رضا حقیقی برای از دست دادن جام از هوادران پرسپولیس معذرت می خواهد و حمله تندی به منتقدان رویانیان می کند.

علی خماند / حقیقی بازیکنان را مقصر اصلی از دست دادن جام می داند و معتقد است منتقدان رویانیان مغرض هستند. او می‌گوید رویانیان برای پرسپولیس همه كار كرده و كسی نباید از مدیرعامل باشگاه انتقاد كند. حقیقی عملكرد یحیی گل‌محمدی را هم راضی‌كننده می‌داند و می‌گوید وقتی او در 22 بازی تنها 2 شكست داشته، چطور می توانند از عملكرد او ایراد بگیرند؟
جام را خیلی راحت در خانه از دست دادید ؟
متاسفم. هنوز هم شوکه هستیم و نباید آخرین بازی این طور می شد. فقط می توانم از هوادارانمان معذرت بخواهم برای این اتفاق که رخ داد و حرفی برای گفتن ندارم. ما دو بار در این بازی جلو افتادیم اما متاسفانه نتوانستیم آن را حفظ کنیم. فقط می توانم به هوادارانمان بگویم ببخشید، ببخشید، ببخشید.
سپاهان بهتر از شما بازی کرد؟
سپاهان هیچ برتری نسبت به ما نداشت و روی دو اتفاق گل خوردیم. بازی پایاپای بود و در مقاطعی ما بهتر بودیم و ضربات پنالتی بیشتر شانس است تا شایستگی.
عجیب بود كه پنالتی را از دست دادی؟
این اتفاق برای همه می افتد و این بار هم برای من افتاد. می خواستم طوری پنالتی را بزنم که اگر شهاب سمت توپ هم برود نتواند آن را بگیرد اما ضرب توپ زیاد شد. شاید باید فنی و بغل پا می زدم .
حالا چه باید چه کار کرد؟
قبول دارم فصل خوبی نبود اما زندگی جریان دارد و باید از نو شروع کرد. ما باخته ایم اما فوتبال تمام نشده است و نمی توانیم مدتی طولانی به این فصل فکر کنیم. این باخت ناراحت کننده است اما باید فصل بعد بهتر شویم و مدعی قهرمانی.
سپاهان شایسته این قهرمانی بود ؟
به بازیکنان این تیم تبریک می گویم و قهرمانی مبارکشان باشد. اما در طول بازی نسبت به ما برتری نداشتند.
پس از این بازی عده ای انتقادات شدیدی به رویانیان داشته اند ؟
به سردار رویانیان چه ربطی دارد. باید از ما انتقاد کنند که در زمین بودیم و نتیجه بازی را رقم زدیم . سردار دیگر باید برای تیم چه کار می کرد؟ اگر هم انتقادی هست باید از من و بازیکنان انتقاد شود. او همه کار برای پرسپولیس کرده و نمی تواند خودش هم بیاید در زمین نتیجه را رقم بزند . آنهایی که از رویانیان انتقاد می کنند تا دیروز کجا بودند؟ تا دیدند تیم شکست خوده است شمشیرها را بیرون کشیدند . این دلسوزی نیست بلکه دشمنی است . ما مدیریت برخی از این منتقدین را هم یادمان می آید و شنیدم که حالا برای پرسپولیس و رویانیان نسخه می پیچند .
اعتقاد داری این انتقادات منطقی نیست ؟
اینها دشمنی است . رویانیان حتی یک درصد هم مقصر این باخت نبود و نمی شود از مدیریت پرسپولیس انتقاد کرد . این را با صراحت می گویم اگر رویانیان از پرسپولیس برود با همه علاقه ای که به این تیم و هوادرانش دارم از این تیم می روم . آقای رویانیان هم از پیشنهادی که دارم با خبر هستند و تا الان هم اگر حرفی از رفتن نزدم به خاطر شرایط تیم بود وگرنه مدتهاست که پیشنهاد دارم و حتی مدیربرنامه هایم مذاکراتی را انجام داده است.
با چه تیمی ؟
تیمی در اروپاست. اگر رویانیان در پرسپولیس نماند من هم این پیشنهاد را جدی می گیرم. همه چیز هم مهیاست .
بعضی ها هم از یحیی انتقاد کرده اند ؟
انتقاد از یحیی بیشتر یک شوخی است تا واقعیت . او در 22 بازی فقط دو باخت داشته است . چطور می توانند از او انتقاد کنند . متاسفانه برد هزار پدر و مادر دارد و باخت بی پدر و مادر است .
حرف آخر ؟
فقط می توانم از تماشاگران معذرت بخواهم و بگویم مقصر این باخت ما بودیم نه مدیریت باشگاه.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =