کمپانی توئیتر روی مبحث ویرایش کار می کند و بدان معناست که به زودی می توانید توئیت های خود را ویرایش کنید.

 

شما قادر نیستید یک توئیت نوشته(نوشتن یک تیتر و لینک) و آن را توئیت کرده (روی اکانت خود در سایت توئیترارسال کنید) و بعد از گذشت چند ساعت از انتشار، مجددا محتوای ارسال شده را پاک کرده و ویرایش کنید.

اما به زودی این امکان را خواهید یافت. جزییات ویرایش و اینکه کدام قسمتها قرار است قابل ویرایش شود، مشخص نشده اما کمپانی توئیتر کلیات آن را در پروژه ای بنام "رفوی توئیت" تایید کرده است.

ماتئو کیس (روزنامه نگار و ویراستار شبکه های اجتماعی رویترز و حالا در بخش IPO توئیتر) نوشت در ماههای آینده شاهد این تغییرات خواهیم بود. به گفته وی پروژه ای بنام "اولویت های مهم" تعریف شده که در فاز اول شبکه ها و رسانه های عضو توئیتر، افراد معروف و ادارات رسمی قابلیت ویرایش توئیت های خود را به صورت آزمایشی دریافت خواهند داشت.

ایده اصلی و اولیه مطرح شده به حفظ وفاداری محتوای هر توئیت تاکید دارد و اصلاحات جزیی را مد نظر قرار داده است و صحبت از یک کارکتر است و نه تغییر کلی مطلب!

همچنین بحث زمان ویرایش نیز در تعاریف جدید گنجانده شده تا الگوی مشابه دولتی در زمینه ویرایش مطلب در توئیتر نیز رعایت گردد.

به همین دلیل نام ویرایش توئیتری را می توان "رفوی توئیت" نامید تا برخی اغلاط که توسط چشم در لحظه توئیت دیده نمی شود، بوسیله ویرایش بعدی اصلاح شود.

تاثیر گزارش های منتشره اشتباه روی سهام کمپانی، وجود ماتئو کیس به عنوان فردی که درگیر داستان ویرایش روی محتوای آنلاین رویترز و توئیتر و ... بوده، توئیت مرگ یکی از افراد معروف در حالی که نمرده بود و استفاده از این توئیت به عنوان مرجع خبر برای خبرگزاری ها،  روی سیاست جدید توئیتر برای انجام پروژه "رفوی توئیت" موثر بوده است.

منهای سهامداران، شرکتهای تبلیغاتی نیز از رفوی مطلب برای بهتر توئیت کردن استفاده خواهند کرد تا بیزینس شان بهتر بچرخد. به طور مثال اگر بیزینسی قیمت محصول جدید را اشتباه تایپ کرد، در زمان تعیین شده و قبل از توئیت جدید، مشکل را مرتفع می کند.

 

منبع: اسلش گی یر

56502

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    20 2
    اقا این که فیلتره ما که نمیتونیم بریم توش
  • دانشجوی دکتری الهیات A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    5 22
    این ها تکنولوژی توییتر رو از اسفار ملاصدرا و شفای ابن سینا گرفتند البته از لحاظ ساختاری و مدل مفهومی . با تشکر از خبرآنلاین
    • بی نام A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
      2 0
      به راستی چرا یک جمله می‌گویی که نیازمند توضیحی است در حد یک کتاب و سیلی از منفی‌ها را می‌خری؟ لااقل یه لینکی بگذار یا کتابی معرفی کن که این جمله را برای من ناآگاه توضیح دهد.
  • بی نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    10 0
    توئیتر ابزار روزنامه نگاریست تا شهروند مجازی. یادتان باشد که با فیس بوکم فرق دارد.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
    16 0
    توییتر عشق منه 3 دسته آدم مجازی داریم 1-حزب اللهیان -عضو پلاس 2- آدم های معمولی- عضو فیس بوک 3- باهوش ها -عضو توییتر