رئیس مرکز آمار ایران با اعلام جزئیات کامل برنامه زمانبندی مراجعه خانوارهای مشمول قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، گفت: ‌یارانه‌ها فقط به خوشه اول ( 30 میلیون نفر ) و دوم ( 17 میلیون و 600 هزار نفر ) پرداخت می‌شود.

به گزارش مهر، محمد مدد در مصاحبه با بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با اشاره برنامه زمانبندی مراجعه خانوارها به سایت این مرکز به نشانی www.amar.org.ir برای تایید اطلاعات اقتصادی، از مردم خواست زودتر از زمانبندی تعیین شده به این سایت مراجعه نکنند.

وی زمانبندی مراجعه خانوارها را به این شرح اعلام کرد‌: خانوارهای یک و دو نفره از سوم تا پنجم بهمن، خانوارهای 3 نفره از ششم تا هشتم بهمن، خانوارهای 4 نفره از نهم تا یازدهم بهمن و خانوارهای 5 نفره از دوازدهم تا چهاردهم بهمن.

مدد تصریح کرد: خانوارهای دیگر و افرادی که نتوانستند در این زمانها به سایت مراجعه کنند ، می توانند از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه برای تایید یا رد این اطلاعات به سایت مراجعه کنند.

رئیس مرکز آمار ایران با اشاره به اینکه افرادی که در خوشه یک هستند ، بالاترین دریافت را خواهند داشت ، افزود : مردم می توانند از طریق پیام کوتاه به شماره 300000 و با ارسال شماره ملی ، از قرار گرفتن خانوار خود در خوشه مربوطه آگاه شوند.

مدد تصریح کرد : حدود 30 میلیون نفر که در خوشه یک هستند می توانند حسابهای بانکی را باز کنند و اگر اعتراضی نداشته باشند برای مراجعه به سایت نیازی نیست و اگر اعتراض داشته باشند در اردیبهشت ماه مراجعه کنند.

رئیس مرکز آمار ایران اضافه کرد : از سوم بهمن که سایت باز می شود هر فرد با کد رهگیری و شماره ملی اطلاعات خود را می بیند و اگر اطلاعات را تایید کند سیستم اطلاعات صحیح را جایگزین می کند و اگر اعتراض کند اعتراض وی در اردیبهشت 89 در پایگاه هایی که اعلام می شود، بررسی خواهد شد.

وی گفت: مردم 15 استان که دسترسی کمتری به اینترنت دارند می توانند از طریق تلفن گویا با شماره 0218587 (900خط) تماس بگیرند تا با شماره ملی و کد رهگیری اطلاعات ، از خوشه بندی خود آگاه شوند یا اعتراض خود را اعلام کنند.

رئیس مرکز آمار ایران در بخش دیگری از سخنانش در شبکه دوم سیما با اشاره به اینکه دولت در سال نخست اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه ها تصمیم گرفت جمعیت کشور را به سه خوشه تقسیم بندی کند، گفت : در خوشه نخست که دهک اول تا چهارم را شامل می شود ، حدود 30 میلیون نفر ، در خوشه دوم دهکهای پنجم تا هفتم جامعه با 17 میلیون و 600 هزار نفر و در خوشه سوم دهکهای هشتم تا دهم با 14 میلیون نفر قرار گرفته اند. مدد گفت: ‌یارانه ها فقط به خوشه اول و دوم پرداخت می شود.

کد مطلب 37881

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 245
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
    4 0
    فكر كنم مثل سهام عدالت ما اصلا ريشه نداريم كه خوشه داشته باشيم .اميدوارم اين دفعه اين نظر در سايت درج شود
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
    0 0
    کسانیکه فرم را پرنکرده اند برای همیشه محروم یا فکری کردهاید
  • 123 IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
    1 0
    طبق گفته ایشان در سیما، مثلا بنده که فرهنگی هستم وبا مشقت قسط وام می دهم اما حقوق واضافه کار خودرا صادقانه حدود 670000تومان با خانواده 4نفره اعلام کردم در خوشه سه یعنی دهک بالا قرار میگیرم در صورتی که بااین حقوق توان پراداخت قبوض وتورم ناشی از این قانون را نخواهم داشت .
  • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
    3 0
    مگر صدقه می دهند؟؟؟ اگر پول نفت هست باید به تساوی بین همه تقسیم شود.وگرنه اینجوری باز کلی به جیب آقازاده ها میره. و متاسفانه دیگر قابل پی گیری هم نیست.
  • بدون نام SE ۱۱:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
    0 0
    کسانی که فرم را پر نکرده تند باید چه کار کنند؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
    0 1
    قراربودقیمت تمامشده کالا ازملت گرفته شود با این قانون مارا به بازار امریکا وصل کردندهرموقع فوب خلیج فارس بالارفت مابدبخت میشویم هرموقع پایین امد همان قیمت های مصوب را میدهیم دست شما نماینده های مردم!!دردنکند
  • حامی احمدی نژاد IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
    1 0
    ما ماهی 600000 حقوق داریم خانواده 4نفره.افتادیم تو خوشه 3.خونه نداریم 250000 کرایه خونه میدیم.ماشینم نداریم.اونوقت ما چه جور خانواده دهک بالایی هستیم؟ کلی قرض هم داریم.حقوق سر موقع هم نداریم. از رئیس جمهور محترم میخوام رسیدگی کنند.
  • فیوج IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۹
    0 0
    تعجب می کنم که مسئولین کشور از تورم و گرانی خود را بی اطلاع می دانند و این در حالی است که آنها حقوق میلیونی دارند و عدم پرداخت یارانه ها به ایشان فشار نمی آید . چرا حقوق 700000 تومانی با چهار خانوار بدون مسکن جز دهک پر درآمد می باشد و فرق من با وزیر یا نمایندگان مجلس چیست.
  • m IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    1 0
    متأسفم واقعا شما فرض كرديد مردم اصلا هيچي نمي‌دونن و شما عقل كلي‌ايد
  • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    چطور ی درامدها برسی شدهاست
  • بدون نام IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
    0 0
    اشتغال ایجاد نمی کنید صدقه هم ندهید من دزدی می کنم ولی صدقه نمی گیرم
  • بد دخت IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    حالم داره به هم میخوره از این همه دروغ گوی مسئولین.با 350000 تومن قسط که 9 تاش هم عقب افتاده شدم خوشه 3 درامدم هم 350000 تومنه آقایان مسئولین لازم نکرده به فکر مردم باشین یارانه نخواستیم بذارین به درد خودمون بسوزیم.
  • بد بخت IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    چیرو میخواین تائید کنید.حرف حق تائید نمیخواد.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    به نظر ميرسد با اجراي اين طرح طبقه متوسط كه البته در كليه شؤن سياسي و اجتماعي تاثير گذارتر از ساير طبقات اجتماعيست از بين خواهد رفت،وبعيد به نظر ميرسد كه تبعات ان به اساني از بين رود
  • بدون نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    واقعا دست آقایون درد نکنه.فرق من معلم حق التدریسی باکارخانه داران میلیونر که در خوشه 3 قرار گرفتیم چیه؟
  • علي IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    اگر ما با 250000 هزار تومان در امد ويك ژيان 57 خوشه 3 هستيم حتما پس حتما خوشه يكي هاي بدبخت گاو اهن به خودشان بسته و زمين شخم ميزنندو يا خود ....
  • متعجب IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۲
    0 0
    عجب رسمی رسم زمونه ماکه نفهمیدیم با ماهی 400 تومان حقوق و 250 تومان اجاره و 100 تومان قسط جایگاهمون تو خوشه سه چیکار می کنه ؟؟؟؟؟ البته فکر کنم من آدمم چون اون خوشه هرو خوردمو از بهشت اخراج شدم !!!!!!!!
  • مرگ بر دولت IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    واي واي من يك دانشجو هستم پيش پدرم زندگي مي كنم درامدي هم ندارم پدرم هم بازنشسته است ولي اين دولت بي صاحب من را در خوشه 3 گذاشته . ما بايد به كي پناه ببريم . يعني من دانشجو هيچ فرقي بانماينده مجلس ندارم
  • مرگ بر دولت IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    1 0
    در اين كشور ازادي وجود ندارد اگر داشت همه نظرات را در سايت مي گذاشتيد
  • بدون نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من کرایه نشین باحقوق بسیار پایین در خوشه 3 قرار گرفته ام .پس درخوشه1 چه کسی قرار میگیرد؟ اصلااین پولی که قرار است پرداخت شود می تواند جبران چندین برابرشدن قیمت هارا بکند!
  • sara IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    واقعا که! ما پارسال حقوقمون 700000 تومان بوده راستشو گفتیم بهمون یارانه تعلق نمیگیره. امسال که حقوق شده 350000 تومان چکار کنیم؟
  • علي IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من حقوق 350000تومان دارم و 3سر عائله خونه از خودم ندارم در خوشه 3قرار گرفته ام خدا به من رحم كنه و قتي كه هدفمند كردن يارانه ها اجرا بشه
  • بدون نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    امروز 3/11/88 من با 400000تومان حقوق و 2 نفره که تازه ازدواج کرده ایم و ماهی 300000 تومان قسط می دهیم و کل داراییم به 5 میلیون نمی رسه در جواب اس ام اس به 300000 جزء خوشه 3 قرار گرفتم. این عدالته
  • امیر IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    سیستم سیستم صدقه ایست.با همه این سرمایه کلان چه کارها که در این مدت نمیشد انجام داد.میشد امار اشتغال را تا جایی بالا برد که محتاجی برای دریافت صدقه نباشد.متاسفم که شاهد این زوزها هستم.
  • فرشید IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    با سلام .... من درآمد خود را در فرم ها و بر اساس واقعیت ماهی 300000 تومان نوشتم (یک کارمند قراردادی پاره وقت ساعتی )، نه ماشین دارم و نه خونه ، خانواده ی 3 نفره هم هستم ، ماهی نزدیک به 170000 تومان هم قسط وام می دهم . الان با کمال تعجب خوشه من را سه (3) اعلام کرده اند ..... واقعا که خدایا خودت کمک کن
  • یک کارمند شرکت خصوصی IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام برای من جالبه که 400 هزار تومان حقوق میگیرم با خرجی و اجاره خانه و فسط و خرج یک بچه 2 ساله و جزو خوشه 3 هستم . چه قدر من از اون 48 میلیون نفر خوشه 1 و 2 خوشبخت ترم. واقعا عجیبه
  • بهار IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    باز هم بازیهای سیاسی . خدا وکیلی خسته نشدید این همه مردم رو سر کار می گذارید ما که حقوق 300000 تومانی داریم با 50000 تومان اضافه کار و مستاجری شدیم خوشه 3 هستیم این هم عدالت علی بود . وایی به روزی که عدالت علی برای شما اجرا شود
  • عدالت علي IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    يامهدي تو به درد اين مردم برس و عدالت واقعي بدون منت را نشان اينان بده تا منت برسر ما نگذارند و صدقه ندهند آخر خودتان بگوييد من و همسرم هردو كار مي كنيم تازه روي هم حقوقمان 700 تومان مي شود آن وقت درخوشه سوم قرار گرفته و ... يا مهدي ادركني
  • آرش IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ای کاش مسولین خود ماهیگیری را می آموختند تا بجای دادن ماهی به مردم ماهی گیری را آموزش می دادند
  • بدون نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    خدارو شکر که با حقوق 270 هزار تومان جزء 14 میلیون نفر پول دار ایران شناخته شدم. سایه عدل علی از سر ما کوتاه نشود. با تشکر از دولت محترم
  • یاس IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من و خانومم دو نفر یه خانواده ایم من با حقوق270000 هزار تومان و مخارج بالا تو شاخه 3 هستم میشه توضیح بدید
  • کشاورز IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    یارانه برای اصلاح والگوی مصرف خوبه, ولی باید خیلی به آمار دقت بشه,چون بعضی هاازهرکجا(کمیته امداد,سهام عدالت وبهزیستی و...)حقوق و کمک میگیرند بعد هم گریه می کنند که ما نداریم.باید دولت مردان به اون کشاورزو..., که ازهیچ کجاکمک نمی گیره وبه زور خانواده خودش رو نگه میداره هم باشه.واگرنه حق چنین کسایی پامال میشه.وعدالت علی هم این نیست.با تشکر
  • بدون نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    واقعا آدم می مونه این خوشه بندی رو از کجا آوردند؟ من چند ماهی هست بیکارم.اون موقع که سر کار بودم 280000 تومان حقوقم بود.اجاره نشینم،ماشینم ندارم،کلی قرض و بدهی دارم اوفتادم تو خوشه 3 متاسفانه زمانی که سهام عدالتم می دادند به معلم ها و دولتی ها و ... دادند به ما که قشر کارگر و بیشتر نیاز داشتیم ندادند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    1 0
    من يك سرباز متاهل با يك فرزند و مستاجر كه حقوق سربازي ميگيرم (ماهي 78 تومان) و خانواده هام كمك خرج زندگي ما را مي دهند چرا بايد در خوشه 3 باشم؟
  • سلام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ما كه تازه ازدواج كرديم و فرم را قبلا از طريق خانواده پدريمان پر كرديم چه بايد بكنيم ؟
  • والا چي بگم ؟؟؟؟ IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من بيچاره از صدقه سر مسئولان محترم 1 سال است كه تو خونه بيكارم هرچي داشتمو نداشتم فروختم تو اين 1 سال خوردم هيچي هم در آمد نداشتم بعد افتادم خوشه 3. مسخره نيست به نظريتون اه اه
  • امیر IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من هم با پرداخت نقدی یارانه و هم با اصل وجود یارانه مخالفم.ای کاش مسئولین به فکر بهبود ریشه ای مشکلات اقتصادی بودند.در فضای اقتصادی پویا و مترقی هیچکس نیاز به یارانه ندارد!!!
  • الهه IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    یک خانم بیوه هستم با سرپرستی دخترم با حقوق ویزیتوری.از لطف مادر اجاره نمیدم اونوقت خوشه سه هستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من درامدم ماهی 300000تومنه قسط خونه دارم چون نصف بیشترش وامه خانومم هم دانشجوی دانشگاه ازاده خودمم هم جزو خوشه 3 هستم خدایا مرسی حداقل میتونیم پز بدیم که خوشه 3 هستیم
  • بی نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من کارمند شرکتی یک سازمان هستم دویست وهشتادوپنج هزار تومان حقوق دارم خونه ندارم ماهی 150000تومان کرایه خونه میدم قسط هم دارم وبا بدبختی دارم زندگی میکنم ولی جز خوشه سوم هستم به نظر شما این عدالته
  • حميد IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    1 0
    خدا وكيلي خودتان به نحوه بررسي و تعيين خوشه خنده تان نمي آيد.من حتي توان پرداخت كرايه خانه هم ندارم. بعد زديد خوشه 3؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • sos IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من و شوهرم هر دو بیکاریم کار نداریم هر دو دانشجویم بچه پولدارم نیستیم خونه نداریم ماشین نداریم حساب بانکی نداریم هییییچ درامدی نداریم دانشجویییم اونوقت تو خوشه 3 قرار داریم یا این امار داناشون بییییسوادن یا واقعا احمقن اخه اگه ما پولداریم پس ایران از افریقایی ها هم بدبخت تره ما طرفدولت بودیم ولی مثل اینکه این دولتم فقط به پولدارا میرسه اخه این احمقانه ترین چیزیه که دیدم به کی باید ای ها رو گفت یا خدا خودت یه کاری بکن تا کی نمظلومیت
  • بدبخت خوشه 3 IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من کارمند ساده با کلی قسط وتو جنوبی ترین قسمت تهران زندگی میکنم :)چرا باید خوشه 3 باشم؟
  • بدون نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من فقط میخوام بدونم کدوم ادم با شعوری این امار رو داده و باچه معیاری داره درامد مردم رو محک میزنه به خدا قسم ...................هیچی فقط باید گفت دمش گرم
  • بدون نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    پول یارانه رو میتونید بدین شمع روشن کنیم پس بهتر که با هیچی شدیم خوشه 3
  • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    فردي هستم باحقوق اداره كاروداراي دوعددبچه وماهي صدهزارتومان قسط مي دهم ودرخوشه 3قرارگرفته ام آيااين عدالت است
  • مردم سالاري IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    واقعا جاي تاسفه كه حرف راست تو اين مملكت خريدار نداره بريد اونايي رو كه ... هستند رو در خوشه 3 قرار بديد نه مني رو كه تازه سربازيم تموم شده و متاهل وبيكار و مستاجر هستم احتمالا خوشه 1 مرده هاي تو قبرستان هستند چون هر كيو ديديم خوشه 3 بود و يا احتمالا آقازاده ها هستند كه واقعا مستحق تر از همه ما بدبختا هستند
  • رئیس جمهور آینده ایران IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ما دو نفریم ، هر دو تا بیکار یم ، مستاجریم ، ماشین هم نداریم ،قسط وام هم داریم . از اینکه در رده دایره وجود قرار گرفتیم و هم رده با آنان در خوشه 3 هستیم احساس افتخار می کنیم . از اینکه آنچه که مال خودمان رابه این شکل بین ما تقسیم می کنند بسیار خوشحالیم . از اینکه همه 80 میلیون ایرانی در خوشه 3 هستند بر خود می بالیم . خوشبخت تر از ما فعلا که نیست . مردیم از اینهمه خوشی و نشاط . کسی که باید دستانش را ببوسیم کجاست . کجا بریم تشکر کنیم ؟ بزارید یک مقدار اینهمه خوشی را با شما شریک باشیم .
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    اگر کمی به این مسئله فکر کنید میفهمید که تقسیم بندی این خوشه ها غیر کارشناسی بوده و بهتر است بگوییم همه را سر کار گذاشته اند.آیا فقط 30 میلیون نفر در ایران زندگی میکنند؟!!
  • خر پول IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    بازنشسته ارتش هستم.30سال واسه مملکت خدمت کردم.400000تومن حقوق میگیرم وکلی قرض و بدهی دارم وجزو خوشه3هستم.
  • بی نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    اگر کمی به این مسئله فکر کنید میفهمید که تقسیم بندی این خوشه ها غیر کارشناسی بوده و بهتر است بگوییم همه را سر کار گذاشته اند.آیا فقط 30 میلیون نفر در ایران زندگی میکنند؟!!
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ما خانواده دو نفره با 200 هزار تومان حقوق خیلی پولداریم که در خوشه 3 هستیم؟بی انصافها حق نفت ما را میخواین بخورید؟
  • مجید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ما که سه سال عقد کردیم زنم دانشجو همه قسط وامها مون عقب افتاده وتازه بیکار شدم وقبلا 270000تومان حقوق میگرفتم پول ندارم خونه اجاره کنم چرا در خوشه 3افتادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    بابا ای ول ما که تازه اذدواج کردیم و خانه کرایه کردیم که مثل لانه مرغ حقوق 300000 تومانی اجاره 250000 خوشه 3 شدیم
  • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    بنده شهریه طلبگی می گیرم چرا خوشه 3 شدم
  • آزاد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    جالبه من فکر میکردم فقط من اشتباه شدم من هم با درامد 350000 تومان مستاجر و سه نفر خانوار بدون هیچی من هم جز قشر پر درامد شناخته شدم و خوشه 3 هستم داشتم به این فکر میکردم که اونایی که تو خوشه یک و دو هستند چه جوری هستند و چه قدر از من بدبخت تر هستند واقعا ممنون اقای دکتر احمدی نژاد با این طرحت من که حال کردم جزو پول دار ها هستم از این به بعد پز میدم یارانه هم نمیخوام
  • ممل IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    اصلا خوشه ای در کار نیست فقط روش خوردنشون دارن عوض میکنن
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ماهی 5 میلیون درامدم هست جزو خوشه 1 هم هستم دماغتون بسوزه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    جمهوري اسلامي هر روز بهتر از ديروز
  • احمدی نژاد IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    با 320 تومن حقوق 250هزار تومن اجاره 250 هزار تومن اقساط بدون ماشین بدون خانه با عنایت دولت عدالت محور افتادم خوشه سوم کجاست ذوالفقار علی(ع)!!!
  • ميلياردر IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من مهندس كامپيوترهستم 1 ساله بيكارم حقوق بيمه بيكاري مي گيرم خانمم كار نمي كنه مستاجر هستم با سيلي صورتمون را سرخ نگه مي داريم شديم خوشه 3 بابا بگيند هيچي نمي خواهيد بديد و همه سر كاريم احمدي دستت درد نكنه با اين طرح و برنامه هات
  • محسن IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    با سلام- من کاگر بیکارم و دارم بیمه بیکاری حقوق میگیرم چنتا وام گرفتم ولی به دلیل وضع خوب مالیم نتوانستم قسطهامو بدم. به لطف نظام عدل علی توی خوشه 3 قرلر گرفته ام. من و خانمم تصمیم گرفته ایم نیمی از حقوق240000تومانی خودم را به اقشار کم درآمد وخوشه های 1و2 بهیم از مسئولین تقاضا دارم ما را راهنمایی کنید.
  • خوشبخت IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    خوش بحالم شد من تا حالا فکر می کردم بد بختم از امروز فهمیدم بابا خیلی خیلی خوشبختم(ما خوشه 3 ای ها اصولاً خودمون خبر نداشتیم جقدر خوشبختیم)
  • بدون نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من که سهام عدالت بهم تعلق گرفته چطور یه دفعه شدم خوشه 3
  • کارمند IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    خدا از کسی که حق من و بچه هامو بخوره نگذره خوشه من کارمند3 بدون خونه و با اجاره شما نمی گین نصف حساب کتابهای کارمندان و کارگران تو این کشور دروغ است
  • مملی KW ۱۴:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من 5 سال با خانمم در عقدم 2 سال هست بیکارم خانمم هم بیکاره نه خونه دارم نه ماشین راستشو بگم 2 تا موبایل داریم اماپول قبضشو به زور میدیم اما به لطف دولت مردمی میتونیم بگیم مایه داریم چون خوشه 3 شدیم و باعث افتخاریم خدایا شکرت .. این است حکومت مولایمان علی . یا علی
  • همسفر IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ای ول ای وله ای ول، چه میکنه این خوشه سوم!!! واقعا خوش بحال همه ما ایرانیها که در خوشه سوم جای داریم :دی
  • بدون شرح IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    واقعا خیلی جابله من که تازه ازدواج کردم و ماهی 200000 تومان درآمدمه و باید 150 هزار تومان اجراه خونه بدم و ماشین هم ندارم باید هزینه زندگی رو هم بدم واقعا خیلی خوشحالم که در خوشه 3 قرار دارم. واقعا این یعنی عدالت!!!!!!!!!!!!!
  • سور میلیونر IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    گفتین نظر قدیمیا گفتن دست رو دلم نزار که خونه آخه نمی دونین امروز که فهمیدم خوشه 3 هستم چقدر خوشحال شدم دآرم پرواز می کنم امیدوارم این دولت بتونه فقط هزینه کفن و دفن ما رو بده یارانه تو سرشون بخورهما هم باید یواش یواش کاسه گدایی دست بگیرم دوره راه بیافتیم تو خیابونا از خوشه 1 و خوشه 2 صدقه سری بگیریم
  • حمید IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    این چه وضعشه؟مسخرمون کردین؟من و خانومم اگه با درامد 250 هزار تومان و قسط دانشگاه و اجاره 220 هزار تومانی خوشه 3 باشیم پس خوشه یکیها چه جورین؟اگه من اینطوریم پس خود احمدی نزاد کدومه خوشه 1؟میخواین من کمکش کنم؟رفسنجانی هم باید خوشه ی 3 باشه نه؟پول نفتمون کجاست؟.
  • سيد محمد غريبان IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    لطفا اين خوشه ها را بطور مجزا روي سايت بگذاريد تا مردم بدانند مثلا در خوشه سه قرار ميگيرند چه امكاناتي شامل حالشان ميشود
  • تنها IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    هر چه بنده ميخواستم بگم دوستان خيلي گويا تر و رسا تر بيان كردند و من نميدونم چرا من با اين حقوق ناچيز و بدون هيچ دارايي و يا سرمايه اي جزئ خوشه سه شده ام خدا به دادمان برسد
  • بدون نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    والا اين احمقانه ترين آماريست كه به عمرم ديدم واقعا خسته نباشيد
  • خوشه سومي IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    واقعا خسته نباشيد با اين همه زحمتي كه ميكشيد و عدالت علي رو اجرا ميكنيد. نميدونم چطور بايد تشكر كنم از شما ؟؟؟؟؟
  • سید IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من 30 بعد از 5 سال عقد 1ساله که باکمک دیگران ازدواج کردم دریک پارگینگ زندگی می کنم حدود 10میلیون وام گرفتم که کار کنم اما نتونسته ام وهیچی توی دنیا بجز خدا ویک همسر خوب ندارم از اینکه تو خوشه 3 هستم خوشحالم چون باکله گندهای مملکت هم خوشه نیستم
  • بدون نام IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    عجب اونوقت خوشه ی یک هم میشود آقایان از ما بهتران که انرژی بیشتر مصرف می کنند . با املاک واموال میلیاردی گدا تشریف دارند.
  • بدون نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    پسری مایه دار خوشه 3 هستم که میخوام با دختری خوشه 1 ازدواج کنم. کسی هست؟؟؟
  • مایکل اسکافیلد IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ازکجامعلوم دولت یارانها رابین خوشه یک ودو تقسیم می کند اصلا آیا خوشه یک یا دو وجود دارد یا اینکه همه سرکارند.
  • msms IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    بخت بد من که ثبت نام نکردم و نمی تونم خوشبختی رو درک کنم
  • خوشه سه ای IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ورود همه هموطنان به خوشه مرفهان بی درد را تبریک میگویم.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    اینم یک برگ دخشان دیگر. کسانی که درامد کمتر دارند خوشه 3 و کسانی که درامد بالا دارند خوشه 1.
  • قلیدون IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    والا از اون جا که حکومت ما حکومت مردمی و عین عدل علی هست حتما منم چاه نفت دارم که شدم خوشه 3 چونتا اونجایی که یادم من یه شوفر تاکسی هستم نه خونه دارم نه ماشین و ضمنا 16 ماهه که بیکارم یعنی حتی اجاره ماشین اجاره ایم هم در نمیادخب یکی بیاد بگه به من که من چی دارم که شدم خوشه 3 البته به قول مصباح ما جزء عوام هستیم ولی بازم نمیدونم چرا تو خوشه ها ما رو جزء خواص حساب کردن. باباب به درک ما که نسل سوخته هستیم بذار یه بار دیگه هم بسوزیم
  • تبریز IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    بندمتاهل هستم به خاطر تعدیل نیرو دو ساله بیکارم اجاره خونه را پدر خانمم میده باافتخار خوشه سه هستم وای به حال این مردم
  • اميد IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    آخه اين چه وضعييه؟من و خانمم بدون هيچ درامدي كه حتي جرات نمي كنيم بچه دار شيم چرا در خوشه 3؟
  • بدون نام IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    جالب اینجاست من اصلا پر نکردم خوشه سوم شدم همه سرکاریم
  • ایران سبز IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    ملت ایران خواهش میکنم همگی گزینه اعتراض دارم را بزنید شاید این تنهاجایی باشه که بتونیم اعتراض کنیم
  • بدون نام IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    طبق آیه قرآن باید انفال بین مسلمین به مساوات تقسیم بشه . این سیاست ها با اسلام منافات داره ...
  • آواره IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    توصیه میکنم برید شیرخوارگاه و تا اونجایی که میتوید کودک و خردسال به فرزند خواندگی قبول کنید شاید بشه یه خوشه پایینتر نصیبمون بشه.بیخود هم نیست اسمشو گذاشتن طرح خوشه ای. ضمنا دست آقایان مجلسی هم درد نکنه دست مریضا واقعا با این کار تاریخی مشت محکمی بر دهان امریکا و مردم زدند
  • یک طلبه IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    اون زمانی که به دوستان عزیزم می گفتم که این آقایون در دولت خدمتگزار چیزی از اقتصاد سرشون نمی شه کسی حرفمو باور نکرد و با افتخار به ریاست جمهوری 4 سال دوم ایشون رأی دادند.. حالا همه کاسه چه کنم چه کنم دستشون گرفتن... از ماست که بر ماست... باور کنید این برنامه های کارشناسی نشده و بی حساب و کتاب این آقایون، بلایی سر اقتصاد کشور میاره که ده تا دولت بعد هم نمی تونن درستش کنن... خدا عاقبت هممون رو بخیر کنه...
  • خوشبخت IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    کسی هست که خوشه یک باشه؟
  • خوشه 11 IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    آقا با این همه دروغی که در مورد کم بودن درآمد و بدبختیم بافتم ، خوشه 3 شدم ، اگه راستشا گفته بودم حتما آویزون خوشه 11 بودم ....
  • جانباز IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    خدا نسلتونو برداره ملت راحت بشن
  • مجرد خوش خيال IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
    0 0
    من تا حالا فكر ميكردم از بي پولي وبدبختي وبي كاري وبدهكاري ازدواج نكرده ام ولي با قرار گرفتن در خوشه 3 فهميدم وضعم خيلي هم خوب بوده خبر نداشتم كه اين طرح اگاهم كرد اگه كسي دختر داره يه پيرمرد 33ساله هست كه در خوشه 3 هم قرار داره ولي فعلا ........
  • بدون نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خانه از پای بست ویران است خواجه به فکر نقش ایوان است به نظر من تلاش کنید حتما این طرح موفق میشه آفرین آفرین !!!
  • بي نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    آيا كسي غير از مجلسي ها و اون كله گنده ها هست كه يارانه بگيره؟اينم از اثرات دولت احمدي نژاد
  • بی نام IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    جالبه با این کار می خواهین از فشر کم در آمد حمایت کنید و بال و پر آنها را بگیرید و لی بال و پر اقشار متوسط ( خانواده های 2 نفره که تازه تشکیل زندگی داده اند) و به سختی زندگی خودشون رو می گذرانند می شکنید و آنها را محتاج و گدا می کنید .
  • بدون نام IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    آمار يعني اين
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خوشحالم که من کارمند جز باآقایان وزیرومیلیونرها هم سطح شدم ودرخوشه3 قرارگرفته ام !!!!.....
  • مرفه بي درد IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    به اين مي گن مرفه بي دردي دارم حال مي كنم با حقوق ماهي 300 تومن و اجاره خونه و شهريه دانشگاه به به
  • خوشه سه ای IR ۰۷:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    ما چون واقعیت را گفتهایم باید ضرر کنیم ،آخه آدمهای نا حسابی ما با این همه قسط چگونه از پس مجارج زندگی بر بیاییم(با وجود دختر و پسر دم بخت)
  • بدون نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    این کار یعنی کمونیسم
  • آقا احد IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خدایا شکرت ماهم پولدار بودیم و خودمون نمیدونستیم چقدر این وجدان ما بی ریاست با اینکه پول کرایه ماشینمو از تو قلک خانمم کش میرم ولی شکر خدا باز هم محتاج نامردا نشدیم تا بهمون صدقه بدن(البته من سهم خودم رابه اون شکم گنده هایی میدم که از فرط سیری نفسشون بالا نمیاد میدم تا بیچاره ها شاید چششون سیر شه)البته غزه و فلسطین و لبنانو گویان و ... از ما ایرانیا واجبترن
  • احسان IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    با توجه به صحبتی که با بچه های محل کار داشتیم تمامی آنها از مدیر عامل شرکت با درآمد بالا گرفته تا آبدارچی شرکت با درآمد بسیار پایین همه در خوشه 3 قرار دارند. جناب مدد ، رئیس محترم مرکز آمار ایران به نظر شما این موضوع منطقی است!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من 265000 تومان حقوق دارم 70000 هزار تومان قسط دارم ، خونه رهنی ، بدون ماشین ، خانومم دانشجویه .لطف کردن و من خوشه 3 ام. درود بر کارشناسناسان دولت عدالت محور و کارشناس ارشدشون با شعار عدالت.
  • بدون نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    واقعا مسخره ترین آمار جهان اعلام شده یعنی چه؟؟؟؟؟؟ خوشه 3 لعنت به اونایی که رای به این انسان عقده ی دادن. بیاید جمع کنید افتضاحتون رو
  • بدون نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    تو رو خدا همه اعتراض کنند دیگه مثل بنزین نشه هر بلایی سرمان می یاد سکوت کردیم
  • فرهاد IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    چرا در هیچ جاکد رهگیری و کادری که مشخصات خود را باید وارد کردوجود ندارد
  • بهلول IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من مخالف نظام نیستم ولی یه نظر میرسه که بااین خوشه یندی نظام مخالف من شده .
  • بي نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    واقعا به اين دولت ميگن دولت باانصاف و عادل چون هچ فرقي بين كسي كه 132 هزار تومن در آمد داره با كسي كه 1320000000000000000000000000 تومن درآمد نمي‌ذاره.
  • درمونده IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    دوستان عزیز حالا همه اینا به کنار از این به بعد ایشالا وقتی قبضای برق و آب و گاز و تلفن آنچنانی اومد درب منزلتون تازه میفهمید که چی بودو چی شد
  • بدون نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    در حالی که ماهی 150هزارتومان کرایه می دهم و 100هزار تومان هم وام می پردازم و هیچ پسندازی هم ندارم آنوقت مرا بخاطر ماهی 450000 تومان درماه برده اند توی خوشه سه شورش را درآورده اند!
  • درویشی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام من درروستا هستم یک ساختمان دارم وتراکتور دارم وزمینهای کشاورزی خوبی وکاملا حالمان خوب است که در خوشه دوم هستیم ولی افرادی هستند که نان خوردن هم ندارند ولی در خوشه 3لطفا دقت بیشتری بکنید
  • پیمان IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بشنویدازمن که خونه دوبلکس دربهترین نقطه یکی ازشهرستانها دارم ماشین زانتیا مدل89 ارم درامدماهیانه عالی هم دارم توخوشه 2قرارگرفتم.
  • خوشه چین IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    ما که شدیم خوشه 3 ،ولی خدا برکت این خوشه رو زیاد کنه تا از گرسنگی نمیرن
  • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    مطمئن باشيد خوشه 1 2 هم چيزي نمي گيرند فقط مدتي مردم را سركار مي گذارنئ و آماري هم كه اينا در مورد تعداد افراد خوشه 1 و 2 داده اند دروغ است. ديگه از كارمند بدبخت تر هم داريم كه همه خوشه 3 هستند. فقط خود آقاي احمدي نژاد در خوشه 1 قرار گرفته و تمام مردم بايد بهش كمك كنند. با اين فرم ها نميشه مشكلات مردم را ارزيابي كرد به جاي اينها اشتغالزايي كنند و حقوق متناسب با تورم بدهند اصلا ما را تو خوشه 10 بگذارند
  • امیر IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من خانواده شهید هستم نه ماشین داریم نه خونه نه کار حقوقی که به مادرم میدن 300 هزارتومانه که 2تا دانشجو دانشگا ازاد داره با کلی قرض ووام که سرجمع از این حقوق 20هزار میمونه تایک ماه سر کنیم دوباره روز از نو... (افرین به این دولت فقیر دوست!!!!!)(از ماست که بر ماست)
  • بدون نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    يكي بياد كه جزو خوشه 1 باشه، خدايي هست؟
  • آقای خوشبخت IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خوش به حال همتون بنده ماهی 300000 تومان حقوق می گیرم . خودم دانشجو هستم و خانمم هم دانجو است یه بچه هم که با اصرار بزرگترها اضافه کردیم خرجش رو داره بابام میده . کرایه خونمون رو بابام میده . ماهی 150000 تومان هم قسط می دهم و خودم که حساب می کنم ماهی 500000 تومان به زمین و زمان بدهکار میشم خوب من هم در خوشه سوم هستم خدا رو شکر معنی خوشبختی هم به مردم اعلام شد . راستی هر روز تهدید می کنن که تعدیل نیرو داریم و یه سری خدا حافظ.واقعا تشکررررررررررررررررررر
  • مرفه IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    با سلام اين دوستم كه كارمنديم خوشه 1 هستش ميخواهم استعفا بدم
  • فراری IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    نگران نباشید عزیزان . ما که داریم میریم بزار سهم ما را بدن به یه مستحق دیگه. آقایان هم شعار ندهند چرا فرار مغزها
  • بدون نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خوب وقتی همه مردمی که نمی تونن شکمشونو سیر کنن خوشه 3 هستن پس معلومه دیگه غزه و فلسطین و عراقی که ما رو بدبخت کردن خوشه 1 و 2 هستن دیگه مگه همین الآن هم پول نفتمون رو کیا میخورن؟
  • جک باور IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بابا همه اینا فیلمشونه.آخه خدا را خوش میاد ما با حقوق بخور نمیر افتادیم خوشه 3 دست مریزاد با این ادعاها و......آقای احمدی دمت گرم
  • محسن IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من کارمند جزء خوشه 1 هستم برادر خانمم تو کار خرید و فروش ماشینه خوشه 2 هست بابا اعصاب ملت اسباب بازی نیست
  • بی خوشه IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من ماهی 700000 هزار تومان حقوق میگیرم . 400000 هزار تومان اجاره میدم . 350000 تومان هم قسط های مختلف دارم . هر کی گفت من خوشه چندم هستم؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    چه کیفی بکنه احمدی نژاد چون بجز خودش هیچ کسی تو خوشه اول نیست.جالبه نه ؟
  • صفدر خان IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    راستش این نظرات رو خوندم اشک تو چشام جمع شده فقط باید بگم خدایا خودت به دادمون برس...........خدایا خودت .......
  • بی خیال IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خودم تحت پوشش بهزیستی خانمم تحت پوشش کمیته امداد با اجاره خانه ماهی 130000 هزار تومان رفتیم توی خوشه 3 الهی که زلزله بیاد و خوشه سه خراب بشه
  • مهدی IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    کارمند خوشه 3 مذکر با خوشه 1 مونث بیکار ازدواج میکنم
  • روح الله IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    عجب عدالتی کاش امام علی زنده بود واز این دولت یاد میگرفت. من دانشجوی متاهلی هستم با حق التریسی که دارم تقریبا ماهی 100 هزار تومان درآمد دارم ماهی 270 هزار تومان هم کرایه خونه میدم خوشه 3 شدم لابد خیلی وضعم خوبه خودم خبر ندارم
  • صفدر خان IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی جالبه آخه یه پیرزنی همسایه ماست حتی خرج ماهیانش رو بقیه همسایه ها بهش کمک می کنن و آدم کاملا بدبختیه الان که نگاه کردیم افتاده خوشه 3 ....احتمالا یه هفت هشت تایی کارخونه و ملک و املاک داره و ما خبر نداشتیم........خوش به حالش ...
  • بدون نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بالاخره پول دار شدیم چون خوشه 3 ایم
  • بهرام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من هم کرایه نشین با یک فرزند و همسر دانشجو در گروه شما مستکبران خوشه قرار گرفتم.
  • خوشه 3 ای IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    فقط میتونم بگم جالبه
  • بدون نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من با 375000 تومان حقوق و 220000 هزار تومان اجاره به همراهه همسرم داریم میریم همین الان صیغه طلاق رو به کمک یکی از هموطنانه خوشه یکی که بابت همین صیغه جاری کردن در یک ماه به اندازه تمام ساله من درامد دارهولی تو خوشه یک است، بخونیم تا بعد از طرح دیگه مشکلی نداشته باشیم که با هم هر روز سره اینکه آب هم تو سفریه نفتیمون نیست دعوا نکنیم. من از دولت ممنونم.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    حد اقل بنويسيد خوشه ها چه تسهيلاتي دارند
  • یاسمن IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی جالب من بابام بیکاره و اجاره نشین هم هستیم خواهر برادرم و خودم هم دانشجوی دانشگاه آزادیم.ولی خوشه سه هستیم. جالب نیست؟
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بنازم به این دولت خدمتگذار که خدمتش نصیب کی میشه؟؟؟ما نه خانه داریم، نه ماشین نه با این وضعیت کار،کلی قسط و کرایه و ... حالا آقایون چطوری حساب کردن که خوشه 3 شدیم .برای خودشون چه جوری حساب کردن؟؟؟
  • شایان IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بله آقا..... از ماست که بر ماست..... هرچی بکشیم حقمونه....
  • بدون نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    واقعا دسمریزاد با اینهمه عدالت محوریشون
  • شروین IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بابا من حاظرم شرط ببندم هیشکی تو خوشه ی 1 و 2 نیست . سر کاریم هممون . کدوم عدالت ؟ کدوم عدل . همیشه این دولت یواشکی زده سرمون و حقمون رو خورده ولی این سری بخور بخور رو علنی کردن که شاید دق کردیم و مردیم و اقتصادمون یه کم پیشرفت کرد اونم تقصیره خودمونه که پرروشون کردیم ...
