رسالت در سرمقاله خود با عنوان «مشکل مجمع روحانیون!» نوشت:

*کلمه مبارز به‌عنوان پسوند مجمع روحانیون را پس از فتنه سال 88 باید حذف شده بدانیم چون این پسوند زمانی کارکرد داشت که اعضای مجمع رو در روی آمریکا و توطئه‌های صهیونیسم و نیز منافقین کوردل قرار داشتند. در فتنه 88 آنها نشان دادند به‌عنوان یکی از قطعات پازل جنگ نرم آمریکا علیه ملت عمل می‌کنند و حاضر نیستند در کنار ملت علیه دشمنان اسلام و قرآن بایستند.
*کلمه مبارز را به‌عنوان پسوند مجمع روحانیون باید حذف شده بدانیم چرا که اگر اصراری بر این واژه باشد، تنها "مبارزه‌ای" که از آنها در سال‌های پس از سال 88 دیده می‌شود مبارزه با مردم و بی‌مهری به نظام است. پس این واژه شایسته جمعی نیست که خیلی از این افراد واقعا راضی نیستند به این صفت( مبارزه با نظام) شناخته یا معرفی شوند. در شماری از آنها هنوز حیا و شرم از مردم و نظام دیده می‌شود و واقعا نمی‌خواهند در مقابل نظام ومردم قرار گیرند.
*مشکل کنونی مجمع در مشارکت سیاسی در کشور و حضور در انتخابات، مسئولان نظام نیستند. مشکل آنها با مردم است. مردم در 9 دی نسبت به سران این تشکل تبری داشتند ودر انتخابات گذشته هم نشان دادند از آنها عبور کرده‌اند آنها باید تکلیف خود را با مردم مشخص کنند.باید به مردم بگویند اولین دبیرکل مجمع روحانیون چطور شد در کنار جریان گوگوش- سروش رو در روی انقلاب و نظام و مردم ایستاد ؟ باید به مردم بگویند چرا نسبت به حریم شکنی‌های او مرزبندی نکردند؟ باید به مردم توضیح دهند چرا نسبت به نفوذ منافقین در جریان اصلاحات و جنبش به اصطلاح سبز حساسیت خود را از دست دادند و اجازه دادند آنها در روز قدس، 13 آبان، 26 آذر و بالاخره عاشورای 88 به مردم و نظام اعلام جنگ کنند و آنها در این جنگ یا سکوت کردند یا همراهی؟! چرا اجازه دادند شب‌ها بالای پشت بام در مناطق اعیان نشین و ثروتمند تهران به بهانه دفاع از آنها شعارعلیه انقلاب و مردم واهانت به مقدسات نظام دهند. آنهاحتی یک بار هم از شرارت منافقین تبری نجستند.
*آقای انصاری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم در مصاحبه با ایسنا می‌گوید:« فضای سیاسی کشور اقتضا می‌کند با یک نگاه برادرانه، گذشت و اغماض، عفو و تفاهم به استقبال انتخابات ریاست جمهوری برویم ولازمه این کار این است که دست خناس‌ها وعناصر افراطی و جریانات مشکوک و کسانی که نان و نامشان در اختلاف افکنی و دمیدن در کوره اختلاف است، قطع شود.... »
*آقای انصاری از نگاه برادرانه ، گذشت و اغماض در انتخابات آینده سخن می‌گوید. سئوال ما این است که این نگاه در انتخابات 88 چرا غایب بود ،چه کسانی در انتخابات گذشته بر طبل خصومت کوبیدند و برخی خیابان‌های تهران و پشت بام‌های منازل را تبدیل به صحنه خصومت کردند. چه کسی باید گذشت کند و چه چیزی باید مورد اغماض قرار گیرد. بیانیه‌های سراسر فحش واهانت به نظام و مردم را چگونه فراموش کنیم؟ اعلام راهپیمایی مجمع روحانیون در روز 30 خرداد - روز اعلام جنگ مسلحانه منافقین به نظام- به بهانه اعتراض به نتایج انتخابات را چگونه فراموش کنیم. سکوت مجمع روحانیون مبارز در اهانت به امام و نظام و رهبری را چگونه اغماض نماییم. شما نحوه این گذشت و اغماض را بفرمایید ما هم قبول می‌کنیم!
/29217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    25 0
    مبارزه با تحجر مهمتره تا آمريكا. جهاد اكبر و جهاد اصغر
  • بدون نام IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    13 0
    چقدر خوبه که انسان اشکالات و اشتباهاته خودش رو هم بپذیره و سعی کنه برطرف کنه!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    8 0
    برای رسالتی ها بنویسید که یادمان نمی رورد که در زمان امام چگونه تلاش می کردند زعامت و رهبری آذری قمی را در برابر امام علم کنند حالا برای ما فتنه گر شناس شده اند .