سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:

باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس در راستاي تحقق اهداف فرهنگي و به منظور ارج نهادن به مقام با ارزش پيشكسوتاني كه در طول تاريخ ورزش حرفه‌اي خود پيراهن پرافتخار پرسپوليس را بر تن كرده‌اند قصد صدور كارت شناسايي معتبر براي اين عزيزان را دارد تا با تشكيل خانواده بزرگ پرسپوليس تمامي زحمتكشان تاريخ اين باشگاه از مزاياي عضويت در كانون پيشكسوتان بهره‌مند شوند.
نظر بر اينكه در اولين فراخوان موفق به جمع‌آوري مدارك لازم از سوي تمامي سپيدموان و عزيزان پرسپوليس نشديم و از آنجايي كه قصد داريم تا تاريخ معيني كارت‌هاي عضويت تهيه و در اختيار پيشكسوتان قرار دهيم بنابراين از تمامي اين عزيزان استدعا داريم با تهيه مدارك مورد نياز از قبيل عكس، كپي شناسنامه، كارت ملي و ارائه آن تا 18/7/1391 به باشگاه در اين راه ما را ياري رسانند.
اميد است باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بتواند در جمع‌آوري پيشكسوتان زحمت‌كش تاريخ اين باشگاه افتخارآفرينان پرسپوليس گامي موثر در ارائه خدمات و حل مسائل مربوط به پيشكسوتان بردارد.
پيشكسوتاني كه تاكنون مدارك خود را ارائه نكرده‌اند مي‌تواند با مراجعه به ساختمان باشگاه پرسپوليس و بخش اداري آن واقع در طبقه پنجم يا برقراري ارتباط با حميد استيلي و ايرج پازوكي نمايندگان باشگاه پرسپوليس در امور پيشكسوتان مدارك لازم را ارائه نمايند.
گفتني است با تاكيد محمد رويانيان و پيگيري‌هاي به عمل آمده از سوي مديران باشگاه پرسپوليس تا كنون مدارك اغلب پيشكسوتان پرسپوليس جمع‌آوري شده و اقدامات لازم به منظور صدور كارت عضويت در كانون پيشكسوتان پرسپوليس انجام شده و باشگاه پرسپوليس بزودي جزئيات خدمات ويژه‌اي كه به پيشكسوتان ارائه خواهد كرد را اعلام خواهد كرد.
همچنين براي ساماندهي هرچه بهتر كانون هواداران نيز برنامه‌هاي جديدي در دستوركار باشگاه پرسپوليس قرار گرفته كه متعاقبا اعلام خواهد شد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =