مهر نوشت:

سرمربی تیم ملی ووشوی کشورمان گفت: کسب نتیجه‌ای در خور شان ایران هدف بزرگ این تیم در رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیاست و در راه تحقق آن جای اشتباه نداریم.
محمدرضا جعفری ضمن بیان این مطلب افزود: در چهار سال گذشته در کنار "وی ان دونگ" مربی چینی تیم ملی ووشو تجربیات خوبی کسب کرده‌ام و اکنون فرصت آن است که آموخته‌های خود را در تیم ملی اجرا کنم.

سرمربی تیم ملی ووشوی کشورمان ادامه داد: رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا با حضور قدرت‌های برتر جهان در سطح فنی بالایی برگزار می‌شود و ما نیز کار دشواری در پیکار با تیم‌هایی چون چین، ویتنام، ماکائو، هنگ کنگ، کره جنوبی و ... خواهیم داشت.

وی افزود: ما هم یکی از قدرت‌های برتر ووشوی آسیا هستیم و باید با جدیت کار کنیم تا تیمی آماده و سرحال را برای حضور در این میدان سخت راهی مسابقات آسیایی کنیم و در این راه نیز جای هیچ اشتباهی نداریم.

جعفری با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیم ملی ووشوی ایران اظهار داشت: برنامه تمرینات روز به روز تدوین شده و فدراسیون نیز با حمایت خوب از ما تمام امکانات لازم را در اختیارمان قرارداده است و اعضای تیم با جدیت تمام در تمرینات حضور دارند.

وی در مورد نحوه انتخاب نفرات اصلی تیم ملی ووشو گفت: طبق سنوات گذشته سه مرحله مسابقه انتخابی در هر وزن برگزار می‌کنیم و هر ووشوکاری که دو پیروزی کسب کند به عنوان نفر اصلی وزن خود انتخاب می‌شود. در نهایت ما تنها می‌توانیم هفت ووشوکار را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی ووشو در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار مهر خاطر نشان کرد: ما از میان تمامی اوزان با توجه به شرایط تیم‌های رقیب و توان نفرات در کسب مدال، تیم اعزامی خود را انتخاب خواهیم کرد.

وی در پایان تصریح کرد: تمرینات مرحله اول اردو چهارشنبه به پایان می‌رسد و مرحله دوم رقابت‌های انتخابی روز هفتم خرداد برگزار می‌شود که به احتمال زیاد در برخی اوزان نفرات برتر معرفی خواهند شد.

قابل ذکر است تیم ملی ووشوی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر مردادماه در ویتنام برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

 

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 216325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =