شما نظر بدهید/ ارزیابی شما از نظرات مخالفان و موافقان انتشار ویدئوی عروسی دختر شمخانی چیست؛ کدام را می‌پسندید و چرا؟

خبرگزاری خبرآنلاین از مخاطبان محترم خود پرسیده است که «ارزیابی شما از نظرات مخالفان و موافقان انتشار این ویدئو چیست و کدام را می‌پسندید و چرا؟» 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزهای گذشته ویدئویی از عروسی فاطمه(ستایش) شمخانی و حضور پدر عروس یعنی علی شمخانی دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی در قسمت زنانه مراسم در فضای مجازی منتشر شده است.

پس از انتشار این ویدئو، واکنش گسترده‌ای در افکار عمومی داشته و همچنان دارد. برخی مخالف و برخی هم موافق انتشار این ویدئو هستند و هر کدام هم دلایل خاص خود را دارند.

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین از مخاطبان محترم خود پرسیده است که «ارزیابی شما از نظرات مخالفان و موافقان انتشار این ویدئو چیست و کدام را می‌پسندید و چرا؟» 

مخاطبان محترم می‌توانند نظرات خود را ذیل همین صفحه در قالب کامنت ابراز مرقوم کنند.

2929

کد خبر 2131496

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 171
  • نظرات در صف انتشار: 28
  • نظرات غیرقابل انتشار: 39
  • فاطمه مهرپرور IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    سلام اگر ما خلیفة اله بر زمین خداییم، پس کجاست ستار العیوب بودنمان
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      اولا این موضوع دخلی به مردم عادی ندارد، دعوای بین گروهی از فروشندگان نفت است. دوما بر مردانی که در بین زنان نامحرم بوده اند باید حد اجرا کرد. سوما اگر سرشان را پایین انداختند و نامحرمان را ندیدند (مثل موقعی که اختلاس می کنند و کسی نمی بیند) سرشان را پایین بیاندازند و ناموس مردم را در خیابان نگاه نکنند.
    • مهران IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      71 2
      سرکار خانم چرا همیشه توصیه های اخلاقی برای ما هست . ستار العیوب بون و..... ولی امر به معروف و نهی از منکر شامل ما نمی شه
    • ابوالقاسم حسنی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      25 1
      ستار العیوب خوب امدی خخخخ
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      289 4
      در حالیکه به شدت به حریم خصوصی مردم و آزادی پوشش افراد معتقدم، در مورد چهره‌های مشهور و معروف به فعالیت پاپاراتزی‌ها و در مورد سیاست‌مدارها به فعالیت‌های افشاگرانه علیه اون‌ها که بیرون و درونشون متفاوته معتقدم. ستارالعیوب بود مربوط به اونیه که عیب داره. اونکه عیوب رو ایجاد می‌کنه و از تحریم و فساد پولدار می‌شه رو باید رسوا کرد. کار رسانه اینه. حریم خصوصی مردم عادی آری. لاپوشانی فساد و ریای سیاستمداران خیر.
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      9 194
      ما که ادعای ایرانی و چند هزار سال تاریخ و تمدن میکنیم وقتیکه پاش بیفته چقدر شبیه ........ میشویم.همانهایی که منتقد رفتار و کردارشان هستیم. زندگی خصوصی دیگران در هر سمت و جایگاهی🚷⛔
    • شقشی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      66 2
      از شعب ابی طالب تا اسپیناس پالاس مسیر سقوط یه کشور
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      138 0
      ستارالعیوب مال یک مقام رسمی نیست که حقوق عادیش رو هم از بیت المال می گیره. این اقا که حقوق غیز عادی اعیونیش رو هم از بیت المال گرفته.
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      اولا مجلس کاملا زنانه بود و مختلط نبود و تنها مرد داماد بود و شمخاني که همه جا اين رسم هست و همه ماها هم ديديم و رفتيم خودمان را گول نزنيم . ذوما بهتره ابروي کسي را نبريد ولي اين کارها از اين تندروها بر مي آيد تمام
    • علی IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      23 1
      واسه دیگران هم همین نظر دارید؟!! البته که نه! شماها معتقدید باید آبروی طرف مقابل را ریخت!!
    • ما IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      18 0
      البته «ستار العیوب» صفت خداوند است. اگر این گذاره رو بپذیریم، حتما مشیت الهی بر این بوده که این فیلم پخش بشه و سنت «استمهال» درباره اقای شمخانی به پایان رسیده. الله اعلم
    • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      40 1
      اون موقع که دختر و پسر بیرون میرن, خانواده ای عروسی میگیرن, یه عده جوون پارتی میگیرن, آقای شهریاری عروسی برادرش میره و میرقصه اونجا ستارالعیوب نداریم فقط به خاطر منافع عده ای باید ستارالعیوب مسئولین بشیم؟
    • معلمی IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      8 0
      مدتهاست برا اکثریت روشن شده بسیارند مسئولینی که حرف و عمل شأن یکی نیست و مادی گراهای به ظاهر ساده زیست!!
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      9 0
      البته این عیب کوچکی نیست و دهن کجی مسئولی است به وضعیت اسفبار اقتصادی واجتماعی قریب باتفاق مردم.
  • بی نام IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    بی حجابی دختر شمخانی یا مهمونی قاطی اونا به هیچکس ربطی نداره‌فضای شخصیشونه‌ما ۴۵ ساله مهمونی قاطی رفتیم برای اوناذهم همینو میخوایم.
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      335 3
      فضای شخصیشونه؟ چرا پس پارتی مختلط گرفتیم اومدن پدرمون رو دروردن.مگه فضای شخصی نبود؟ یا خودتو زدی به اون راه یا خیلی پرتی
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      131 0
      فضای شخصی واسه مقام رسمی مملکت وجود نداره. همون موقع ها هم بود که تشویق می کرد مردم تحمل کنن سختی رو خودش با پول ملت واسه بچه اش عروسی می گیره. پس اصل آزادی اکیه فقط اقایون سرشون پایین باشه حله. دیگه خداروشکر مشکل حجاب حل شد، این افراطی ها سراشون رو بندازن پایین این قدر به ملت گیر ندن.
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      132 1
      پس چرا دختر و پسر میرفتن تو خونه پلیس میریخت میگرفت؟ چرا ماهواره جمع میکردن؟ فضای شخصیشون بود دیگه. چرا عروسی و پارتی رو میریختن میگرفتن؟ فضای شخصی بود دیگه
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      111 0
      بله خلاصه اینکه تحریم ها نعمت است. فقط سئوال اینه که برای چه کسانی نعمت است؟ برای مردم که نعمتی نداشته.
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      23 1
      لطفا حرف مفت نزن
  • حسنعلی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    از منتشر کننده فیلم خبر دقیقی بدهید تا بتوان درباره آ ن اظهار نظر نمود چون الان از عوامل داخلی و حکومتی تا برخی کشورهای دوست و حتی اسراییل هم در این صف قرار دارند بقول معروف فضا خیلی مبهمه.
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      236 6
      معلومه کار، کار اسرائیله. به شمخانی و سایر آقایان و بانوان حاضر در اون فیلم، هم جانباز رسانه ای بدهید و یک کشتی اضافی هم برای جابجایی نفت.
  • علیرضا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    فیلم عروسی رو اتفاقی دیدم. با اینکه با افرادی مانند شمخانی خیلی مخالفم ولی تو این فیلم رفتارش خیلی عادی بود. سرش رو هم پایین گرفته بود. حتا نرقصید یا چمیدونم شرب خمر نکرد که بگن در حرفا و رفتارش نفاق هست. در کارای سیاسی و اقتصادیش میشه خیلی ازش ایراد گرفت ولی نه به ای فیلمش
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      9 17
      نکات خوبی گفتی دوست عزیز. معلومه این فیلم یا برای گرو کشی بین جناحی بوده، یا ترور شخصیت و ارکان تصمیم گیر و زیر سئوال بردن شخصیت ها و تعمیم بعضی موارد. در هر صورت هدفمند منتشر شد. معلومه کارهایی که شمخانی میکنه برای خیلی ها درد آوره. از ترور فیزیکی تا این کارها اهمیتش رو نشون میده
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      149 1
      موقع خیابون رفتن هم سرتونو پایین بگیرین و دختر مردم رو نگاه نکنید. همون طور که موقع اختلاس رفقا سرتون رو می اندازید پایین و بازی کی بود کی بود من نبودم راه می اندازید.
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      28 0
      اولا بحث رو به حاشیه نبر، ای کاش شرب خمر کرده بوده اما شرب حق مردم نکرده بود، این اشرافیت و این همه هزینه را جناب شمخانی از کجا اورده؟ قد کیک عقد دو برابر قد شمخانی بود.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    362 5
    بسیار خوب است که زندگی خصوصی مسئولینی که دم از ساده زیستی می زنند ولی خودشان و خانواده شان ... در نعمت و خوشی غرقم ولی برای مردم نسخه ساده زیستی و قناعت می پیچند رسانه ای شود و دست این افراد رو شود و دم اون افراد گرم که زندگی این مسئولین بی لیاقت و حشنهای شاهانه شان رو لو دادند آقای شمخانی و امثال او باید بر کنار شوند چون یک مسئول نباید شعاری دهد که زندگی خود و خانواده اش کاملا بر عکس آن نسخه و شعار است او و امثال شمخانی باید بر کنار و محاکمه شوند و اموالشان به نفع بیت آمال تصرف شود
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    مخالفم ، خبربدهندکه فلانی درهتل گرانقیمت عروسی گرفته لازم نیست فیلم بذارند همون سال فهمیدیم ،بپرسیم ساده زیستی چی میشه ، ولی دختری که بجز داماد وپدرش مرد دیگه ایی نیست نمایش دادند توکل فضای مجازی ظلمه بهش،شمخانی سرش پایینه ، حالا اسراف باید پاسخگو باشه ولی من بیادندارم دامادروحانی ومعممم ههم بوده ممهمون بی حجاب بیرون نکرده،شایداونا خخواهر،خخواهرزاده بردرزاده ،،،، محاارمش بوودند ،درککل کاراشتباهی بود بیچاارره عروس بی گناه
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      79 0
      لحظاتی داخل آیینه مشخص شد 3 نفر مرد دیگر هم هستند.
    • علي سيد IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      5 4
      ده سال پیش یک شخصی در میدان امام حسین هاشمی رفسنجانی را به فحش بسته بود، جواز آن فحاشی هم پاساژی بود در میدان امام حسین به نام « محسن » مسئولیتش چیه الان؟ بیش از سه ساله در مجازی شاهد ادعاهایی علیه فرزند ایشن هستیم. آنان که تخلف یا اختلاس و.. از ایشان سراغ دارند، مستند آنها را در رسانه ها منتشر کنند. اگر هم سند معتبر ندارند باید دستگاه قضایی با آنها برخورد کند. چنو وقت پیش آقای ساکن عمارات ادعا می کرد که کشتی‌های پسر شمخانی وقتی در حال ورود به اسکله هستند بارگیری یا لنگر انداختن برای همه ممنوع اعلام می شود. ؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    290 6
    حضور در سالن خانم ها تقریبا طبیعیه هرچند ایراد هم میشه گرفت ولی برگزاری مراسم در گران ترین هتل که با پول کاسبی تحریم بدست اومده بشدت مخالفم.مردم واسه نون شب موندن اینا عین خیالشون نیست
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    235 3
    به نظر من اگر یک چیز حلال است برای همه اگر حرام است برای همه ببینید صدا وسیما کدام روش را انتخاب کرده
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    349 3
    این ویدئو لحظه کوتاهی از زندگی اشرافی سران،افرادی که حرف از ساده زیستی و عدم تاثیر تحریم میزنن ولی در واقع تحریم باعث رشد ثروت خودشون و فرزندانشون شده
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    237 2
    مشت نمونه خروار، هر مدلی بخای توجیه کنی فقط ملت رو نادیده گرفتی، این رو شده ببین چقد پشت پردست.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    متاسفانه اخلاق و فرهنگ پاک ایرانی و اسلامی ما بسیار کم رنگ شده لذا بهتر هست همه ما به پیروی از قرآن مقدس عزیز این کلام گوهر بار و همیشه زنده خدای رحیم و رحمان و مصداق آن در سوره حجرات به جای تجسس و نگاه و سرک کشیدن به احوال مردم بویژه مسایل خصوصی و خانوادگی افراد که صفت و کاری بسیار ناشایست و نجس و نابخشدونی به فکر اصلاح افکار و گفتار و کردار خودمان باشیم و بس
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      206 4
      در زندگی خصوصی مردم دخالت میکنن و به همه ی ارکان زندگی ما گیر میدن اونوقت نوبت به خودشون که میرسه ،حریم خصوصی میشه آیه ی قرآن.مردم تو یک کافه خصوصی جمع شدن فیلمش که پخش میشه سریع پلمپش میکنن چون مغایر با شئونات اسلامیه اما اینجا چون جزو مقاماته میشه حریم خصوصی
    • مهاجر IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      32 0
      قرآن فقط تجسس رو گناه می دونه.دزدی و فساد و خوردن بیت المال و دست درازی به جان و مال مردم و دروغ و ریا و... رو گناه ندونسته؟
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      یادتون هست شهریاری مجری تلویزیون به خاطر یک فیلم عروسی برادرش چه بلایی سرش آوردند؟بدبختش کردند از صدا و سیما اخراج کردند.ماشاله در نظام ما همه در برابر قانون برابر هستند ولی بعضی ها برابر تر هستند و سیاست یک بوم و دو هوا کاملا برقرار است
  • محمدرضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    182 1
    مشکل من با شمخانی در دیدگاه و عروسی و این حرفها نیس شعار انقلابیون زندگی ساده بوده مدیر اقتصادی هم نبود ک بگیم حقوق مدیران اقتصادی بالاس چطور به ثروت هنگفت رسیده رو راجب همه مدیران باید سوال کرد و باید جواب بدن حالا یکی مثل رفسنجانی از قبل انقلاب هم پولدار بودن اون هم مشکلی نیس
  • یونس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    باسلام...با توجه به اینکه حفظ ابروی مومن از احترام به کعبه مهمتر است..و یکی از نشانه های مسلمان حفظ واحترام به منزلت خانواده وافراد وهمسایه ها است..انتشار چنین تصاویری خلاف قانون وخلاف رسم ورسوم بین مردم است..همه باید تلاش کنیم به حریم خانواده احترام بگذاریم.
  • ata IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    71 8
    هرچند که در مراسمی بوده که فقط خانم ها بودن و تنها مرد پدر عروس خانم بوده ولی این آقاین مثلا زرنگ باید این احتمال را میدادند که امکان دارد که افراد ناراضی از نظام این عکس ها را همگانی اش کنند این جا است که مدیران ما نه سیاست داتد و نه کیاست مثل تبلیغ افزایش جمعیت و خرید سیسمونی از ترکیه
  • علی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    84 2
    واقعیت به قول معروف هرچی کفگیر به ته دیگ بچرخونی..بیشتر گندش درمیاد!!پس دوران خیلی چیزها بسر اومده بهتره اون دست از هموطنان که در عالم هپروت زندگی میکنند. از خواب بیدار شوند و خودشون به نفهمی نزنند.مردم امروز گرفتار معیشت و سر پناه برای زندگی هستند نه فیلم عروسی دختر آقای شمخانی...0
  • ذریک IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    مراسم عروسی که مسجد نیست بالاخره پوشش فرق میکنه اصلأ کار نادرستی نبوده
  • masoud IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    94 6
    سرک کشیدن در دزندگی خصوصی افراد به هیچ وجه قابل پذیرش نیست مهم هم نیست این شخص کیست اما درجایی که مسئولین و شخصیتهایی که برای مردم بویژه درامور شخصی انان تعیین تکلیف میکنند و بعضا قانون و دستورالعمل تدوین مینمایند عدم پایبندی آنان به شعارها و توصیه های خودشان جای سئوال دارد و باعث ایجاد عدم اعتماد ورویگردانی مردم از مسئولین و بدبینی به کلیت نظام می گردد.
  • دلسوز IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    108 2
    انتشار تصاویر خصوصی در هیچ فرهنگی، مجاز و پسندیده نیست. اما مسئولین نظام جمهوری اسلامی (و خانواده تحت تکفل آنها) که الگوی تربیتی برای عموم جامعه هستند اگر اصول اساسی فقه شیعه؛یعنی ساده زیستی، رعایت حجب و حیاء، تاسی به شیوه زندگی اهل بیت (ع) و معارف دینی را رعایت نکنند دیگر چه انتظاری از پایبندی به رفتار اسلامی توسط عموم مردم جامعه میتوان داشت؟!!
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    169 6
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند!
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      2 15
      شمخانی واعظ نیست، نظامی هستش.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    148 4
    مسئولین غرق شادی و خوشی.مردم زیر سایه ی فقر و بدبختی و فلاکت.ظلم از این بالاتر!
  • بهنام IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 18
    به هیچ کس ربطی نداره شماهم عرضه دوشته باشید گلیم خودتون ازاب بکشید خیلی هم ادم خوبی هس که هوای خونوادش داره به خصوص دامادش چه دامادپیشونی سفیدی
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 13
    ایرانی جماعت فضوله به شماچه
  • مزداد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    97 0
    لم تقولون مالا یفعلون.کسانیکه خودمیگویند ولی عمل نمی‌کنند.طبعا وقتی برای مردم نسخه ای دیگرمینویسیدوخودباسلوک اشرافی زندگی میکنید بی توجه ای به دردو غم جامعه هست./خوش بودگرمحک تجربه آیدبه میان/تاسیه روی شود هرکه دراو غش باشد /و البته از فرط روشنی حقیقت برخی قادریه مشاهده ی بطن ماجرا نیستند/
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    140 0
    از قدیم گفته اند: همیشه شعبون یه بارم رمضون! همیشه حریم خصوصی مردم عادی برای حاکمیت بی معنا بود و نمونه اش جشن عروسی برادر محمود شهریاری که موجب ممنوع التصویری اش شد. حالا این آتش در دامان یکی از خودشان افتاده تا بفهمند سرک کشیدن در پستوی زندگی مردم کار خیلی بدی است.
  • حسین IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    6 1
    این کار که منتشر شده کار درستی نبوده ولی مسول باید خود را با پایین ترین افراد از لحاط اقتصادی برابر بداند جوانهایی هستند که یک مراسم ساده هم نمیتوانند بگیرند وباعث تاسف است مثلا جوانی که باید برای یک حلقه ازدواج حداقل شصت میلیون بدهد این مسول باید شب تا صبح نخوابد وگناه به گناه افتادن ان جوان وحسرت کشیدن اوپای مسولان است حالا قصاوت باشماست
  • مردم IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    13 1
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند!
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    122 0
    مرگ خوبه برای همسایه
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    سلام کسی که فیلم دختر شمخانی را انتشار داده کار درستی انجام نداده باید با ارشدترین مجازات قضایی باهاش برخورد کند
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      7 0
      ارشدترین ؟، یعنی چکارش کنن؟
  • ا IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    13 0
    شهدای انقلاب یقه ی ما رو میگیرن. شهدای عزیز ما با لباس سپاه و جنگ فقط در سر سفره عقد می‌رفتند و بعدش به جنگ با متجاوزان. اما این زندگی اشرافی رو کجای دلشون بزارن؟ آنها جان دادند تا ایرانی و مردم مستضعف به آرامش و رفاه برسند اما چه شد؟ اشرافیگری برای تازه بدوران رسیده ها و ژن خوب‌ها شد. مردم هم در این بازه زمانی در زیر چرخ ماشین همین زالوها درحال خورد و له شدن هستند.
  • محمدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    3 1
    کاری خلاف اخلاق و شرع و قانون و مستوجب عذاب اخروی و کیفر دنیوی است . فارغ از انتقادها به شخصیت شمخانی
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    81 0
    روزی اقای قرایتی گفت اگر مسولین بدانند که چه بار سنگین بر روی دوش انان قرار دارد کمتر کسی مسولیت تقبل میکند متاسفانه خیلی از مدیران حلال خوری ورعایت تقوا وعمل کردن به ان چیزی که در دین گفته شده را را از مردم عادی انتظار دارند
  • نادر IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 5
    عوامل موساد حتی در کنار شمخانی و عروسی دخترش بودن و کسی نفهمید ،این هم میتونه باشه چرا کسی نفهمید
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    116 3
    من فیلم رو ندیدم و کاری هم به حجابشون ندارم اما شنیدم عروسی بسیار مجللی بوده اونهم در شرایطی که در خوشبینانه‌ترین حالت، بالای ۸۰ درصد مردم برای نون شبشون محتاج هستند
  • صالحی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 13
    انتشار حریم خصوصی دیگران هر که باشند کار کثیفی است ...چرا از خدا نمیترسند ؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 8
    شما درخبرآنلاین هرچه مربوط به جناح خودتان باشد رفع ورجوع می کنید وبه جناح مقابل می تازید، دردهه شصت وقتی آقای کروبی ریاست بنیاد شهید را هم داشت برای پسرش جشن عروسی از بودجه دولتی برگزار کرد که بیست میلیون خرج برداشت که به حساب آن زمان بسیار گزاف بودودرجواب منتقدان همه را مزدور امپریالیسم خبری دانست ، حالا در پی یک تسویه حساب سیاسی فیلمی از عروسی یکسال قبل منتشر می کنید ،آنهم از یک مجلس زنانه که شمخانی برای چند لحظه برای دست به دست دادن عروس وداماد باسرپایین وارد مجلس شده ورود هم آنجا را ترک می کند ، بعد هم می پرسید که انتشار آن خوب بود یابد؟ اگر برایشان فرق نمی کرد که مجلس را زنانه ، مردانه نمی کردند ،اصلا” شمخانی بدترین موجود روی زمین، تصویر خصوصی دخترش را دریک مجلس زنانه چرا منتشر می کنید ؟ ضمنا” مخارج عروسی با پدر داماد است نه عروس.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    114 0
    جناب شمخانی و دیگر سیاسیون. هر چه را برای خود می پسندید برای دیگران نیز بپسندید. رفاه و آسایش و ثروت و زندگی خوب و.....
  • ناصرنظریان IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 12
    اولاآقای شمخانی هیچ کسی رآنگاه نمی‌کرد ثانیا شایدآنکسانیکه بی حجاب در سالن بودند خواهرزاده یابرادرزاده ومحارم بودند ثالثا ازطرزراهرفتن وسربزیربودنشون نشان از راضی نبودن ب اینکاروآمدنشان بخاطر درخواست دخترشان بوده است والا هیچکس تن ب اینکه دست دخترش راب داماد بدهدراکسی نمی‌پسندد
  • بنده خدا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    14 0
    اگر بحث حجاب باشد که به نظر حقیر فیلم مشکلی ندارد چرا که هر کسی باید در انتخاب پوشش آزاد باشد و انتشار فیلم هم ایرادی ندارد چون اکثریت از این مسایل عبور کرده اند. اما از نظر ساده زیستی اون هم تو حکومتی که خودش رو اسلامی میداند این رفتارها ایراد دارد و انتشار رفتارهای غلط مسئولان لازم و واجب است. در خیلی کشورهایی که ادعای مسلمانی هم ندارن و الگویی مانند حضرت امیر را هم ندارند بر مبنای مطالعات اجتماعی و علوم انسانی متوجه شده اند که مسئولان نباید خود را از مردم جدا کنند مردم هم که می گوییم همه ایران مد نظرمان است منظورمان طبقه متوسط و حتی پایین جامعه است. البته بر این آقایان خرده ای نیست اگر فکر کنند مردم همه مثل خودشان هستند چون از مردم جدا شده اند و با کسانی همسایه و هم مجلس هستند که وضعشان ربطی به اکثر مردم ندارد.
  • محمد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    10 0
    امثال شمخانی اینقدر در امورات شخصی مردم دخالت کردن که حالا نمیتونن بگن چرا مردم به امورات شخصیشون حساسیت نشون میدن
  • جاوید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    8 1
    واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میروند ، آن کار دیگر میکنند مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
  • ناشناس. IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 7
    همه چیز گل بلبل هستش به ما چه ربطی داره هر کسی هر طور میخواد باشه
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    حریم ناموسی مردم خط قرمز هر باوجدانی است کسانی که مبادرت به انتشار فیلم حریم ناموسی مردم می کنند از پست ترین ، بی شرف ترین و بی حیاترین حیوانات هستند . پخش حریم خصوصی وناموسی خانواده سردار شمخانی کاری غیرقانونی ، خلاف شرع ومنتشرین آن مجرم هستند .لذا مدعی العموم باید سریعاً وارد شود .
    • بازنشسته IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      11 0
      لعنت به تو خبیث
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
      8 18
      اينها که منفي دادن راضي هستن فيلم خصوصيشون در بياد . چه با شمخاني مخالف باشي يا مخالف
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      0 5
      اشتباه منفی دادم
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      1 19
      کسانی که منفی دادند مغلومه چیزی به اسم حریم و ناموس ندارند.
  • باقر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 4
    به نظرم سیاسی بودن کار حتمی است/ انتشار اسرار مومن حرام شرعی است/ انتشار اسرار خصوصی مردم هم حق الناس است و مورد مواخذه شرعی و عرفی و قانونی است/ هر مومنی مسئول اختیار اعمال خویش است. / هر کسی در شرایط خاصی ممکن است علی رغم میل باطنی کاری بکند که وجه شرعی آن بین خودش و خدایش است/ کسی که مدعی متشرع بودن است و زیر ذره بین عموم باید احتیاط بیشتری نماید
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 6
    آنچه مشخص است بخاطر رضای خدا که نبوده . بردن آبروی یک مومن با دستورات الهی یکی نیست . اما آنچه بدیهی است سیاسی است و تسویه حساب های شخصی و کینه های درونی . که باید منتظر پیامدهای آن باشند .
  • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    12 0
    زندگی لاکچری مسئولین باادعای ساده زیستی،واقعاجای تاسف داره
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 0
    بیشتر از این مردم سر کار نذارین مقداری وجدان و معرفت خرج کردن چیزی از آدم کم نمیکنه...البته اگه باشه؟
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    25 0
    دعوا داخلیه سر دلار و رانت. ما همچنان تو صف وام ازدواجیم.بما چه
  • عباس IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    9 0
    از منظر اینکه فیلم صحنه خصوصی شهروندی انتشار عام یافته یقینا درست نیست . ولی از نگاه اینکه مسئولین رده بالای مملکت که مردم فقیر ایران را به خوردن اشکنه و یک وعده غذا در روز توصیه میکنند ولی برای خود و اطرافیانشان زندگی اشرافی و لاکچری تشکیل میدهند بسیار آگاهی بخشه که ما به چه کسانی داریم اقتدا میکنیم . نظام آیا اینها رو میداند و ککش نمیگزد و توان مقابله باهاشون رو نداره یا نمیداند که عذر بذتر از گناه است.بهر حال انتشار زندگی متفاوت مسئولین رده بالای مملکت باعث خشم تصاعدی مردم میشه و شک نکنید این خشم روزی منفجر میشه .
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    9 0
    اصلا این مسولین جدا از مردم هستن ...ساده زیستی فقط برای مردم هست .....ما نداریم حسرت می خوریم ولی اینها که دارن بذار لذت ببرن ....چندین سال هست مثل اختاپوس به جان بین المال افتادن پس حداقل بذار لذت ببرن ....مردم برای خرید یک کیلو گوشت یک هفته فکر می کنن از کجای زندگیشان بزنن تا شرمنده زن و بچه هایشان نشوند آقایان ساده زیست عروسی میلیاردی تدارک می ببینن واقعیت این مسولین همین است ...چرا اینها بازنشسته نمی شوند چند سال باید کار کنن ....
  • خلیل IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    11 0
    اونقدر تناقض در رفتار و گفتار مسوولین با مردم جامعه هست که این اندکی از دریای بیکران دوگتنگی است که بر حسب اتفاق و انتقام گروهی سر آن از زیر لحاف بیرون زده و سخن در این باره مثنوی هفتاد من میخواد
  • سجاد حسینی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    9 0
    نشان دهنده تناقضات موجود در زندگی مسولین هست!! سبک مورد علاقه جامعه، تو خونواده مسئولین هم دیده میشه، ولی همین مسئولین چیزای مخالف خواست جامعه تصویب میکنن
  • غمامی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    9 0
    "واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند..." (حافظ شیرازی)
  • فرهاد IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 9
    به دلایل کاملا منطقی میگم این مراسم متعلق به ایشون نیست.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    42 0
    شمخانی فرد عادی نیست،فرمانده ارشدجنگی،وزیر،نماینده رهبری در شورای امنیت ملی،فقط باید بگم برای همچین فردی خیلی شرم اوراست،بایدبشدت باهاش برخوردبشه،خیلی مردم سرخورده شدن با دیدن این فیلم شرم آور.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 7
    دوتا مساله اینجا مطرح است. اول اینکه تو مجلس عروسی کسی با عبا و مانتو چادر مشکی مخصوصا قسمت خانم ها شرکت نمیکند طبیعی است عروس لباس عروسی بپوشد در صد پوشیدگی لباس امری است شخصی حضار در مجلس نیز خود باید هنگام حضور نامحرم رعایت موازین را بکنند و سرو بدن بپوشانند . هرچند دراین مورد جناب سردار باید با تذکری محیط را ایمن میکرد مگر اینکه جمع بی حجاب از محارم بوده باشند دوم اینکه انتشار فیلم و عکس خصوصی افراد در هر پست و سمتی که باشند با هر قصد و نیتی که باشد اوج رذالت پ پست فطرتی است . هر خصومتی که با شخص مد نظر هم که داشته باشند باید در نهایت خود فرد را مخاطب و هدف قرار بدهند بسیاری از حضار شاید کوچکترین ارتباط کاری با صاحب مجلس نداشته باشند و نیز اینکه ناموس ، ناموس است و مقدس ایکاش منتشر کنندگان چنین عکس و فیلم هایی در نظر داشته باشند که خود نیز ناموس دارند و مجالسی در پیش انشا الله
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      2 0
      به ذهن مبارک نرسید که مبلغ میلیاردی هتل اسپیناس از چه راهی بدست اومده.نکنه اونم حریم خصوصی و ناموسیه.خدا کسانی که مسئول تحریم هستن و دارن از این راه کاسبی میکنن رو چطوری دیگه رسوا کنه؟
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    33 3
    شوهر دادن دختر با پول حلال و آنهم به سبک غربی انشالله که اشکال ندارد
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 16
    بازی کثیف اصلاح طلبان نحس فیلمی که از عروسی دختر شمخانی منتشر شده مال فروردین سال ۱۴۰۳ است نگذارید حواستون رو از مطالبه محاکمه روحانی و ظریف دور کنند اینم یه بازی رسانه ای است ، مراقب باشید گول نخورید وضعیت شمخانی و دامادش برای همه ما روشنه ، خودتون رو الکی درگیرش نکنید هر اتفاقی افتاد فکرتون از مطالبه محاکمه روحانی و ظریف منحرف نشود
  • تارا IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 6
    واقعا چ زشت .به کسی چ ارتباطی داره .با آبروی مردم بازی کردن نامردیه محضه
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    27 0
    مکروه انسانهای عادی برای انسانهایی که ادعای امر به معروف و نهی از منکر میکنند حرام و مستحبات برایشان واجب است پس خودت نتیجه بگیر که چه کار باید کرد
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    14 2
    شمخانی کیست؟ او را نمی شناسیم.
  • عباس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 0
    شمعخانی به عنوان بلندپایه ترین مقام عرب تبار ایرانی و عامل اصلی دوستی ایران و عربستان مورد غضب تندرو های داخلی و اسراییل قرار گرفته ... حالا کی فیلم را لو داده معلوم نیست...منافع دو طرف مشترک است... با انتشار این فیلم انتقام سختی از او گرفتند... در مورد رفتار دوگانه مسئولان در مورد حجاب و ثروتهای نجومی با سایر دوستان هم نظرم...
  • کامبیز درویشی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    3 0
    با درود و سلام به همه عزیزان ایرانی و مجاهدان و رزمندگان و خانوانده شهدا واقعا خجالت باید کشید از این همه ولنگاری و ولخرجی و بی مسولیتی و بی احترامی به این مردم وای از این همه وقاحت بامید ظهور امام غایب و برپایی عدل و محاکمه
  • شهروند IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 6
    این حرکت مستقل از شخصیت پدر عروس و نمایش آن برای تخطئه شمخانی خطا و غیر اخلاقی است آن هم مراسم مقدسی مثل ازدواج دو جوان
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    5 0
    این هم فراموش میشه مثل پلاسکو ، کشتی سانچی ، هواپیمای اکراینی ، متروپل آبادان ، شاهچراغ شیراز ، طوسی ، باجناق و ............
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    3 2
    هزینه عروسی در هتل اسپیناس و ثروت شمخانی محل سوال است. اما مگر شمخانی متولی حجاب اجباری یا حامی تحمیل خشن آن بوده که الان از این حیث بگوییم چرا در مجلس زنان بی حجاب رفته و محکومش کنیم؟
  • رسول IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 9
    ترور شخصیت از طرف افراد بی دین و خدا نشناس
  • رسول IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 7
    ترور شخصیت از طرف افراد بی دین و خدا نشناس
  • مهم نيست IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 0
    بياييد از مسائل شرعي مطرح شده در فيلم مذكور مثل حضور مرد در بخش زنانه و موارد اين چنيني گذر كنيم و حقايق تلخ نهفته در وراي اين مجلس و مجالسي مثل آن را دريابيم. يك پرسش ساده: به حافظه تان مراجعه كنيد و بگوييد آخرين باري كه يك ماشين عروس و كاروان پشت سر آن را در خيابان ها ديده ايد چه تاريخي بود؟ اگر بخواهم خودم پاسخ خودم را بدهم بدون هيچ شكي حداقل يك سال قبل يا بيشتر. شايد بپرسيد هدف از اين پرسش چه بود؟ پاسخ اين است كه در شرايطي كه بنا بر اذعان مسئولين اقتصادي كشور، خط فقر به سي ميليون تومان رسيده و قاطبه ي مردم فقط توانايي سير كردن شكم و تامين مسكن خود را دارند، كمتر خانواده اي را مي توان پيدا كرد كه توان پرداخت هزينه ي مجلس عروسي را حتي در نازل ترين سطح از كيفيت داشته باشد. همه مي دانيم كه بيشتر زوج ها با برگزاري ساده ترين مراسم ممكن به خانه ي بخت مي روند. آيا اين صرفه جويي كه يك دليل آن وضعيت بد اقتصادي و دليل ديگرش آينده نگري خانواده هاست به مسئولين رده بالاي كشور هم تسري داشته؟ اين فيلم و شواهدي از سطح زندگي مسئولين رده بالا تلنگري است به فاصله ي ايجاد شده بين مردم و حاكميت.
  • مریم IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 4
    کلا همه در اطراف خود ضد نظام زیاد دارند باید حواسمان باشه مخصوصا تو فامیل خدا لعنت کنه انتشار کنندگان را
  • علی طهوری IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 0
    ۱.بدون شک انتشار صحنه های زندگی خصوصی افراد، کاری غیر اخلاقی است. ۲. تجمل گرایی و در خلوت آن کار دیگر کردن مسئولان هم به طریق اولی کرداری غیر اخلاقی است. ۳. اکنون که چنین پرده ای افتاده و در اذهان عامه مردم فرصتی برای یادگیری فراهم شده، بر اصحاب فرهنگ و رسانه و منبر و مکتب فرض است که به آحاد جامعه بیاموزند ، چگونه می توان بر کردار زشت مسئولان بی مسئولیت ، انتقاد کرد که بر منتقد و منتقد آسیبی نرسد. سوت زن های بسیاری را همه می شناسیم که آن ها را از کرده پشیمان کرده اند. شاید منتشر کننده فیلم راه بهتری پیش پایش نبوده است. گر چه ممکن است همه آن چه گفته شد باد هوا باشد و در حقیقت، به قول رسانه های معاند پای جنگ قدرت در میان باشد.
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 6
    کار بسیار کثیفی بود که توسط تندروها انجام شده علی رغم اینکه خیلی از کارهای آقای شمخانی درست نبوده.
  • عدالت IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    9 0
    نظام ما اسلامی هست یانه اگر نه که خیال همه راحت هر اتفاقی می خواهد بیفتد اگر ادعا داریم اسلامی عدالت باید شامل حال همه بشود مثل خیلی ازکشورها که اسلامی هم نیستند در آمریکا همین شخص ترامپ را دارند پرونده ارتباطش با اون طرفی که باند فساد با دختران جوان را داشته حالا اسمش یادم نیست ولی توگوگل سرچ کنید میبینید پرونده اش رادرجریان انداخته اند حتی گفتند ایلان ماسک هم بوده ببین چطور بدون رودربایسی همه چیز را افشا و محاکمه می کنند بنده بابت یک چک دوسه ماهی زندان بودم جوانان زیر ۱۸سال باهرجرمی در قسمت مالی هستند که خطر کمتر دارد جوانی بود که ازشهرستان آمده بود مهمانی دریک پارتی مخلوط دستگیر شده بود وبا قاضی هم خوب برخوردنکرده بود ۵ تا۶ماه حبس داشت وقتی آدم این چیزهارا میبینه نمیتونه قبول کنه که یک باندی که‌ خودی نام گرفته اند برهمه چیز کشور سوارند و نمیشه بهشون گفت بالای چشمتان ابروست جالب هست اگر شخص ازطرف جناح مخالف باشه همین آقایون هرجا دم متلک گفتنشون باز میشه از شهردار سابق تهران می‌گویند چون ازخطشان نبوده اماخدا اینترنت وفصای مجازی رادرست کرد دروغ گو رسواشود.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 5
    کار خیلی زشت وبدی بود که یک آشنا انجام داد آدم باید خیلی پست وحقیر باشد که بخواهد اینگونه انتقام بگیرد هیچ نکته منفی نداشت رسمی بود که انجام داد ومجلس مختلط نبود وایشون هم رعایت می‌کرد با ابروی افراد نباید بازی کرد شما هم بهتر است اینقدر این کار زشت را به بهانه های مختلف سوژه قرار ندهید
  • آسو IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    9 1
    کار درستی بوده.از منظر شیعی مگر نه اینکه ولی حضرت علی فهمید حاکم بصره به مهمانی اعیانی رفته او را رسوا کرد. اگر این انتشار و افشاگری بد است و گناه پس حضرت علی هم گناه کرده؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    8 0
    مسئولان ریز و درشت با سوء استفاده از بیت المال به زندگی اشرافیگری عادت کردن و دارن واسه ۷۰ میلیون کارگر و کارمند و معلم و..فلک زده راهدمقاومت اقتصادی ترسیم می کنن
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    6 0
    نظام اساامی باید از فساد پاکسازی بشه
  • سینا بینا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    4 2
    1) انتشار فیلم خانگی و خصوصی، جرم بزرگیست . 2) مسئولان نباید وارد زندگی تجملاتی بشن.
  • سینا بینا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    2 1
    1) انتشار فیلم خانگی و خصوصی، جرم بزرگیست . 2) مسئولان نباید وارد زندگی تجملاتی بشن.
  • موسوی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 1
    حق همه پدران و فرزندان است که خداوند بهشون همچه امکاناتی بده که بتونند همچه مراسماتی برگزار کنند،انشاءالله که این پدر ودختر هم با مال حلال انجام دادند و در محرومیت اکثر پدرها ودختران ایرانی از داشتن همچه امکاناتی هیچ نقش نداشته اند.چون اگر نقشی در هرگونه محروم شدن مردم ازنعمات و امکانات خدادای این سرزمین داشته باشندقطعا وقطعا خیری نه دردنیا ونه در آخرت نخواهند دید.در ضمن نشر اینگونه فیلم ها خیری برای مردم ندارد بلکه باعث حسرت وآه مردم و متاسفانه بدبینی به دین و اعتقادات میشود.
  • رزیتا IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    3 0
    فقط میتونم بگم خجالت داره واقعا
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 2
    به نظر من الان موقع اختلاف نیست و باید ملت و مسولین با هم متحد باشیم این از همه مهم تره اینو همه میدونیم مشکلات زیاد داریم ولی الان موقعش نیست
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 4
    عروسی شخصی و سلیقه ایی است ولی خدام ملت چه بریز و به پاشی دارند کلا از اصلاخ طلبها متنفرم با پول ملت ادم شدن
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 2
    1این یکی از هزاران پاس گلهایی که به خاله زنک صهیونیست داده ایم تا بر اعتماد و روان مردم و دینی مردم سواری خود را بگیرد ، انگیزه ایی در نفوذیها و مزدورانش شود ،2میتوانست به نحو دیگری و در کنارش زوجهای جوان دیگری هم از اقشار مختلف باشند 3,خالصان و مخلصان و نخبگان را فیزیکی ترور میکنن بی سر و صدا ، اینجا شخصیتی و با هیاهوی و سر و صدا برای تحریک و اختلاف افکنی بین مردم
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    5 1
    امروز شمخانی به تقلید از فیلمی گفته حرامزادهها من هنز زنده هستم // که نهایت بی ادبی و به دور از اخلاق اسلامی هست / سوال من این هست که چرا از اول انقلاب به جای پاسخ گویی به رفتارهای ناپسندشان وریاکاریهای بیشمارشان دهن به فحاشی و بیشرمی باز میکنند ؟
  • رضوان IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 1
    پخش این فیلم کار بیگانگان است واین مراسم خصوصی است وبسیار غلط ولی نوع عروسی بسیار نا هماهنگ با وضعیت اقتصادی مردم است
  • رضوان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 0
    این باب کردن زندگانی خصوصی روش اشتباه خود این تندروها وصدا وسیاست که دامن خودشان را گرفته که فلانی پسرش خارجه یا دوتابعیتیه ویا اینکه......این کارها بسیار قبیح است
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 5
    انتشار دهنده به موجب ماده 286 قانون محازات اسلامی مستحق مجازات مرگ است.
  • محد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 2
    باسلام جناب آقای شمخانی عزیز شما بایدبه صورت قاطی از کسانی که این چیزهایی که درموردزندگی خصوصی شما پخش میشه شکایت وطرف روپای میزمحاکمه بکشید ادعای شرف کنیدگذشت هم نکنید بازی گرفتن زندگی مسولین وبدبینی جامعه میشه
  • داودروغنی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    1 3
    جدی میگم دنبال چی میگردین.؟ فیلم عروسی دختر شمخانی رو پخش کردید، حالا می‌پرسید نظرتون چیه... از نظر شما چه چیز غیر طبیعی بود.؟ چرا همینجوری بی دلیل میخوایم ابروی مردم بازی کنیم. اون ایرانی که همه جا تعریفش میکنن،اون اصالت پس کو.؟ والا من بیشتر از کسی که این جشن عروسی رو بهانه کرده و باهاش سوال طرح کرده...خجالت کشیدم. ولاه خجالت اوره.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    5 1
    بسیار اقدام خوبی بود .باید اندرونی مسئولین را به بیرونی تبدیل کرد
  • مسلم حسينی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    0 0
    تا زمانی که این مسائل مهم باشد و دامنه آن به مردم سرایت کند وگشت ارشاد هم بیاید تا در مورد این امورات دخالت کند کشور لبه پرتگاه سقوط قرار می‌گیرد
  • حمید رضا IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۸
    6 1
    موافقم. باید گندکاری های آدمهای مفت خور نمایان شود تاودرس عبرتی برای دیگران شود. حیف از شهدای این مملکت. تف به تجمل گراها و بی ریشه ها
  • لنلهغایا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 4
    دختر اقای شمخانی با لباس عروس تنها برای یک شب حضور مییابد و هر دختری ارزو دارد زیبا ترین ارایش و لباس عروس را بر تن داشته باشد این قانون طبیعت زنان است برای اقای شمخانی نیز چهره تی بی طرف را نشان داد که زیاد در مورد قوانین حجاب سخت گیر نیست و کاری به قوانین سخت گیر حجاب ندارد در ضمن عروسی شخصی فرزند ایشان بوده فکری به حال قحطی گسترده در کشور بکنید که نان سنگک را یک روزه سه برابر کردندملت ایران نان خالی خور است نه چلو کباب خور غذایشان نان خالیست
  • لنلهغایا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 1
    دختر اقای شمخانی با لباس عروس تنها برای یک شب حضور مییابد و هر دختری ارزو دارد زیبا ترین ارایش و لباس عروس را بر تن داشته باشد این قانون طبیعت زنان است برای اقای شمخانی نیز چهره تی بی طرف را نشان داد که زیاد در مورد قوانین حجاب سخت گیر نیست و کاری به قوانین سخت گیر حجاب ندارد در ضمن عروسی شخصی فرزند ایشان بوده فکری به حال قحطی گسترده در کشور بکنید که نان سنگک را یک روزه سه برابر کردندملت ایران نان خالی خور است نه چلو کباب خور غذایشان نان خالیست
  • رها IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 5
    با آبروی دیگران بازی کردن کاردرستی نیست البته در شان دختران سرزمینم نیست اینگونه مراسم برگزارکنن
  • بابک IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    5 0
    ساده زیستی مسوولان زیر سوال رفت و مردم بیشتر دلزده شدن
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    5 0
    کسی که مسئولیت قبول میکند باید این را هم قبول کند که در یک اتاق شیشه ای نشسته است
  • الله اکبر IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 6
    تو تموم عروسیها زنانه جدا و مردانه هم جدا با هم راحت و ازادن ولی اون فیلمبردار را باید شناسایی و معرفی کرد تو این جلسه فقط خود شمخانی هستش که اونم طوری که پیداس شرم داره ولی چاره نداره و زودی هم خارج شد و در ملائ عام هم نیست اینم رسم خوزستانی است در هوای گرم.
  • سحر IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    8 1
    به نظر ۸ تا از اون ۸۰ هزارتا آمر به معروفی که می خوان بندازن به جون ملت رو باید میفرستادن تو عروسی دختر ایشون باشد که بساط فسق و فجور جمع بشه
  • امید IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    5 0
    انتشار فیلم مراسمات خصوص بسیار ناپسند و زشت می باشد. اما از ان زشتر این است که حرف و عمل شخص یکی نباشد و چون به خلوت میرسد ان کار دیگر میکند
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    2 5
    اگر دین ندارید شرف و مردانگی داشته باشید. شما که خیلی ادعای حفظ حقوق دیگران رو دارید و مدام در حال آروغ روشن فکری هستید، حتی طرح این سوال چندش آور و نامردی هست. انشاءالله به شعور و فهمی برسید که در حریم خصوصی دیگران وارد نشوید و لمپن و بی مرام هایی مثل خودتان را هم به این کار کثیف دعوت نکیند. انسان با شرف آرزوست.حتما نظر من رو منعکس کنید.
  • محمدحسین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    12 0
    من کارمند بخش خصوصی الان پایان مهرماه هست شرکت هنوز حقوق مرداد رو تسویه نکرده و دو ماه گذشته با مساعده داریم زندگی می کنیم و آرزو دارم دخترم رو ببرم یک رستوران معمولی آخر هفته . این آرزوی من هست. بعد عروسی تو هتل اسپینانس برای خواص و تجویز مقاومت و قناعت اقتصادی به آحاد مردم. این عین ظلم است.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    3 0
    چند مورد: 1- زندگی اشرافی برای مسئولی که در ساختاری فعالیت میکند که قرار است ملت مقاومت کنند و از رفاه و حداقلهای زندگی بزنند قابل قبول نیست. 2- زندگی گدامآبانه برای مسئولی که در ساختاری فعالیت میکند که قرار است ملت مقاومت کنند و از رفاه و حداقلهای زندگی بزنند برای ملت هیچ ارزش و احترامی ندارد و بلکه حتی از مورد اول ادایی تر و مسخره تر است. چرا که همه میدانند این تیپ زندگیها گدامآبانه است نه زاهدانه وگرنه پول و قدرت و در واقع بیت المال به اختیار اینها هر جا میتواند برود. 3- زندگی توام با رفاه یک مسئول که برای ملتش دنبال رفاه و امنیت است چیزی است که در دنیا مقبول است و در کشورهای زیادی اتفاق می افتد. البته که زندگی هر مسئولی به دلیل نزدیکی به قدرت و احتمال سواستفاده از آن باید زیر ذره بین باشد ولو که آن مسئول پیغمبر باشد. 4- اختلاف شمخانی ها با دیگران فقط زمان است. فعلا فرزندان شمخانی ها آن زندگیها را دارند و پس فردا نوه های رسایی ها؛ این روند دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. البته که نظام سیاسی میتواند عوض تغییر رویکرد دلخوش به رویش های نسلهای جدیدتر سودجوها میتواند باشد!!
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    8 0
    خودتون زندگی میکنید بزارید مردمم زندگی بکنن. مگه مردم چه میخوان؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    6 0
    مثلا چه نوع نظری بدیم که دو روز دیگه نیان و ما رو نندازن توی کیسه
  • حامد IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    8 0
    زندگی خصوصی شمخانی به من هیچ ارتباطی نداره. امیدوارم که زندگی خصوصی مردم هم به شمخانی و امثالهم هیچ ارتباطی نداشته باشد
  • کاوه IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 3
    چرا من نمیگیرم که دارن در مورد چی بحث میکنن؟
  • رامین کیا IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 0
    بنظرم جناب شمخانی در مقام پاسخ از دکلمه های فیلم گاد فادر استفاده میکردند بهتر بود.
  • ایرانی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    7 0
    مگه نظر مردم اهمیت داره
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    7 1
    عصر ارتباطات یعنی پایان دوران عوام فریبی پایان شب سیه سفید است و ملت روشن خواهند شد
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 7
    بازی کثیف اصلاح طلبان نجس
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      2 0
      شماها مجلس لختی و بریز بپاش بگیرید و خون مردم رو با تحریم تو شیشه کنید ما کنار بشینیم و جیک مون در نیاد!! حداقل شرف داشته باشید و دروغ تحویل جامعه ندید
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      2 0
      تبعیض اینجاست که اگر من بگم اصولگراهای لجن و کثیف، چاپ نمیشه ولی اصلاح طلب نجس آزاده؟
    • ناشناس IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
      1 1
      اگر اصلاح طلبها نجس هستند شما تندرو ها نجس ترید زیرا این بازی پلید افشاگری را شما وصدا وسیما شروع کرد.....خدا فقط سزایتان را بدهد که در زندگی خصوصی مردم سر ک کشیدید ومردم را از نون خوردن انداختید و پرونده سازی کردید
  • Mahmud IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 0
    این حادثه رویداد جدیدی بود که چهره واقعی برخی از مسئولین را رو‌کرد من‌خودم‌تا حالا هر چه راجع به آقازاده های شمخانی میگفتند احتمال زیاد می دادم که کذب یا اغراق باشد اما با برخورد با این مساله متوجه شدم اگر چه قرعه به نام ایشان افتاده ولی بسیاری از مسئولین و مدیران اگر چه لو‌نرفته اند ولی دچار اشرافیگری و سکولاریستی شده اند پایین بودن سر آقای شمخانی همانقدر دردآور است که خرج کلان در هتلی که خیلی ها حسرت دیدن شرایط آن را دارند چون در محیط اسراف و ولنگاری وارد شدن به اندازه خود قباحت دارد که بهتر است برخی که با پله های ساخته شده از خون شهدای جوانان مؤمن‌ و غالبا از قشرهای مستضعف که محتاج نان شب بودند، بالا رفته اند خجالت بکشند و بجای ناسزا گفتن به این و آن در درکاه خدا توبه کنند و‌ اموالی را اگر با رانت و ارتباط صاحب شدند به بیت المال برگردانند شاید این تنها فرصت خداوند به آقای شمخانی برای توبه قبل از ورود به دنیایی باشد که راه برگشت و توبه ندارد
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    2 3
    به نطر من کسانی که فیلم را منتشر کرده‌اند ازهمه کارشان ب ت ولی فرهنگ ت. هستند عروسی که مختلط نبوده
  • ف IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    1 0
    لطفا فقط یک فیلم عروسی رو نبینید.. پشت صحنه رو هم فکر کنید. این عروسی ببینید چه جهیزیه ای داشته و چه خونه و ماشینی داشته. چه جواهرات و هدایایی رد و بدل شده. این در حالیه که همه آقایون مثلا مسئول، مردم رو به ساده زیستی و تقوا و قناعت و کم خوردن و کم پوشیدن، توصیه می کنند. ولی خودشون چه ریخت و پاش هایی می کنند اون هم به چه شکلییی. یه عده هم که فقط بلد هستند کار اشنباه این مسئولین رو ماله کشی بکنند.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 1
    انتشار فیلم های خصوصی دیگران تحت هر عنوانی کار غیر اخلاقی و نادرستیه ، اینکه مسئولین حرف و عملشون یکی نیست اظهر من الشمسه سالهاست مردم می دونند سبک زندگی که آقایون از مردم انتظار دارند حتی تو خانواده ی درجه یکشون هم برقرار نیست دیگه نیاز به این کارهای سخیف نیست انتشار فیلم خصوصی نیست
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 0
    وقتی خداوند گناهان را می پوشاند اگر کسی هم که مرتکب گناهی پنهانی شود البته گناهی که بر علیه منافع ملت و مملکت نباشد توسط عده ای نا مسلمان و پلید و شیطان صفت در جامعه پخش شود بر حکومت واجب است با اون شدیدترین بر خورد را داشته باشد ولی اکنون حکومت ما اسلامی نیست که بخواهند با این ... بر خورد کنند
  • محمدرضا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 1
    خیلی از مردم ایران از شمخانی وخاندان وی بنا به جایگاه ایشان در نظام و ودرآمد نامعلوم خود وفرزندان دل خوشی ندارند ولیکن انتشار فیلم خانوادگی ویا عروسی خاندان وی دور از شأن انسانی هست اصولا وارد شدن درحیطه زندگی اشخاص از انسانیت به دور هست وبه نوعی با فرهنگ ایرانی مغایر هست
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    2 0
    ابروی نظام را برد
  • fggff IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 1
    بچه بازي و سادلوحانه خب حالا كه چي پخش كردنش اگه ب نيت لاكچري بودنشه خب همن ميدونن كليد چاهاي نفت دست خانواده ايشونه اگه موضوع پوششه ك مسخره ترينه كسي ام ب اين مقوله ديگه اهميتي نميده چون اهميتي نداره چرند بود كلا
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    2 0
    چطور ممکنه بگ شاگرد دوچرخه ساز بجز ارتباط و رانت و سواستفاده به چنین ثروتی برسه و دم از انقلابی بودن بزنه .البته توی این مملکت همه چی ممکنه.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    2 0
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت میروند آن کار دیگر می‌کنند.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    2 0
    رفتارشون ب مانند زنبور بی عسل هست گفتاروکردار ش مثل سیاه وسفیده بهم نمی خونه تاکجادروغ ونیرنگ الگو بودن بادیدن هست نه شنیدنی
  • پارسا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    4 0
    راستش از این لحاظ که قسمت خانوم ها بوده و حریم خصوصی نباید به این صورت واضح پخش بشه. ولی این نکته مثبت وجود داره که کسانی که چهل و خورده ای سال ادعای ساده زیستی دارند به این شکل مراسم فرزندانشان هست. و شاید این باعث بشه ریا و تظاهر در این مملکت کمتر بشه
  • طیبه IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    3 0
    با سلام. واقعه خجالت آوره مردم عادی در تامین معیشت و نان و شب موندن بعد آقایان چنین جشن های مفصلی میگیرن بایستی این مسولین بلندپایه از خجالت مردم آب بشن. خدا برای ظالمان و کافران نسازه که همیشه قدرت ها در دست آنهاست
  • صادق محسنی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۲۹
    0 1
    از یک صحنه که نمی شود نتیجه گرفت که مهمانی آنچنانی و در هتل چند ستاره انجام شده است . فرض که شده باشد بنده به آن کاری ندارم . اصل نوع پوشش دختران را امروزه و علی الخصوص پس از سال 1401 دیگر پدران هرچند محترم تعیین نمی کنند . شمخانی می توانست بعنوان اینکه مشاور رهبری است و نمی تواند در چنین شرایطی در جشن شرکت کند ، به جشن نیاید ولی برای حفظ حرمت و یا خواسته دخترش آمد و ساقدوش او بود تا رسیدن به محضر داماد . مسائل ازدواج فرزندان جزو مسائل حریم خصوصی است و حتما پشت این عمومی سازی ماجرا مسائل خاصی بین الیگارش ها و نیز در جبهه اصول گرایان وجود دارد . با اصل نحوه پوشش عروس و حضور پدر در آن صحنه مخالفتی ندارم خیلی وقت است که مردم از این موضوع گذشته اند و و به آن حساسیتی ندارند .
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    2 0
    این همه مردم را بخاطر حجاب اذیت کرد انوقت دختر خودش اینطوری هست
  • تاریخ IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    2 0
    از نظر شخص من خیلی اقدام بجایی بود و الان اگر خواجه حافظ شیرازی در بین ما می بود به بیت شعر خود افتخار می کرد: واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند! عالم محضر خداست. گیریم که این کلیپ پخش نمی شد و حالا هم که شد مردم آنرا بزودی فراموش خواهند کرد، آقای شمخانی چگونه به خدایش جواب پس خواهد داد؟ من هم 22 سال سابقه مدیریت ارشد داشتم ولی هنوز مستاجرم و خودروی ملی سوار می شوم. مگر که من از خدا نمی ترسیدم که الان وضع من این نبود. مگر که من پیرو راستین "پندار نیک" "گفتارنیک" "کردار نیک" نبودم که الان صدتای آقای شمخانی را توی جیبم می گداشتم. الان که پدر مبتلا به سرطان متاستاز داده من معطل 40 میلیون تومان هزینه توموگرافی اش است که این دست و آن دست نمی کردیم. در مملکتی که من برای فرزندان متخصص خودم در طب هنوز یک مراسم عروسی بعد از 4 سال نتوانستم بگیرم ، آقای شمخانی غلط می کند عروسی میلیاردی با تم آهنگ زمینه ناقوس کلیسا می گیرد. مگر مسلمان نیست؟؟!! درد من و مردم من یکی و دوتا نیست چون این بی درمندان هر روز بر درد ما دردی جدید اضافه می کنند.
  • علی IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    2 0
    اصل ماجرا اگر درست است بقیه ندارد. اصل اشکال دارد . از امثال این آقا انتظار دیگری هست .
  • هم وطن IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    2 0
    کدام یک درست است:دم خروس یاقسم حضرت عباس ؟؟؟؟؟؟ ۴۵سال مردم گرفتار فقربدبختی،تورم،گرانی،بیکاری،فساد وغیره هستند،بعد،،،،،،،وای برما راستی عروسی فرح و محمدرضا همینجوری نبود؟...
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    0 4
    در ویدئو هیچ چیز عجیبی نبود ، خانمها با پوشش معمول و پدر عروس برای آیینی خاص ،،،، مشکل چیز دیگر است...حسنات الابرار سیئات المقربین .
  • مرتضی از آبپخش IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    2 0
    الان بچه 5 ساله هم گوشی داره که مرتب عکس و فیلم می گیره ما که مثلا عاقل و بالغ هستیم پوشش مناسب داشته باشیم تا کسی برامون حاشیه درست نکنه حالا چون تو شهر کلانتری هست ما دیگه نباید درخونه و ماشین قفل کنیم؟
  • عباس سروی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    1 0
    سلام.الگوتراشی شیوه اینهاست.ازدواج ساده وبی آلایش حضرت علی وفاطمه زهرا راتبلیع میکنند.مرتباموضوع شعب ابیطالب رابه رخ مردم میکشند.اون یکی میادولنگ پوشی ونون خشک خوردن یمنی هاوایستادگی درمقابل آمریکا رابه رخ مردم میکشه..بعدناگهان زمین خواری فلان شخصیت روحانی افشامیشه....معلوم میشه اونی که مردم رابه ریاضت اقتصادی دعوت میکنه پسرهاش صاحب بزرگترین کارتل ساخت وسازدرترکیه هستند.یااین یکی بادرامدنفت حاصل ازتحریم، صاحب کاروان کشتی های نفتکش شده.راستی چی میشدعروسی فرزنداین آقاهم،مثل اکثرقریب به اتفاق این مردم زجرکشیده بجای گرانترین هتل تهران،دریک جای معمولی برگزار می شد... به خداقسم ریاکاری و دروغ، باورهای مردم رانابودکرده...
  • بچه سید IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    2 0
    سالهاست که در این مملکت نمک هم گندیده است و هم نمکدان را لجن گرفته است
  • حامد IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۷/۳۰
    3 0
    دست منتشر کننده فیلم درد نکنه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین