جمعی از اعضای سرشناس شورای شهر تهران عضویت 3 نفر از اعضای هیات مدیره پرسپولیس را تبریک گفتند.

 

مهدیه جباری: حضور حمیدرضا سیاسی ، حمید استیلی و مصطفی سلیمی در هیات مدیره پسرپولیس بهانه ای بود تا 15 عضو شورای شهر و یک فعال اصلاح طلب در آگهی مشترکی در صفحه اول روزنامه همشهری 14 اردیبهشت منتشر شد ، این انتصاب را تبریک بگویند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ این آگهی که بر اساس تعرفه سازمان نیازمندی های همشهری 9 میلیون 200 هزار تومان قیمت دارد و شمال تخفیف هم نمی شود از سوی احمد مسجد جامعی ، انصاری ، دانشور ، جدیدی ، سرخو ، تندگویان ، دوستی ، حکیمی پور ، شجاع پوریان ، حقانی ، مختاباد ، ساعی و رضازاده ، صابری و سالاری و همچنین محسن رهامی از فعالان اصلاح طلب تنظیم شده و عضویت این سه در هیات مدیره پرسپولیس را شایسته دانسته و برای شان آرزوی موفقیت کرده است. از میان این 3 عضو هیات مدیره ، حمیدرضا سیاسی یک فعال اقتصادی در عرصه ساخت و ساز است که سال ها قبل و در دوران شهرداری غلامحسین کرباسچی در شهرداری تهران مشغول به فعالیت بوده است. مصطفی سلیمی شهردار منطقه 21 تهران هم از معدود شهرداران اصلاح طلب مناطق تهران است .

استیلی هم به عنوان یک چهره ملی اگرچه در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد در ستاد های انتخاباتی رئیس جمهور پیشین فعالیت می کرد و همیشه با چهره های اصولگرای شورا چون حبیب کاشانی رفاقتی صمیمی داشت اما این بار در کنار سیاسی و سلیمی قرار گرفته و حتی پیام تبریک چهره های اصلاح طلب به او نشان از زاویه میان حضور این بار او در هیات مدیره با دوستان پیشینش می تواند داشته باشد.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 353434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =