فارس نوشت:

سرتیپ بازنشسته ستاد مشترک لبنان تاکید کرد که عملیات دیروز صبوبا شکست خورده و نشان داد که حزب الله توانمند است و شبکه ایمن درونی مقتدری دارد.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری المنار، «امین حطیط» سرتیپ بازنشسته ستاد مشترک ارتش لبنان با هشدار نسبت به بالا گرفتن عملیات امنیتی در کشورش، گفت: نگران آن هستم که تلاش‌ها برای نا آرام ساختن اوضاع امنیتی به بالاترین درجه خود برسد. زیرا طرف مقابل دریافت که بر افروختن آتش جنگ داخلی و غرق ساختن مقاومت در داخل کشور امکان پذیر نیست زیرا توان رویارویی با آن (مقاومت) را ندارد.
وی افزود: بنابراین گزینه‌ای جز هدف قرار دادن آن ندارد. عملیاتی چون شلیک چند موشک به ضاحیه جنوبی در ماه می گذشته، و منفجر ساختن خودروهای بمب گذاری شده در آن همان راستا قرار می‌گیرند. این در حالی است که پیش از این به علت قوی بودن دستگاه‌ امنیتی که حزب الله با مشارکت نیروهای امنیتی لبنان در مناطق شیعه نشین تشکیل داده بود؛ منفجر ساختن خودروهای بمب گذاری شده تقریبا غیر ممکن بود.
حطیط در ادامه از کشف شماری از خودروهای بمب گذاری پرده برداشت و تاکید کرد که از هشت خودروی بمب گذاری که بعد از انفجار بئر العبد و الرویس به ضاحیه جنوبی ارسال شده بودند؛ هفت دستگاه از آنها کشف شده و هشتمین خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی سفارت ایران در بیروت منفجر شد.
وی کشف خودروهای بمب گذاری شده را عامل روی آوردن تروریست‌ها به منفجر ساختن خودروهایی در سرزمین‌های دشت مانند که ممکن است مراکزی از حزب الله را در خود جای داده باشند؛ خواند و افزود: عملیات دیروز صبوبا شکست خورده و نشان داد که حزب الله توانمند است و شبکه ایمن درونی مقتدری دارد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =