چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران و با حمایت رایتل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، در اين همايش پنج تن از اساتيد بين المللي بازاريابي اينترنتي تازه ترين اطلاعات، تكنيك ها و دستاوردهاي اين حوزه را با مخاطبان در ميان گذاشتند.

براساس اعلام رایتل در این همایش تازه ترين راهكارهاي مربوط به برندسازي و افزايش فروش و توسعه بازار با حضور مخاطبينی چون بازرگانان، صاحبان برند و كسب و كار، مديران شركت ها و سازمان هاي مرتبط با گردشگري و اقتصاد بررسي شد.

عمده ترین دلایل برگزاری این همایش شناسايي پتانسيل هاي موجود در فضاي كسب و كار اينترنتي در اقتصاد شهري، نقش برندسازي در توسعه اقتصادي شهرهاي نوظهور، نقش فناوري اطلاعات در توسعه گردشگري، بهره گيري از قدرت نفوذ شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي آنلاين در جذب و توسعه توريسم در صنعت گردشگري، بازاريابي اينترنتي و تاثير آن در ترغيب سرمايه گذاري بين المللي اين حوزه، و روش هاي راه اندازي كسب و كارهاي آنلاين در جهت توسعه كارآفريني بود که به درستی برای شرکت کنندگان در همایش محقق شد.

گفتنی است در این همایش علاوه بر سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران اساتيدي همچون كسپر زيمنسكي (Kaspar Szymanski)، مدير وب اسپم تيم گوگل از سال 2006 تا 2013 ، الن اورو (Alain Heureux)، رييس انجمن تجاري بازاريابي تعاملي و ديجيتالي IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدير ارشد ماركتينگ Expedia بزرگترين سايت بوكينگ هتل و بليت در دنيا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور ماركتينگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال 2011، كريستين. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال 2014 وحميد سپيد نام، پرزيدنت SEMPO درايران و رييس هيات مديره شركت كاسپيد حضور داشتند.

این همایش 12 ساعته از ساعت 8 صبح تا 8 شب در برج میلاد تهران و با استقبال و حضور 1600 شرکت کننده برگزار شد و ابعاد تبدیل ایران به قطب گردشگری بررسی شد.

در این مراسم به ابعاد وسیع گردشگری در کشور، راههای جلب توریست و مبارزه با تبلیغات ناصحیح در خصوص کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتني است اين همايش در شهر كرج توسط شركت سادنا (25مرداد) و در مشهد توسط مدير برتر (26 مرداد) برگزار گردیده است. همچنین در اصفهان توسط گروه لرن بیزنس (27 مرداد)،در شیراز توسط گروه تبلیغات پارسی(28 مرداد) و همچنين در بندر عباس توسط شركت آذرک هولدینگ(29 مرداد) برگزار می شود. 

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    1 0
    آره خب