خود آقازاده هاشون در کشور دشمن هستن
    • عزیز IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      21 2
      کره جنوبی اگه کره جنوبی شد به همت مردمانش شد کره جنوبی به به خاطر اینکه نرفت سراغ سلاح هسته ای .اتفاقا این کره هم مثل ایران تحریم شد ولی تونست با مردمش از تحریم ها عبور کنه ولی اینجا ایرانه ، با مردمی دمدمی مزاح و زیاده خواه و غر غرو و الکی متوهم .
    • محمدطاهر IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      4 1
      فقط ادای آدمهایی که میفهمن درمیاری در حالی که خیلی بی فهمی
    • مهدی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      3 0
      آنهایی که الگوشون کره شمالی هست الان هم علف میخورن ولی حواسشون نیست
    • حمید IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      1 0
      سطح سواد جنابعالی از نحوه نوشتن املای صلاح مشخصه ... سلاح
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    40 80
    آقای ایزدی پیش‌بینی‌هایش درست است. باید به غربی‌ها نشان داد کاری که آنها می‌کنند پیامدهایی دارد یکی از این پیامدها تغییر دکترین هسته‌ای ویا خروج از ان‌پی‌تی است والا میگن اینها دیوانه هستند هرکاری میکنیم اینا حالی‌شون نیست.
    • ایران جان IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      30 24
      ما هر وقت ضعف نشون دادیم محکم ضربه خوردیم.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    19 17
    آمدن آن‌ها لازم نیست آقای احمدی نژاد ماه‌ها قبل خبر می‌داد که تا فلان روز دیگر یه مژدگانی خواهم داد و به تمام دنیا اعلام می‌کرد که مثلاً تا بیست روز دیگر دارای فلان فناوری خواهیم شد.
    • حسین IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      15 59
      سلام،اگر آقای احمدی نژاد الان سرکار بود که اسرائیل جرات حمله به ایران رو نداشت چون بهشون رسما اعلام کرده بود اگر خطایی از شما سر بزنه از صفحه روزگار محو خواهید و رژیم صهیونیستی به این حرف دکنر بیشتر از غربگدایان داخلی اعتقاد داشتند ...
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    76 18
    کارشناس؟این فقط رویا های خود را در تلوزیون بیان می کند واقعیت را همه لمس کرده اند و عیان است
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    63 13
    نمی‌تونین چون مخالف داخلی زیاد دارین و از خارج هم بخش زیادی از پدافندتون تخریب شده و ضعیف شدین... یعنی در لبه سقوط هست
    • amir IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      1 1
      اینو به نتانیاهو یکدفعه نگی ها، حمله میکنه ها
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۱
      4 2
      ای amir سرکه نمکی... حالا بدو برو دنبال دلار 110 هزار تومنی
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    67 18
    نمیخواهم شما از ما دفاع کنید ..
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      3 3
      میگه عباسی که شهید شده گفته ؛ حالا عباسی چطوری بگه من نگفتم ؟؟؟ یعنی خداوکیلی حکومت دلشو به اینا بعنوان کارشناس خوش کرده ؟؟
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    24 36
    بسم الله الرحمن الرحیم بله دولت مردان نباید اجازه دست رسی گروه جاسوسی رژیم صهیونیستی وامریکا به تأسیسات هسته داشته باشن
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    61 14
    شما برای ملت هزینه نتراش
  • حسن از تبریز IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    63 10
    باسلام واحترام میشه از شما وامثال شماها خواهش کنیم که با اشتباهات خودتان امنیت مارا به خطر نیاندازید تا مجبور به دفاع نشوید با این روش دشمن ملت خود شما هستید نه کشور دیگری
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    60 9
    شما برو از مستعان استفاده کن که گربه شاخت نزنه با اینهمه معلوماتت
  • ناشناس IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    21 39
    در جواب کسانی که میگن امنیت می خوایم چکار .کل جنگ ۱۲ روز بود نصف مردم تهران رفتند شمال چرا نموندید امنیت نباشه میشی سوریه ؛ افغانستان و غیره
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      6 0
      اخبار بیست وسی که میگفت مردم در تهران موندن توی پارک ها و پشت بوم های تهران کدومتون دروغ میگید؟
  • هاشم IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    38 7
    ... ..و اما اقتصاد امنیت میاره اتفاقا نه امنیت زورکی اقتصاد..کشوری که پیشرفت کنه از لحاظ اقتصادی امنیت درونی وبیرونی پیدا میکنه نه مثل شماها زورکی وبه حکم اسلحه ... ..
    • عزیز IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      14 9
      کدام زورکی و حکم اسلحه، این چرندیات ساخته ۲۰۰ شبکه معاند که تو ذهن مردم ایران کاشتن و مردم هم زودوی و به حکم اسلحه رو باور کردن . مردم ایران باید بدونن اینجا خاورمیانه ست.کل اروپا و آمریکا از این منطقه ارتزاق می کنن ، پس اجازه نمی دن کشورهای منطقه جلوشون بایستن و همه جوره بستنشون چرا که اگه کشورهای منطقه بیدار شن اونا رفاه و معیشتشون به خطر می افته پس نمی زادن کشورهای منطقه نفس بکشن .
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    19 31
    آمریکا فقط در فکر حمله اتمی به ایران است ساده لوح نباشید. آمریکا متعهد به محو کشور ایران برای رضایت اسرائیل هست.
  • سید علی قائم مقامی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    10 8
    سلاح تاکتیکی هسته ای و مهمات اورانیومی مثلاً از یک متر مربع تا چند کیلومتر مربع تاثیر مخرب دارد..آمریکا در جنگ علیه عراق بکار گرفت وتشعشات اورانیومی در عراق و منطقه ادامه دارد .
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    46 5
    چرا هیچکس بفکر این نیست که اوضاع از اینی که هست بدتر نشه همه فقط حرف از تنش بیشتر و بدبختی بیشتر برای مردم بدبخت میزنن
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    41 5
    شما میخواین از ملت دفاع کنید یا از خودتون؟
  • فرشید IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    23 7
    بدبختی و تحریم و تورم و گرونیش رو داریم میکشیم ، حمله هم که شد بهمون به همین بهونه لااقل بمب هسته ای هم بسازیم تا الکی بدبختی نکشیده باشیم ، یعنی باید بمب داشته باشیم تا بازدارندگی داشته باشیم پاینده و جاوید ایران عزیز
  • مسعود IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    15 14
    واقعا که هرچی اصلاحطلبان به سر مردم میارن حق مردمه.این بنده خدا هرچی که گفته درست گفته این زیر کامنت توهین میذارن بهش.مرد حسابی اول امنیت بعد اقتصاد قضیه ساعت و شمشیره.یه بابایی که فقیر هم بوده فقط یه شمشیر داشته شمشیرو میده به پسرش هم از ساعت همسایه خوشش میاد با شمشیرش عوضش میکنه به باباهه میگه این ساعت و با شمشیر عوض کردم باباهه میگه جمع کن بریم چون الان همسایه هم خونمونو صاحب شد هم ساعتو دوباره میگیره هم احتمالا مارو میکشه
  • ابوالحسن خالقی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    8 28
    کره شمالی با اون جمعیت کم و در همسایگی ما پاکستان و هند بمب هسته ای دارند ؛ پس چرا ما نباید داشته باشیم .مگر کره ی شمالی و پاکستان و هند را بمب هسته ای زدند . من معتقدم دست دست نباید کرد و برای دشمن قطعیِ 90 میلیون جمعیت ، نباید زمان تنفس خرید ، بلکه نان و قدرت و قلّه ی اقتدار پست ترس رهبر و رئیس جمهور مخفی شده است و ما به هسته ای صلح آمیز هم نمی‌رسیم ، مگر این‌که ترس را کنار بزنیم و زیر پایمان له کنیم ؛ یا اینکه منتظر آمدن کوروش کبیر و نادر شاه افشار دیگری که با جسارت کامل و نترس بودن ، تمام ترمزهای پیشرفت ملّت و کشور را ببُرد ،بمانیم ، شاید که او بیاید و کاری کند. ما منتظر آمدن کسی از نسل عرب نباید بمانیم ، چونکه عربها ترسو هستند و همگی می‌بینید که از ترس غلاف کرده اند .آری هموطنان نترسید که ایران الان فقط سلاح اتمی کم دارد و بس .
  • شهروند IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    15 34
    خدا آقای دکتر ایزدی را حفظ کند واقعا آدم فهمیده ای است کاش در برنامه برجام هم به توصیه های ایشان گوش می دادند تا الان گرفتار آن همه بی عملی طرف مقابل و اسنپ بک نمی شدند. آقایان دولتی شما را به خدا اگر به فکر مردم و کشور هستید به حرف کارشناسان واقعی مثل دکتر ایزدی گوش دهید، تا این همه مشکل برای کشور درست نشود.
  • حسین IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    20 3
    نمی‌دونم دوستان چرا اینقدر حرف می‌زنند هزینه ایجاد می‌کنن برای کشور اگه قرار بود بمب بسازین قطعاً تا الان ساخته بودیم فقط باید صبح تا غروب سرشاخ این و آن بشیم بابا یه کاری بکنید ی‌خوایم بسازیم بسازید تمام کنید عمر ما تمام شد شما که پول آرامش دارید یه فکری به حال ملت بکنید
  • کریم IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    18 8
    سلام باید یک فکری به حال خودمان بکنیم چون همه نابودی ایران راطلب میکنندواین ثروت عظیم منابع شوبچاپندپس باید یک سپر محکم بازدارندگی داشته باشی پس تا دیر نشده توکل به خدا دست به کاربشیدچون جان ومال خیلی باارزش درست که مشکلات وگرانی وکمبود نارضایتی زیاده ولی بهتراز نابودی مثل فلسطین و غزه اوکراین که تسلیحات و هسته ای شو تحویل داد حالاهم مردمش اواره التماس کمک میکنه پس مشکلات داخلی رو بزاریم کنار به کمک هم کشورمان راازاین دگرگونی نجات بدیم وفقط فکر حال نباشیم به اینده هم نگاه کنیم فرزندانمان دراینده بایدسربلندباشندبه یاری همدیگه انشالله
  • داریوش IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    28 9
    شما یک مقدار وزنتو کم کن کم بخور نمی خواهد به فکر امنیت ایران وایرانی باشی همین سیاست های غلط شما باعث این وضع موجود شده خلاص
  • ایرانی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    15 10
    چرا اسرائیل بمب اتم داره اما نداریم اگر اسرائیل بمب اتم داره ماهم باید داشته باشیم پس اگر میگن ایران نبایدبمب اتم داشته باشه پس اسرائیل هم نباید داشته باشه
  • محمد IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    14 20
    متاسفم برای جماعت نادانی که با اینهمه خسارت که اصلاح طلبهای غربگدا بابرجام ومکانیسم ماشه واقتصاد نئولیبرالی وغیره به کشور زدن هنوزم از امثال وظریف ومذاکره با دشمنی که وسط مذاکره به ماحمله کرد دفاع میکنن آخه یه کم غیرت داشته باشین یه کم عقل هم خوب چیزیه آقای ایزدی دارن درست میگن آمریکا اگر پاش بیفته حاضره به ایران حمله اتمی کنه مثل ژاپن که بهش حمله کرد پس باید کشور هسته ای بشه اگر ماهم هسته ای بشیم آمریکاپیش خودش دو دوتاچهارتامیکنه میگه اگرمن به ایران حمله اتمی کنم ایران هم به من یا اسرائیل حمله اتمی میکنه پس بیخیال بشم ..اما اگر دست ماسالی باشه مطمئن باشید به ما حمله اتمی میکنن لااقل ای جماعت گمراه اصلاح طلب غربگدا که فریب خوردید وبسیاری از مردم باشرافت رو فریب دادید برای زنده ماندن خودتان هم که شده دست از اعتماد کورکورانه ومذاکرات مسخره با آمریکا واروپابردارید بیاید هرچه زودتر بمب بسازید تا دیرنشده وگرنه مثل لیبی میشیم .یادمون نره دفعه قبل رهبرمعظم انقلاب فرمودند مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست هوشمندانه نیست اما عده ای کشور رو معطل مذاکرات کردن دیدید آمریکا وسط مذاکره مارو زد..
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      10 6
      بهتر نیست درصدی هم برای نادانی خودت لحاظ کنی قربان
    • مریم IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      7 1
      محمد خیلی شکمت سیره فکر نکنم بتونی درک کنی که فقر و گرسنگی شرافت سرش نمیشه
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    29 11
    اقای دکتر 40 سال است همین تفکر حز فلاکت نصیبمان نکرده قصد شهادت داری برو غزه
  • محمد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    16 19
    درود براستاد فؤاد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی و بین المللی که الحق همیشه پیش بینی وسخنانشون درست بوده ومنطقی. دقیقادرسته مابایداتمی بشیم همین الان هم دیرشده .متأسفانه امثال روحانی وظریف با برجام کلی خسارت زدن وکشور ومعطل کردن همون زمان هم آقای ایزدی هشدار میدادن ای مردم آگاه باشید برجام ضدمنافع ملی هست اما غربگداها اصلاح طلبها یا نفهمیدند یاخودشون وبه نفهمی زدند به افراد باشرافتی مثل استاد ایزدی ودکترثابتی وآقای رسایی میگفتندتندرو هستید همین چندماه پیش آقای ایزدی گفتند مذاکرات فریب آمریکا هست اما بازم اصلاح طلبان به ایشون گفتندتندرو و سوپرانقلابی الان هم که دارن حرف حق میزنن میگن بایدقوی بشیم تا آمریکا به ما حمله اتمی نکنه بازهم توی کامنتها غربگداها توهین میکنند.تا امثال غربگداها و رأی وتصمیمشون توی کشور باشه مردم روی خوش نخواهند دید و افراد نالایقی مثل ظریف دروغگوکه قسم میخوردمکانیسم ماشه واسنپ بک دربرجام وجود نداره میشن همه کاره وتصیم گیر که تازه همین الان هم به جای عذرخواهی وقیحانه میگن بریم باآمریکا مذاکره کنیم وتسلیم بشیم هسته ای وتعطیل کنیم وتغییرپارادایم بدیم
  • ایران غریب IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    19 6
    کسانی که فکر می کنند سلاح هسته ای بازدارندگی دارد کوتوله فکرند، فقط توسعه و ترقی ،اقتصاد قوی ،روابط خوب با جهان و شناخت واقعی دین و دنیای مردم و مملکت داری عقلانی و علمی دور از ایدئولوژی و اعتقادات شخصی و استفاده و تربیت انسانهای باهوش توسعه و ترقی خواه ،متخصص ،میهن و مردم دوست و آزاد اندیش، می تواند بازدارندگی ایجاد نماید و مسابقه تسلیحاتی هسته ای جهان را به خطر می اندازد.
    • محسن IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      5 1
      بمب اتم بازدارنگی نمیاره . مگر اسرائیل بمب اتم نداره باز با این حال به اسرائیل حمله کردیم ! از اف۴۵ ترسیدیم نه از بمب اتم اسرائیل
  • Mw IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    11 9
    بهترین گزینه برای تامین امنیت آزمایش کلاهک هسته است در غیر اینصورت کشور ما تجزیه خواهدشدچون غربیها فقط تجزیه ایران را میخواهند
  • ذوالفعلی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    16 20
    صحبت های استاد ایزدی مورد تایداست
  • ایرانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    23 12
    امثال تو اگه نباشید آسایش و امنیت 90میلیون انسان فراهم است
  • فرهاد IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    11 13
    بمب ،فقط ،بمب اتم باقیش کشک بابا ،بسازید دیگه
  • عباس IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    10 9
    آقای ایزدی اگر صلاح هسته ای داشتیم در جنگ دوازده روزه که اسرائیل به زانو در آمده بود بجای آتش بس یا تومار این غده را می بستیم یا حداقل برای همیشه سره جایش می نشاندیم که دیگر جرعت دست درازی به ما را از سرش بیرون کند اما خوب مسئولین ما می فرمایند بمب اتم حرام است وقتی ایران ویران و تجزیه کردند مسئولین ما میفهمند تازه چی به چی هست
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    10 10
    فقطسلاح اتمی میتونه دهن امریکا ی بی چیزروببنده مثل سگ ازچین میترسه چون اتمیه
  • ناشناس IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    27 7
    ... چرا یک نفر آدم آگاه به این موجود نمیفهماند ، آیا تمام مردم دنیا در پناه بمب اتم زندگی میکنند ؟ چه دلیلی وجود دارد مرگ برکسی بگویی ، پرچمش را آتش بزنی ،از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به او دریغ نکنی ، در کل دشمنی با او را آغاز و به نهایت برسانی و بعد به دیگران بگویی او دشمن تمام عالم است ؟ همین الان جنابعالی به خاطر دو نفر طرفدار حرف هزاران نفر را بر زمین نمیزنی ؟! خب چه توقعی از دیگران داری که وقتی از تو قویتر هستند از تو تمکین کنند ؟ بر چه اساس حرف تو از حرف دیگران بهتر و خون تو رنگین تر است ! اگر میتوانی ثابت کن ولی اگر فقط حرف خودت را میزنی و گوش نداری ...
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      13 5
      قطر پرچم آتیش زد یا با کسی کاری داشت؟! تا وقتی در خاورمیانه هستی، باید بدونی زندگی در این‌منطقه فقط با داشتن زور تضمین میشه، اگر زور نداشته باشی، خورده میشی، البته مودبانه ترین فعلی که به ذهنم رسید رو‌ گفتم
  • حسین ارومیه IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    23 15
    حرف حق ،اقای ایزدی دمت گرم باید ایران بمب اتمی بساز والا مصیبت ازسرملت ایران تمامی ندارد ،قابل توجه اصلاح طبهای اروپای تحقیرتاکجا مذاکره تاکی امتیازدادن تاکی بخودتون بیاید آمریکا باایران دوست نمیشه دشمن دشمن درست بشونیست، ایران باید دکترین هسته ای راباید نظامی کنه تمام ،کلاهک هسته ای بمب اتمی وگرنه باموشک معمولی نمیشه جلوی بمب اتمی ایستادجنگ ۱۲روزه رابخاطربیارید چجوری اسرائیل حمله کرد اگربابمب اتمی حمله میکرد نتیجه چی بود یخرده باعقل پیش بروید
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      5 3
      سلام منظور ایزدی از بازدارندگی چیه از چه چیزی باید دفاع کرد اقتصاد امریکایی فقر شکاف طبقاتی محیط زیست ویران شده این بهشتی که شما درست کردید حتما باید با سلاح هسته ای ازش محافظت بشه چون حیفه این الگو ناکام باشه
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    16 14
    قطعا با این سلاح های متعارف نمی توانیم از مردم و. حتی احزاب و افراد قلم به دست و روشنفکر دفاع کرد. هیچ کس در امان نخواهد بود مگر آنکه تولید سلاح هسته ای تکمیل شود! که غرب نتواند از مردم باج. بگیرد حتی از رسانه ها!
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
      7 8
      فک کردید بمب اتم داشته باشیم میتونیم بعنوان اهرم فشار استفاده کنیم؟ قسم میخورم نمیتونیم، جراتشو نداریم. درحال حاضر ذرّه ای بازدارندگی نمیاره.کافیه دست یکی به اشتباه رو ماشه بِرِه، کل کشور خاکستر میشه.ماها سلاح هسته ای رو خیلی کودکانه فرض کردیم
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      1 1
      در جواب کامنت پایین. آقا جان، اصولا و منطقا کسی از بمب اتم استفاده نمیکنه، فقط دارن و در چشم طرف مقابل میکنن که یعنی ای طرف مقابل، ته تسلیحات رو داریم، حواست جمع باشه اگر موجودیت من رو تهدید کنی، موجودیتت رو تهدید میکنم. همین الان چشم دیدن موشک ما رو ندارن. چون میتونه اهرم فشار باشه، ده از ده نیست ولی حد مطلوبی از توان رو داره که صدای خیلی ها درومده. اتم که جای خود
  • ناشناس IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    7 6
    شما دست از سر این مردم برداری تو برین ،مرپم خودشون امنیت درست میکنند همون‌طور که بقیه امور مملکتو مردم فقط دارند با نداری و تنگدستی میچرخونند،،تو جنگ ۱۲ روزه امنیت خودتونو نتوانستید برقرار کنید ،که اگر دشمن بامردم کار داشت الان چیزی از مردمم نمونده بود
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    7 3
    ذکر شود آقای دکتر فواد ایزدی مشاور ارشد آقای دکتر سعید جلیلی هستند.
  • محسن سلطانی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    9 1
    این همه قان ن معاهده رایزنی و،،،همه آب درهاون کوبیدن هست و هیچ نتیجه ای جز لو رفتن تصمیمات مکانها و،،،هسته ای هست،بهترین و تنهاترین راه فقط وفقط ساخت سلاح هسته ای هست چون تا آخر نیا هم اگر بخوایم با نظر واجازه دنیا پیش بریم هیچ وقت اونها اجازه انرژی و سلاح نخواهندداد
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    6 3
    ایران باید از NPT خارج بشه. دشمنان ما دو رژیم نیستند بلکه حامیان اروپایی صهیون هم هستن. صهیون بدتر از داعشه و روزی دامن‌گیر تولیدکنندگان و حامیانش خواهد شد.
  • رستم IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    7 4
    درود به شرافت و غیرت اساتید بزرگوار و ایرانگرایان هم چون استاد بزرگوار ایران جناب ایزدی، که همیشه از عزت و اقتدار ایران دفاع کرده و هیچ گاه در برابر هجمه و حملات مزدوران و نوکران آمریکا و انگلیس کوتاه نیامده و همیشه با تحلیل درست و دقیق و با تسلط کافی به سیاست خارجی و بین المللی اظهار نظر کردند، ولی بسیار متاسفم که در عرصه سیاست خارجی از نظران دلسوزانه و آگاهانه ایشان و هم فکرانشان استفاده نشده، و برعکس از کسانی که تمام آرزوها و قبله آنها غرب هست خصوصا غربگرایانی مثل ظریف و ولایتی استفاده شده. بسیار متاسفم که سیاست خارجی جمهوری اسلامی و وزارت خارجه ایران زیر سلطه غربگرایان و مزدوران آمریکاست
  • محسن سلطانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    11 3
    تمام این فیلم‌ها ی دولت‌های اروپایی وآمریکا فقط وفقط درجهت جاسوسی از مکان اهداف وسران هسته ای هست وهیچوقت اجازه ساخت انرژی هسته ای نخواهندداد چه برسه به سلاح،چاره کار فقط وفقط عمل کردن مثل خودشون هست و بدون درنظر گرفتن خواسته های دنیا که فقط اهداف خودشون رو چه در خفا و چه علنی پیش می‌برند،مسئولین ماهم باید تاحالا متوجه شده باشند که تااخردنیا هم دولت‌های بیگانه حاضربه قبول هسته ای شدن ایران نخواهند و همه این نمایش‌ها فقط درجهت شناخت مکان سران و اهداف هسته ای هستند،چاره کار فقط وفقط درساخت سلاح هسته ای هست تا دنیا بفهمد نتیجه این همه بدعهدی زیرمیززدن مخالفت و حمله نظامی این بود که ایران ناخواسته به سمت سلاح هسته ای کشیده بشه،ماملت ایران هم پنجاه ساله تو اقیانوس تحریم‌ها و شرارت دنیا غرق شدیم حالا ترسی از خیس شدن با آب باران نداریم
  • اکبر IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    6 6
    اگر وجود ... شما نباشد این مردم با هیچ کس سر جنگ ندارد ودر صلح وآرامش زندگی میکند
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    8 1
    درسته،دیگه کارازکارگذشته،واین بی شرفها اول واخرامرشان نابودی جمهوری اسلامی است،دیگه فتوا ودکترین حلال مشکلات نیستند بافتوا وغیرفتوا نمیشه اینها رابه عقل راند،ماباید سلاح اتمی زودتربسازیم یا ارائه نماییم وخرچه بادا باد
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    6 4
    یکی به این موجود بگه خوب بازرسان آژانس می آیند بازرسی بعد چه اطلاعاتی را میخواهند با خودشان ببرند ؟ اگر ما داریم انرژی صلح آمیز کار میکنیم خوب بیایند ببینند از چه چیزی واهمه و ترس داریم ؟ اگر غیر صلح آمیز هست ، خوب اونها هم ادعایشان همین هست دیگه ! که کل دادستان فرق میکنه حالا هی بشین مغلطه بکن
  • مهدی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    11 4
    آنقدر مال مردم خوردن گردنشوتبر نمیزنه
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    2 2
    باید پرسید دشمن تفکرات تو هستن یا مردم اونا با شما وتفکرات افراطی دشمن هستن نه مردم
  • امیر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    2 2
    حرف هاش منطقی هست یه سری میگن شوروی آخه شما شوروی میاین با ایران مقایسه میکنین ؟ یه گورباچف بود که بجای درست کردن زیرساخت خود کفایی مثل آمریکایی گفت باید درهای دنیا به رومون باز شه و جوری بدبخت کرد مردمش رو که بعد از ۴۰ و ۵۰ سال دوباره درست شد روسیه تا قبل از پوتین اوضاعش افتضاح بود مطالعه کنید و ببینید اصلاح طلبان و اصول گراها چی هستن دقیقا بعد از مرگ استالین این دو حزب تو همون شوروی و بدبختی مردم هم شروع شد آقا لطفا به دوران قدیم ۵۷ قبل هم بر نگردین همون موقع شم نفت مفت نمی‌داد بیرون شد پس آنقدر نگین ما اقتدار هیچی نمیخوایم فقط شکم سیری خب اگه فقط به شکم سیری باشه پس باید مثل آفریقا باشیم یا دقیقا مثل قاجار اگه به فکر پیشرفت آبادی باشیم جوری شکم سیر میشیم که دیابت بگیریم ولی بجای پیشرفت و کارهای منطقی فقط به فکر چیزهای عجیب غریب هستیم .
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    3 1
    به تغییر دگترین اداره مملکت با کمک هوش مصنوعی فکر کنی بهتره چونکه دشمن تمرکز روی نفوذیها و داخله ،، چوب لای چرخ گذاشتن و گرفتاری درست کردن خودیها کمتر از فشار و تحریم بیگانگان نبوده ، کوتاهی در بعضی حوزه ها خسارتش هم شده ترور و خلع نخبه و سران
  • علی IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    17 2
    آقا باید بمب اتم تاکتیکی و بمب بزرگ و موشک قاره پیما به تعداد زیاد بسازیم اگر نسازیم نابود میکنند فرصت زیادی هم نداریم حالا هی بشینید فکر کنید الان باید بساری حتی نشد بخرید فرض کنید آنها یک بمب تاکتیکی زدند و پادگان ما یک جا خراب کردند یا یک منطقه تهران را خراب کردند و تهدید کردند که جواب بدید باز از این بمب ها استفاده می کنند چکار می کنید اگر بمب تاکتیکی نداشته باشید باید دست ها را بالا بگیرید اگر داشته باشید آنوقت شما هم می تونید متقابل استفاده کنید اما آنها ممکن است تهدید کنند در ان صورت از بمب بزرگ استفاده می کنند وقتی ما نداشته باشیم باز مجبوریم از بمب کوچک هم استفاده نکنیم جنگ م اصلی دارد که اگر میخواهید پیشگیری شود باید پاسخ انواع ان را داشته باشید پس ما هم بمب کوچک هم بمب بزرگ هم موشک قاره پیما لازم داریم که اگر داشته باشیم کسی با ما سر جنگ ندارد که هیچ تحریم را هم مجبور می شود بردارد چون دستان باز هست که شما هم نفتکش های انها را تحریم عبور و مرور کنید اما باید قدرت نهایی را داشته باشی اگر دیر بجنبیم با همین تحریم ها از بین می رویم و چند سال دیگه می‌ریزند تصرف می کنند
  • رامین IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    6 3
    سلام احسنت سلاح هسته ای حق مسلم ما
  • جهان IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    4 4
    شما خودت را جز ۹۰ میلیون میدونی .تو که از ۱۶ سالی در سال ۱۳۶۰ جنگ عراق علیه ایران فرار کردی رفتی امریکاه تا چند سال پیش که آمدی حالا هم طرح نطامی میدی .یا جلیلی یادت میده .اجازه بدین به مسئولین فکر اساسی کنن
  • ناشتاس IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    13 4
    شما بفکر ایرانیان نیستید بفکر خودتون هسید
  • سید IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    5 4
    بله واقعا به تغییر دکترین در تولید سلاح هسته ای نیازمندیم
  • ح IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    8 2
    باسلام یکسالست که ازطریق رسانه ها پیام میدم ک باباجان بمب اتم رابسازین بزودی دشمن باساخت فناوریهای نوین عملکرد موشکها وپهپادهای مارا اززمین واسمان خنثی میسازد ایران نباید فقط متکی بموشکها وپهپادهایش باشد۰کو کوش شنوا چون عصر۰عصراتمست۰ دشمن بیکارنشسته الان نیز فرصت ۶ ماه برای اسرائیل ردگمی دشمنست سریعترازاین مدت دشمن اقدام بحمله خواهد کرد۰ مکانیزم ماشه ویا اسنپ بک چون مذاکره دام و برای سرگرم کردن ایرانست ای هوااااار ایران ازداخل وخارج درمحاصره دشمنست موجودیت ایران بدون بمب اتم یعنی نابودی بفکرامنیت مردم باشید درغیراینصورت ملت ب نظام پشت خواهد نمود ازمن بیسواد گفتن خلاص
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    3 2
    دمت گرم مردی .
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    3 0
    سلام‌‌برو‌قوی ‌شو‌که‌ضعیف ‌پایمال‌است
  • ناشناس IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    9 4
    جناب ایزدی مگه مردم به شما ماموریت دادن که اسرائیل نابود کنی و یا با آمریکا دشمنی کنی که نگران دفاع از مردم هستی .... جناب ایزدی یه حکومت وظیفه حفاظت از مردم خودشو داره یه حکومت باید تصمیماتی بگیره به نفع جامعه خودش به نفع مردم خودش باید دشمنی و یا حمایت از کشوری در گرو منافع کشور و مردم باشه .... من بیسواد شما دارای دانش کلان میشه به من بیسواد توضیح بدید نفع مردم ایران از دشمنی با اسرائیل و آمریکا و همچنین حمایت از فلسطین را توضیح بدید ...
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      1 3
      شمای بی‌سواد برای گرفتن جواب سوالت وضعیت قطر رو ببین. اونا با مشکل دارند و رویای «اسرائیل بزرگ» رو درسر دارند. این که یک خاورمیانه‌ای همیشه خودش رو مقصر تجاوزات خارجی می‌دونه، تاثیر رسانه‌هاست.
  • مجید IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    3 4
    بادرودبه شمااستاد عزیزقرارنیست که ایران ازسلاح هسته ای استفاده کندفقط ازبازدارندگی ان لازم است.دشمن اگربدانداگرایران به خطربیفتدازسلاح هسته ای استفاده میکندهرگزمارادرخطرقرارنمیدهدتمام دارندگان اسلحه اتمی این استدلال رادارندفقط مااینجاچندکارشناس بی سوادداریم که میگویند سلاح اتمی بازدارندگی ایجادنمی کند
  • مسعود IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    11 1
    بله صددرصد فعالیت هسته ای کشور باید برای یک روز هم نباید گوش به دشمنان داد شکر خدا اورانیم غنی شده در اختیار داریم واز غنی سازی دست نخواهیم کشید حتی برای یک ساعت اگر حق مون را برسمیت شناختن وما زیر نظر آژانس فعالیت خواهیم کرد در غیر اینصورت از آن پی تی خارج واگر هم به تاسیسات هسته حمله شود کلاهک اتمی آزمایش خواهیم کرد
  • جواد توکلی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    5 1
    سلام با توجه به قدر بازی اسرائیل وآمریکا ما برای کشورمان باید بمب هسته ایی داشته باشیم والله اونها حمله خواهند کرد آقا جان اجازه بدین ما هم هسته ایی باشیم.تا مکانیسم ماشه اینقدر حقیران ندادند قرآن هم فرمود که در مقابل دشمن باید مثل خودش عمل کرد .گر نه هر روز به بهانه ایی دونبال سرنگونی هستن عاجزانه بت عنوان یک جانباز درخواست بر خورد در حد شدنشان بدهیم
  • ایران باید بمب اتمی تولیدکنه بصورت انبوع IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    8 2
    داشتن بمب اتم ازنون شب واجبتره اینو اگه رهبر ومسولین درک کنن وگرنه ی روز سخت پشیمون میشن چون نداشتن بمب اتم یعنی نابودی نظام نابودی ایران کره شمالی ازلیبی عبرت گرفت وبمب اتم ساخت الان نگاش کنین هرروزآمریکاداره تهدیدمیکنه وهیچ کشوری جرات نمیکنه باهاش طرف بشه همش درحد ی استان ماهست چرا ؟چون بمب اتم داره ، ماهم بایداز لیبی مثل کره شمالی عبرت بگیریم اونادیریازودبماحمله میکنن چه توافق کنیم چه نکنیم اونانابودی نظام میخوان نابودی انرژی هسته ای صلح آمیزمکانیسم ماشه روهم فعال میکنن مابایداز ان پی تی خارج بشیم مابایدبمب اتم بسازیم متاسفانه رهبرساده لو ومسولین مادارن اشتباه بزرگی میکنن تازمانیکه بمب اتم نداشته باشیم ایناهمیشه بماحمله میکنن تنها بقای نظام تنهاامنیت و شکست ناپذیری ایران تنهاچیزیکه مردم‌ایران و کل ایران از نابودی نجات میده داشتن بمب اتم هست مانمیخواییم بابمب اتم ب کشورهاحمله کنیم مافقط برای بازدارنده گی میخواییم وبایدداشته باشیم واقعالازمه ازمردم ایران میخوام بریزن توخیابونا میلیونی واز رهبروازمسولین بخوان التماس کنن که بمب اتم بسازن هرچه زودتر ،وسلام
    • بنده خود خدا IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      1 1
      احسنت ودرود برشرفت ایرانی واقعی، دمت گرم داداش ! یاحق
  • مرگ برغرب گرایان وطن فروش IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    5 5
    نظرات که میخونم میبینم چقد وطن فروش تو کشور وجود‌داره که نظرات منفی و برضدنظام و برضدمردم‌ایران نظردادن تف ب وطن فروش مرگ برمنافق
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    6 2
    با آدم وطن فروش هرچی میخوای بحث کن باز حرف خودشونو میزنن فقط زمانی میفمن که اشتباه کردن که سرباز آمریکایی یا اسرائیلی تو خونش باشه
  • حق گو IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    5 6
    آقای فواد شما نگران مردم ایران نباش مردم ایران هیچ دشمنی در جهان ندارند تمام دنیا عاشق ایران و مردم ایران و تمدن پور افتخار ایران هستند اونی که دشمن داره تو و وابستگان بتو هستند بیخودی برای حفظ خودت و دارو دستت مغلطه نکن و از مابقی ایرانیان مایه نزا ر افتااااااااااااااااااااد
  • اسمان IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    4 2
    باسلام دوستان زمانی دشمنان دست ازسر مابرمیدارندکه ماکامل تسلیم شویم وطن به تجزیه مملکتمون بدیم این طرح سال 1354توسط انگلیس ودیگرشرکاش گرفته شده داشتن بمب اتم جمعی خودش یک معظل است این آقا میگه بمب یا موشکی که به غیره نظامی آسیب نزنه داشته باشیم بتونیم پایگاهای که نظامی یااینکه برااونا مهم است هدف گرفته بشه
  • غبار غم IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    5 5
    این آقایان ایران هسته ای را برای حفظ منافع خود میخواهند نه دفاع از مردم مردمی که فقط بخاطر ایدئولوژی و سیاستهای غلط حاکمیت تمام آمال و ارزوهاشون بر باد رفته نمی‌دونم چرا این آقایون فکر میکنند مردم نمی‌فهمند تمام بلند پروازی های سیاسی ،نظامی خودشون رو برای مردم می‌خوان در حالیکه از این آتش سوزی فقط و فقط دود آن سهم مردم بیچاره شده که این چند سال زنده بودن خودشون رو در عذاب و دل نگرانی باید طی کنند
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    6 18
    شما از مردم دفاع نمی کنید خوش تیپ.شما مردم رو بخاطر محافظت از خودتون گروگان گرفتید.کافیه یه نظرسنجی خودتون انجام بدید چراکه از رفراندوم می‌ترسید به خوبی متوجه میشید که کجای کارهستید! ۹۰ درصد همین نود میلیون شما رو نمیخاد
  • ناصر IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    4 3
    باید ملت متحد باشند، گول تبلیغات دروغین غرب را نخورد، کشور راهی جز دستیابی بە سلاح هستە ای ندارد ، و همچنین هواپیماها و سیستم دفاعی پیشرفتە، باید از نخبگان کشور بیشتر کمک بگیریم
  • علی عسگری IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    5 4
    من با نظر کارشناس صدرصد موافقم
  • سیروس IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    6 6
    خارج ازایران چی یادگرفتی فقط شعارشان!؟
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    9 4
    اگه نخواهیم شما از ما دفاع کنید کی یو باید ببینیم؟
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    9 5
    فعلا با این دکترین جز تحریم و جنگ چیزی عاید ۹۰ میلیون نشده وای به حال روزی که به سمت هسته ای که در آن صورت ایران غزه خواهد شد
  • محمود IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    5 5
    تنهارانجات ماالگوبرداری ازکره شمالی است
    • مریم IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
      3 0
      مثلا الان کره شمالی از چی نجات یافته ؟ در سالهای نه چندان دور مردم از گرسنگی بچه‌های خودشان را خورده اند هرچند نمیدانم الان در چه وضعیتی هستند اصلا این دشمنی با آمریکا و داشتن بمب اتم ارزش داشت ؟
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    1 0
    چطور شده از نود میلیون ایرانی می‌خواین دفاع کنید اول فکر گرانی تورم و اشتغال ومسکن این نود میلیون باشید بعد دفاع از آنها
  • حسین شرافت IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    0 1
    اون نادان و احمقی که دارد میگه اول ارز و دارو و اب و برق مردم را تامین کنید و بعد میگه هسته ای چه گلی ب سرمون زده !؟؟؟؟؟؟؟ اخه بدبخت که مثله کبک سرت را کردی زیره برف مگه امریکا ۲۰ سال افغانستان و عراق و ووو اینا دستش نبود حالا برق و اب و ارز دارند حالا تو رفاه حتی نسبی قرار دارند امریکایا چیکار کردند با مردم افغانستان و عراق مگه عروسی و عزای انها را بمب باران نکردند مگه مدارس انها را روی سر کودکان خراب نکردند بدبخت هسته ای که نباشد تو این دوران دیگه علمی نخواهد بود پیشرفتی نخواهد بود درسته که یک عده تو دستگاه ها و دولت ها نفوذ کردند و دارند خیانت می کنند ولی فکرش را بکن این مشکلات و تحریم ها و دشمنی هایی که امریکا در حق این کشور و ملت کرده اگه هر کشوره دیگه ای بود همان روزهای اول نابود شده بود حتی اگه کشوری تو اروپا و یا کشورهای بزرگ دیگه بودند اونا نمیگذارند و عده ای هم تو مراکز تاثیر گذار رخنه و نفوذ کرده اند و خیانت می کنند ولی ب خواست خدا درست خواهد شد ب وعده الهی شک نکنید ولی همه بدانند یا باید تسلیم محض شد و همه چیز را تقدیم اجنوی کرد
  • آرش IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    1 1
    فواد جان ما ۸۹ میلیون نفر نه جنگ میخواهیم و نه با دنیا و نه دنیا با ما جنگ دارد شما ۱ میلیون اگر ما رو رها کنید همه چیز درست میشه.
  • سیدحسین IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    0 1
    کامنت ها رو که خواندم چه مخالف و چه موافق همه کشورشون رو دوست دارند ولی یک چیزی که مفهوم نیست اینکه که عملکرد کلی نظام جمهوری اسلامی باعث شده مردم از همه چیز نظام خسته بشوند و این در واقع یعنی یک نوع خودزنی اما خدمت عزیزان باید عرض کنم داشتن قدرت نظامی عزت و افتخار به ارمغان میاره بیاد بیارید زمان های دور قبل از انقلاب اسلامی رو که چگونه کشور ما زیر سلطه اجنبی ها بود بیاد بیاورید که در جنگ جهانی اول چگونه ابرقدرتها بواسطه داشتن سلاح برتر باعث مرگ بیش از یک میلیون از هم وطنان ماشدن الارغم اینکه ایران در جنگ بی طرف بود .مردم عزیز ایران داشتن قدرت نظامی در حال حاضر حرف اول رو در دنیا میزنه اگر کمی با منطق باشیم خواهیم فهمید که یک کشور غصبی کوچک مانند اسرائیل که به اندازه یک استان کوچک ماست چگونه قدرت چهارم نظامی دنیا رو در اختیار داره همگی ما از بعث بی فایده اجتناب و یک هدف واحد رو دنبال خواهیم کرد و آنهم تقویت قدرت نظامی به روز در ایرانه .پاینده و سرافراز باد ایران عزیز
  • امین IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    1 2
    چرا فکر آسایش و رفاه این ۹۰ میلیون نفر نیستین دغدغتون شده جنگ با اسرائیل
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    2 1
    امان از اشی که روحانی وظریف و شاگرد اول کلاسش جناب ...چی برای این ملت پخته اند امان از جهل امان از حماقت امان از خوارج زمان
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    2 2
    ... با این همه امکانات و ثروتی که تحویل آقایان شد تا مردم را به بهشت این دنیا و آن دنیا برسانند، آخرش شد این وضعیت مملکت که یک جای درست و سالم باقی نگذاشتند و به اسم چپ و را ست اصلاح طلب و اصولگرا و کوفت و زهرمار تمام عمر و سرمایه مملکت را هدر دادند و ما را در برابر دنیا خفیف و ذلیل کردند و حتی یک دوست برای این مملکت باقی نگذاشتند. آخر چه غلطی کردید و چه دست آوردی به غیر از منافع شخصی خودتان برای مردم درست کردید. این بود مدینه فاضله ای که ترسیم کردید و تازه به فکر صدور تفکرات پوچتان به تمام دنیا بودید و هستید. ای نفرین بر شما!!!
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    1 2
    سالهای سال هست همه زندگی و آینده مارو در گرو انرژی هسته ایی گذاشتین حتی یک لامپ هم روشن نشد..من نان شب میخوام از پس گردنت معلومه چقدر هزینه خوراکتان هست..الان شرمنده خانوادم هستم بخاطر شعارهای بی عمل شما بخاطر اختلاسهای شما افراد دهن گشاد ..سکه صد میلیون تومان را رد کرد بعد از امنیت حرف میزنید امنیت فقط این نیست که دهن مخالفان را گل بگیرید و بگید ما بخاطر ملت داریم تلاش می‌کنیم شما قیمت سکه دلار را کنترل کن ساختن بمب پیشکش
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    2 1
    بمب اتم اگر در دکترین دفاعی کشور و ملتی نباشد آن کشور و ملت احمق و دیوانه اند حیف دانشمندانی همچون دکتر عباسی و دیگر نخبگان جهانی ما که هر چه گفتند نگذاشتند به عمل درآید بعضی وقت ها شرم میکنیم که ایرانی و یا در کشوری هستیم که دینپارانش کافران را نمی‌بینند و همه گرگهای جهان را و فقط گوسفندان بی دفاع را می‌بینند کشور ما اکنون در میان جهان یک گوسفند قربانی و یک گوشت قربانی است فقط و فقط بخاطر نداشتن سلاح اتمی و قاره پیما
  • ایرانی IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    1 0
    خدا پدر آقای ایزدی را رحمت کند نود میلیون نفر ایرانی با توجه به سلاحهای دشمنان کشورمان نمی‌شود محافظت شود فقط با سلاح مقدور است و بس
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۹
    2 1
    این را هم باید افزود که دشمنان ما جنایتکارترین و بیشرم ترین و بیرحم ترین رژیم های غاصب نامشروع بوده که از انحام هیچ جنایتی ابا ندارند و کسی هم نه می تواند از ارتکاب جنایات آنها جلوگیری یا بعد از ارتکاب جنایت مواخذه کند.
  • سید رضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    آقای ایزدی درست میگن،دوستان هموطن عزیز،گرایش اصلاح طلب و اصول گرا و ... در حال حاضر برای ما معنی نداره یا ایرانی هستیم و نگران موجودیت،رفاه و کار،اشتغال،محیط زیست،آموزش و امکاناتش... خلاصه همه چیز کشور عزیزمون ویا با اختلاف و منفعت طلبی و سیاست کاری بنیان این آب و خاک به باد میره
  • اکبر IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    آقای فواد. ایزدی شما غم ملت ایران رانخور بفکرجمهوری اسلامی باش که با سیاستهای شما ملت عذاب میکشند شما در رفاه ملت بارانی ها شکارکنند
  • مقیمی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    برفرض سلاح اتمی هم بسازید آخرش میشید کره شمالی ، جرات استفاده اش را ندارید چون طرف مقابل بهتر و بیشترش را داره در نهایت می خواهید مثل کره شمالی میز و صندلیتون حفظ بشه مردم هم تو کشور با بدبختی مشابه زندگی کنن !!!
  • عزت شعاعی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    ما نباید با امریکا مذاکره کنیم او هیچ غلطی نمیکند آژانس خائن است گزارش غلط رئیس آژانس و جاسوسی او بود که آمریکا هسته ای ایران رو زد
  • بنده خود خدا IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    جناب آقای ایزدی کاملا کاملا درست میفرمایند، همیشه صحبت‌ها و کارشناسی واقعا درست و صحیح را ارائه می‌کنند که شکی درآن نیست و به صلاح ملت و مملکت است! چه معنی دارد با آژانس یه مشت افراد کلاش خائن،جاسوس، جنایتکار تروریست مذاکره بی معنی وبی فایده انجام بدهیم که ثمر و نتیجه ای برایمان نداشته باشد؟! پس نتیجه می‌گیریم که صحبت‌ها و کارشناسی‌های آقای ایزدی کاملاً درست و به صلاح مملکت است، همیشه خیرخواه ودلسوزانه وبنفع ملت و کشور عزیزمان ایران نظر داده حقیقت را میفرماید که برای بعضیا تلخ است! پس لطفاً افراد لایق و شایسته را در گفتگو با ایشان قرار دهید تا آنها هم کمی بنفع ملت و کشور نظر دهند،نه طرف بیگانه را گرفته و از جاسوسان خائن و دشمنان ما طرفداری کنند وبا قلدری صحبتهای کارشناس و مهمان برنامه را قطع کنند...!! ضمنا همه و بیشتر ملت عزیزمان با نظر آقای ایزدی موافق و خواستار توسعه داشتن توان هستی بسیار قوی و بازدارنده جهت تأمین استواری،پایداری،قدرت و امنیت لازم برای اکنون و آینده کشور عزیزمان ایران جان هستند...! در خانه اگر کس است * یک حرف بس است!!! یاحق
  • کاوند IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    تاریخ نشان داد کشور هایی که با امریکا کنار آمد شکست خوردند مانند لیبی کره شمالی کرواسی سوریه افغانستان .... ایران نزدیک نیم قرن زیر سلطه آمریکا نرفته پیروز و سربلند شد تمام پایگاه های آمریکا و اسرائیل زیر موشک ایران است. چون ما خدا داریم
  • علی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    هرجه سریعتر بمب اتم آزمایش کنیم علنی بشه وگرنه همین اشو همین کاسه است اول باید بمب اتم آزمایش کنیم دشمنان از تهدید دست بردارن اونوقت بریم سراغ اقتصاد کشور اگر امنیت کشور بخطر بیفته هیچوقت نمیتونیم اقتصاد قوی داشته باش،راهی جز،این نداریم دیگه اخرخط رسیده ایم
  • جانباز IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    امثال شما ها ازملت دفاع نمیکنید بلکه از حکومت خودتان دفاع میکنید.ملت که ازدست شماها جان به لب شده اند.درجنگ هشت ساله ملت بودند که ازکشوردفاع کردند نه شماها.بعدش هم زندگی به کام یه عده شد.
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    بفضل الهی جهت امنیت ملی و عذت انقلاب اسلامی که دفاع از اسلام و حقوق اسلامی و حدود الهی است از هیچ کوششی دریغ ننمایید انشاءالله چشم و روح شهیدان انقلاب شکوهمند اسلامی و امام شهدا به جهاد فی سبیل‌الله شماست و دست غیبی إلهی راه گشای درهای رحمت واسعه الهی در دنیا و آخرت شما یار امام مهدی شدن پیروی از ولایت فقیه و پیش بینی‌های ایزد عزیز به فضل الهی و ایزد منان است انشاءالله
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    2 0
    عامل تمام جنگها در سوریه لبنان غزه یمن عراق امثال شما هستید و اگر شما نباشی کسی با 90میلیون ایرانی جنگی نداره صدام را هم شما بجنگ وادار کردید با تهدید به صدور انقلاب ضمنا همان سلاح متعارف هم تهیه نکرده اید مستقیم رفتید برای بمب اتم که اکر داشتید حتما می‌کوبید ولو برای جیش الظلم که موشک زدید به پاکستان
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    اگر کشور به سلاح هسته ای مجهز نشود ! کشور مثل ( لیبی ) و ( عراق ) و ( سوریه ) میشود __ غرب هرگز خواهان کشوری مستقل و‌ متقدم در خاورمیانه نیست...! حملات دشمن به ایران و حملات ضعیف ایران به دشمن _ به خاطر نداشن سلاح اتمی است . سلاحی که ضامن امنیت ایرانیان است ...که متاسفانه جریانی از اصلاحات مخالف بازدارندگی و قدرت اتمی کشور هستند....
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    با نظرات ایشون موافقم. چه بخواهیم چه نخواهیم شرایط و تحولات دنیا طوری رقم خورده که باید از این نوع سلاح هسته ای محدود داشته باشیم برای بازدارندگی
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    2 0
    تو فکر دفاع از منافع خودت و شریکانت هستی که تعدادشان هم حداکثر ۳ الی ۴ میلیون نفر است که نصف این مقدار هم ساکن خارج از ایرانند که هزینه آنها هم بر دوش مردم ایران است نه ۹۰ میلیون .. استاد سهمیه ای
  • ناشناس IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    2 0
    من بارها کامنت گذاشتم پخش نشده اینبار منتشر کنید توصیه من به این آقا اینه که بره کمی ورزش کنه شکمشو کوچیکتر کنه تا مغزش بیشتر کار کنه آخه تو از دکترین چی میفهمی؟
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    خدا می دانه اینا از خودشان می ترسن
  • روح الله IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    باید خیلی متاسف باشیم که فرزندان کشور دانشجوی ایشان است وضع دانشگاهها به کجا رسیده
  • محمود IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    یکبار خداوند به ما تو دنیا اجازه زندگی داده و معلوم نیست چند سال / تو این مدت در کشور همیشه جنگ و خونریزی و بمب و موشک و تورم و تحریم و ۰۰ اینم شد زندگی !!؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    شماها چهل سال میخواید اسراییل رو ازصفحه روزگارمحو کنید بیلبورد براش زدید چیشد بیلبوردو که برداشتید تواین چندسال هم فقط به مساحت اسراییل اصافه کردید اگه ازدزدیها واختلاسها جلوگیری میکردید یا حداقل کم میکردید اسراییل هم میزاشتید برای همون اعراب وکاسه داغ ترازآش نمیشدید الان کشور به این روز نمیافتاد برنامه های هسته ایتون فقط پدرمردم رو دراورده
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    آقا فواد باز که حرف زدی و تحریف کردی...؟! نمی خوای خجالت بکشی...؟! لااقل تو آیینه نگاه کن از بس دروغ گفتی...؟!
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    ایرانیها به دفاع وبه قول خودتون امنیت ملی و نظام احتیاجی نداریم شماهاجنگ طلبها نباشیذ جنگم نیست شماها خودشیفته و بلند پروازید و ما ایرانیها دوستتون نداریم
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 2
    اسراییل اگر فقط نیروگاههای برق را میزد الان کل ایراندر خاموشی مطلق فرو رفته بود پس شما اول باید بتوانید از آسمان ایران دفاع کنید که متاسفانه در این مورد بسیار ناتوان هستید
  • بچه سید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    2 0
    ... بهترین دفاع خود مردم هستند.بهترین دفاع سرمایه مردمی است نفهمی را فریاد نزن بیچاره
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    2 2
    رهبر ما تحت فشار این اصلاح طلب های خیانتکاره ما اول باید این ... ها رو از صحنه سیاسی حذف و به فکر ساخت موشک قاره پیما و بمب اتم باشیم ایران کشور فقیری نیست ما منابع زیادی داریم این اصلاح طلبها بودند که کشور رو به خاک سیاه نشوندند با مذاکرات بیهوده
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    بنظرم مسئولین امر مورد توجه قرار دهند که رژیم صهیون می گوید هیچ مرز بین کشورها را به رسمیت نمی شناسم وآمریکا هم چند بار به آن تاکید کرده وهر دو به هیچ قانون واصول وانسانیتی پایبند نیستندوخودشان غاصبند... بنابر این برای حفظ استقلال کشور از آفات وظلم استکبار قوی شد وحداقل برابری کرد بنابر این داشتن سلاح اتمی برای حفظ کشور زروری است وتعلیق آژانس حتما باشد... یاحق
  • محمود IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    متاسفم به این مجری،،و،،اوفردی که بازدیدازسایتهای هسته‌ائی را خوب توصیف میکند،،چرا اجازه به جاسوسان ورودبه کشور رابدهیم
  • وطندوست فردوسی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    از بمب هسته‌ای مهمتر هم هست یک بینش دنیا باید عوض شود چون تمام مردمان دنیا با عشق نورانی و مهربان صادق می‌شوند دنیا زیبا عمر طولانی سلامتی عالی خوهد شد دوم آنکه بمب موش که ده کیلو متر بتونه پرواز کنه در تمام جاهای که لازم شد ریخته شود به بوی بنزین وگازوعیل حساس باشد و مصتقم به آنجا حمله کند از فاصله مناسب جنگ کوتاه مفید بدون کشتار تا صلح با عشق دوست داشتن بوجود آورد
  • وطندوست فردوسی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    من از بلندی به تمام دنیا و سیاسیون وسرمایه داران و بقیه میخند م شما هم بخندید سعی کنید بفهمید چرا می‌خندید
  • احد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    فقط ایران هسته ای میخواهیم
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    فقط با بمب و جنگ و دشمنی با تمام دنیا میتوانید از ۹۰ میلیون مردم ایران محافظت کنید ، بس نیست این تفکر شما ؟ چه دستاوردی این دکترین شما داشته ؟ دلار ۱۰۰ هزار تومان با بالا فقیرتر شدن جامعه منزوی شدن کامل ایران ؟ بحران آب و برق و گاز و فرونشست زمین ، واقعا متوجه نمیتوان شد افرادی که از این دکترین طرفداری میکنن نمیتونن ببینن این مشکلات رو یا یا واقعیت رو کتمان میکنن ،خب آخر اینهمه لجاجت با دنیا مگر چیزی جز جنگ و نابودی سرزمین ماست ؟ مثلا با تعامل با دنیا و درگیر کردن اقتصاد خودمان با اقتصاد کشورهای منطقه و دنیا و آوردن سرمایه گذارهای خارجی نمیشود از مملکت محافظت کرد ضمنا چه کسی این حق رو به شما داده که مجبور به تحمل این افکار متوهمانه شما باشیم و هزینه ی آنرا فقط مردم بپردازند ، اگر از اول مقاصد شما صلح آمیز بود چرا با روی‌گشاده از دنیا نخواستید بیایند و از دانش و تکنولوژی شما استفاده کنن و بجای میلیونها دلار هزینه که دود شد و رفت هوا منبع درآمد زایی برای مردم عزیزمان میشد هیچ کشوری هم حق دخالت و گرفتن ایراد های غیر منطقی را نداشت ، پس حتما یک چیزهایی برای مخفی کردن داشتید
  • 2510696521 IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 2
    شما اقتصاد مردم درست کنيد مردم خودشون از خودشون وکشورشون دفاع می‌کنند مثل هشت سال دفاع مقدس
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    اگر مکانیسم ماشه تا چند روز دیگر اجرا شود. دیگر لوزمی ندارد. که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران بیایند...و ایران باید سریع به توسعه هسته ای خود تا ساخت بمب اتم نسل جدید بپردازند. واز طرف دیگر برنامه های موشکی و هوایی وپدافندی را توسعه داده واز حمله نظامی آمریکا و اسرائیل جلوگیری بشود...
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    محاکمه روحانی و ظریف خواسته ماست باید از NPT خارج شویم و به سمت تولید سلاح هسته‌ای بازدارنده بریم
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    عامل بدبختی خود شما و طرفدارانه جیره خوارتون هستین که مملکت به اینجا رسیده،چون نونشون توی پاچه خواریه،ننگ بر همتون
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 0
    کسانی که هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با رژیم جعلی و آمریکای سلطه گر ندارد بحث کردن همانند ناشنوای است که نمی‌شنود . رژیم کودک کش در واقع سگ نگهبان خود آمریکاست . تا بتواند بوسیله این سگ اهداف خود را در کل منطقه اجرا کند. خلاصه کلام این است خواهی بدانی یا ندانی.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 1
    شما فقط شر مرسان که به خیرتون دگر امیدی نیس،، دلار چند، زندگی در ایران رسید به سبک کره شمالی، دلت واسه مردم میسوزه خخخخ
  • محمد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    خدارحمتش کنه اقای عباسی رااگربازی بلدبوددانشمند واقعی بودنمیومدتوتلوزیون این حرفارابزنه وباجون خودش بازی کنه وهیچ منفعتی هم برای مردم نداشته باشه وهمه هزینه هایی که مردم کردن دودهواشه میرفت توازمایشگاه کارش رامیکردوسلح رامیساخت وبه سیاست کاری نداشت .لطفآقای ایزدی تحلیلها وپیشنهادهایتان راتودفتری برای خودتون بنویسیدوهرچندیک وقت بخونید وبخندیدچون وقتی علنی میگیدگریه مون میگیره.
  • عباس IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    کدام امنیت در زمان جنگ 12روزه حضرات در پناه گاه مردم بیرون از آن دریغ از یک آژیر خطر
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    3 1
    سلاح هسته ای لازم است
  • ناشناس IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    3 1
    من صدردصد با نظر ایشون موافقم دراسرع وقت اینکار باید انجام شود تا دشمن مقابل عمل انجام شده قرار گیرد
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    بابا دکترین نکشی ما رو شما هیچ کاری نکنی برا ما بهتره آقای دکترین.
  • جوان IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    چه حرف‌های قشنگی دفاع از 90 میلیون ایرانی ،،شما اگر این 90 میلیون را از فقر وفلاکت و تورم نجات دادین و جلوی این همه دزدی ،اختلاس را میگرفتین ،،وعدالتی بود هریک از این مردم ایران یک بمب هسته‌ای در مقابل دشمنان بودند ،،شعار دادن فایده ندارد
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 0
    اون بابائی که هی امنیت امنیت میکنه چرا کشورای دیگه هم همایت دارن و مردمش آرامش و آسایش داشتن امنیت یه وظیفه است که هر دولتی داره سر مردم منت نمیزاره و هی امنیت امنیت بکنه.
  • بازنشسته IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    0 2
    در پاسخ به محمد باید گفت ایزدی هر چه گفته درست در اومده ایزدی تحصیل کرده آمریکاست و تا حالا کار مفیدی برای ایران نشنیدیم انجام داده باشد ولی با حرفهایش کمک به دشمن کرده پس اون خودش عامل دشمن است برای همین می دونه و پیش بینی هایش درست از آب درمیاد فقط این چنین آدمهایی اگر خفه شوند و حرف نزنند خودش تغییر دکترین هست
  • حجت امینی IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    دکترین شما برای مردم نه تنها امنیت به ارمغان نیاورد حالا کشور شده محل تاخت و تاز دشمنان ایران. چون اگر هزاران میلیاردی که صرف انرژی به اصطلاح هسته ای کرده‌اید را صرف ساخت کشور و رفاه اجتماعی مردم ایران می‌کردید هم‌اکنون تمامی مردم برای دفاع از کشور بپا می خواستند. ولی به جرعت می‌توان گفت که حداقل 80 درصد مردم ایران به این مسائل بی توجه شده اند6
  • ع ق IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 1
    جناب ایزدی جنگ ایران وعراق در آمریکا بودید جنگ 12 روزه کجا بودید حالا هر شب درشبکه سیما خواهان جنگ هستید
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    2 1
    اصلا اومدی ساختی بعدش چی؟اسراییل توی آشیانه منفجرش مکنه
  • حسین IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    3 1
    شماجیب مارونزن،لازم نکرده دفاع کنی!
  • محسن ستاری IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 2
    عین حقیقت رو خیلی واضح گفت درود به شرفت
  • محسن ستاری IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 4
    عین حقیقت رو خیلی واضح گفت درود به شرفت
  • مرتضی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    3 1
    از 90 ملیون جمعیت تو سوراخ موش میخواد دفاع کنه!!!
  • ایرانی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    1 6
    هر چه زودتر... دیر بجنبید شکست حتمی ست! منتظر و بی‌صبرانه منتظر اعلام ایران هسته ای و حتی فراتر از آن هستیم. بمب هسته ای اگر حرام است. اما بمب هیدروژنی حلال حلال است.
  • حمید IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    4 1
    با درود و سلام بهترین دفاع از مردم و مملکت دوستی با کشورهای دنیاست روابط سیاسی اجتماعی و اقتصادی با جهان باعث خواهد شد هزینه های نظامی کاهش و هزینه های عمرانی و زیرساخت های کشور افزایش یابد.
  • امید IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۶/۳۰
    6 1
    آغای فواد ایزدی خیلی خوب همه می دانند که امثال شما هیچوقت دغدغه مردم را نداشتید وهرگز هم نخواهید داشت .شما صلاع غیر متعارف رانه برای مرد م بلکه برای حفظ وبقای خودتان میخواهید اگر به فکر مردم بودید که کشور را به روز فلاکت نمی کشاندید..