  • شروین IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    هیشکی تو خوشه ی 1 و 2 نیست . سر کاریم هممون . کدوم عدالت ؟ تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
  • شيلا IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    ميگم شايد دولت ميخواد اونايي كه وسط جاده ان رو جم كنه يا اينه به روستايي فقط بده تا مردمو سادرو طرف خودش كنه بايد يكي وسط جاده زندگي كنه كه دولت بهش كمك كنه برا خودم متاسفم كه تو همچين كشوري افتضا زندگي ميكنم فقط حكومتشو داره با پول به مردم تحميل ميكنه از يه طرف چون ميدونه تعداد فقرا زيادن ميگه به اونا كمك كنم تا طرف من (دولت) باشن.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من یه کارمند ساده ام با حقوق 300000تومان با کلی قسط وبدهی توی خوشه 3 افتادم.حالا جالب ایجاست که برادرم کاسبه مغازه هم مال خودشه ولی توی خوشه 2 افتاده.عدالتو حال می کنید.
  • شيلا IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بيخودي هيچ كس دهنشو اب نزنه خبري نيست مثل سهاما كه به بيشتر مردم ندادن اين يه زرنگ بازي ديگهما هرچي بگيم تو اين سايت نميزارن پس بهتره بيخيال اينم بشيم.
  • رایحه IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام رئیس جمهور مردمی با ذوق و شوق هر چه تمام آمدم و بهت رأی دادم ولی الانه پشیمانم که چرا؟ همسرم 500 هزارتومان حقوق می گیره و ماهی تقریباً یک میلیون تومان وام داریم یک ماشین مدل پایین هم با قرض خریدیم حالا شدیم خوشه 3 ، واقعا که ... شاید هم اگر ریحون و سبزی می کاشتیم می شدیم خوشه 1
  • حسن نصراله............ IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    دست شما درد نکنه چرا زحمت کشدید چرا بیشتر ندادید کنار دریا ندادید دسته گندم ندادید خوشه گندم داده اید
  • خام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    دست شما درد نکنه چرا زحمت کشدید چرا بیشتر ندادید کنار دریا ندادید دسته گندم ندادید خوشه گندم داده اید
  • عمو سبزی فروش IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    دست شما درد نکنه چرا زحمت کشدید چرا بیشتر ندادید کنار دریا ندادید دسته گندم ندادید خوشه گندم داده اید
  • مش حسین شیلام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    سلام آقای رئیس تو رو به خدا این طرح را حذف کن من یک پیرمرد 78 ساله بیکار هستم شدم خوشه 3 همسرم هم فاطمه شهرآبادی هم مریض هست چرا ؟ این مسئله را پیگیری کنید.
  • بدون نام GE ۱۲:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    اگر از دولت احمدی نژاد توقعی غیر از این گونه اجرای عدالت داشته باشیم ،حیال خامی بیش نیست.می رویم سر کوچه ایشان و تقسیم بندی مدرن خوشه ها رابه نظاره می نشینیم.
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من مشغول گرفتن بیمه بیکاری هستم اما تازه فهمیدم که جزو متمولین یعنی خوشه 3 هستم .
  • محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بابا این که عین بی عدالتی .من راننده ناکسی هستم مستاجرم ومجرد نمی دمنم چه ثروتی واز کجا برام پیدا کردهاند که مرا خوشه 3 حساب کردهاند............
  • پيش بين IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خداوند براي هر چيزي عمري مقرر فرمودند و براي اتمام اين عمر اسبابي لازم است ايمان داشته باشيد طرح جديد اسباب آن است
  • بدون نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    هنوز که چیزی به کسی داده نشده که اینقدر گله میکنید درضمن برای کسانی که فکر میکنند خوشه شان اشتباه شده جای اعتراض داره.همه باید با هم کمک کنیم تا این کار مهم صورت بگیره.
  • مجید IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    منتظرشورش دوباره هستید /؟ مردم آرامش می خواهند .
  • مجید IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    جو ناآرام کشور را لطفا نا آرامتر نکنید.
  • خوشه یکی IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    ما که جزو خوشه یکیم واقعا هم درسته.نمیدونم شماها چی میگید.دستشون درد نکنه.
  • بیکار - بیکار IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    این طرح بیخودی خوشه چیه بابا بگن هندوانه
  • بیکار - بیکار IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بیکار = خوشه یک !!!!!! پولدار = خوشه سه !!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من شغل آزاد دارم با درامد 1500000تومان تا 2000000و داداشم کارمنده با در آمد 460000تومان من در خوشه یک هستم و داداشم خوشه 3
  • بدون نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    عجب داستانیه؟ من تازه 4 ماهه که عروسی کردم. خونه اجاره ای و اینکه خرجی رو هم بابام میده و اینکه در به در دنبال کارم. چطوری خوشه 3 شدم؟ هااان؟ کی میخواد جواب منو بده؟ کی می خواد جواب خدا رو بده؟
  • جواد IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    امیدوارم که با این کار از شکم ما نزنید و بدهید به فلستین و لبنان .
  • جواد IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    شما در قبال نظر ما باید امانت دار باشید و نظرمان را به طور کامل نشان دهید
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خاک توسرتون بااین خوشه بندی ها تون ماکه خوشه ی یک هستیم دماغتون بسوزه
  • ملانصرالدین IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    کارمندشرکتی با300000 تومان حقوق زن ویک بچه هردولیسانس خانم بیکارچشام کوره ازبهزیستی ریالی نمیگیریم نه ماشین داریم نه خونه مستاجریم وتوی خوشه 3 قرارگرفتیم دستت دردنکنه پرزیدنت دستات رو میبوسم
  • فرخی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خوشه بندی ها اکثرا اشتباه شده است چون م فردی را می شناسم که از نظر مالی وضعیت خوبی دارد ولی در خوشه 1و 2است وبرعکس آن تمام دور و اطافیانم که وضعیت خوبی ندارند در خوشه 3 هستند
  • خوشه چين IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من فكر كنم يه خوشه انگور هم گيرمون نياد
  • به تو چه؟ IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    از ماست كه برماست
  • احمد IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    یه مشت غیر متخصص بی سواد دارن واسه مردم بدبخت تصمیم می گیرن!
  • تنبلی که درس نخونده دنبال کارهم نرفته IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خوب شد درس نخوندم.دنبال کارنرفتم.داماد شدم.3تابچه آوردم.دنبال پول نبودم.(برعکس بفیه) حالاهم شدم خوشه1.ایول اینو میگن عدالت.تاکورشود هرانکس که نتوانددید.
  • مستاجران PL ۱۶:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    مستاجرم مجردم موقع پركردن آمارمجردباخانوادهام پرشده يه مغازه اجارهاي هم دارم يارانه برق وآب...چطوري تعلق ميگيره فكري به حالش شده يانه؟
  • بدبخت IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    مادر بزرگ 70 ساله من بازنشسته با ماهي 200 هزار تومان شده متمول اين جامعه!!!!اين جوري پس من مولتي ميليونرم!!!
  • مستاجران IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    مستاجرم مجردم موقع پركردن آمارمجردباخانوادهام پرشده يه مغازه اجارهاي هم دارم يارانه برق وآب...چطوري تعلق ميگيره فكري به حالش شده يانه؟
  • دنیا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    بابا بذارید نتیجه کار معلوم بشه بعد شمشیر رو از رو ببندید باز زود تصمیم نگیرید. خوشه 2ای
  • خنده رو IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    تا به حال اينقدر نخنديده بودم .من هم خوشه 3 هستم .وبه كل طرح معترضم .
  • بدون نام IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    مسخرس ما خوشه 3هستيم اما سرمايه ىار محل ما 2
  • خنده رو IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    تا به حال اينقدر نخنديده بودم .من هم خوشه 3 هستم .وبه كل طرح معترضم .جالبه هر چي دنبال سايت اعلام شده آمار مي گردم اصلا خبري نيست . فكر كنم خدا را شكر برنامه را پس گرفتند .(انسان به اميد زنده است )
  • فریبا غفاری IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی مسخره است مردم رو به بازی گرفتن من شرط می بندم تمام قوم وقبیله های خودشون خوشه اول هستن واقعا مردم رو احمق گیر اوردن؟ از فردا یارانه ها رو هم که بر می دارن می گن عدالت اجرا شد خدا عدالت رو اجرا کنه ما وایستیم بدبختیشون رو ببینیم
  • مهری IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    دست آقای احمدی نژاد درد نکنه حیف رایی که دادیم ما مستاجریم نه خونه ای نه ماشینی زندگیمونم باکلی قسط شروع کردیم ماهی 270هزار تومان حقوقمون 2تاییمونم دانشجوییم اونم آزاد نمیدونم چطوری از خوشه 3سردرآوردیم؟
  • احمدی نزاد IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    سال دیگه همه میریم افغانستان کارگری با ان خوشه بندی....... دستم درد نکنه نه؟
  • فریبا غفاری IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    قابل توجه اونایی که با حقوق 300 هزار رد شدن !!!! همسر من 150 توما ن هم در ماه حقوق نداره
  • اميدوار IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    هموطنان عزيز نگران نباشيد اين طرح هم مثل سهام عدالت فقط حرفه .وكاغذ پاره اي .اميدوار باشيد و توكلتان به خدا !!
  • بدون نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    اگرشعاردولت عدالت گستري هست واقعا اين خوشه بندي هاعين بي عدالتيه
  • شامرتي IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    يك بام و صد هوا
  • حمید IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    سید همسایمون شب دید در خوشه سوم با حقوق 200 هزار تومان در خوشه سوم است شب تا صبح خوابش نبرد.
  • آمو اسکندری IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    انا مسکین انا یتیم در خوشه 3 هستم خرج خواهر برادر من رو کی میخواهد بدهد
  • بدون نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    اميدوارم طرح هدفمند كردن يارانه ها به طرح براندازي نظام منتهي نشه . ( مبادا كاري كنيم كه آرزوي دشمنان به دست خودمان محقق نشود )
  • هادی از خوی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    من یک دانشجوی دانشگاه آزادم. پدرم هم فوت کرده ومادرم که معلم بازنشسته است با ماهی 460000 تومان دریافتی با کلی قسط که داره به زحمت شهریه دانشگاهم رو می ده باور کنید حتی بعضی وقتا سر برج که می شه پول نداریم که نون بخریم حالا این بی وجدانها ما را تو خوشه 3 گذاشتن!!!!! یک کارخانه دار میلیاردر هم خوشه 3 باشه ما هم خوشه 3 باشیم؟!! اینه عدالت علی؟! شما را به خدای علی واگذار میکنم. مرگ بر خامنه ای مرگ بر احمدی نژاد
  • بنام هستی بخش IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خدایا ما را شرمنده نگاه کودکانمان نکن.باباسکسک مامان عروسک ...
  • مثل هرایرانی بیچاره IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    هر ماه خبر سقوط یک هوا پیما-تازگی ها هم خبر انحراف از ریل و تصادف قطار را هم خواهیم داشت-هزاران کشته در ماه به خاطر تصادف جاده ای-آموزش و پرورش فصیل ونا کارامد-آموزش عالی بی ارزش-بیکاری-اعتیاد-و...... و این اواخر هم خوشه بندی. خدا به دادمان برسد وقتی حسینیان قانون گذار است و احمدی نژاد مجری قانون باید منتظر چه بلا های دیگری باشیم؟ درهر حال اینجا ایران است .استاندارد ترین نقطه جهان. جایی که قرار است همین تیم مدیریت جهان را نیز بر عهده بگیرد!!!!
  • ای داد!!!!!!!!!!! IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    وای من اصلا باورم نمی شه!اینا چطور ماه ها کارشناسی کردن؟نثیجه اش اینه؟اینا دیگه از چه قماشی هستن؟این دولت نیست.این عدالت نیست!!!!!!وای من خیلی ناراحتم که ایرانیم.مضحکه همه چیز این دیار
  • فري IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    حالا اقاي احمدي نژاد تو گوش بده ايا اينكه ميخواي خون مردم رو تو شيشه كني اين دروغه/اينكه ميخواي نسل طبقه متوسط رو منقرض كني اين دروغه/به ما رحم نميكني به اخرت خودت رحم كن
  • حق چیست IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    خوشی بندی راهی جدید در اجرای عدالت !!!!!!!!
  • ممد قلی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    ماشین 2 تا داریم. خونه 3 تا داریم. ملک تا دلت بخواد 8 تا مغازه و کلی سرمایه داریم. زدند تو خوشه 1. این نامردیه و پول حرومه
  • بدون نام IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
    0 0
    از وقتی شنیدم با 400000هزار تومان حقوق فروشنده گی شوهرم وماهانه 210000هزار تومان اجاره خانه و100000هزار تومان قسط وخرج ومخارج دیگر در خوشه سه قرار داریم کم مونده سکته کنم.همین جوری تا سر ماه کم میاریم واینجوری بد بخت میشیم.ما صادقانه درآمد خود را اعلام کردیم واینطور شد خانواده ای رامی شناسم که با وجود داشتن مسکن وماشین ودرآمد خیلی بالاتر از ما دروغ گفته اند ودر خوشه دو قرار گرفته اند واقعا متاسفم این چه جور عدالتی است.
  • بدون نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام خسته نباشید، مهم نیست تو خوشه چند باشی مهم اینکه در موردت عدالت برقرار شده باشه ولی افسوس!!!
  • مسعود قزوين IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    اگه ميشه واقعاًعدالت رعايت شود من درروستا زندگي ميكنم عده اي بيكارهستند درخوشه سه قرارگرفته اند وعده اي كه واقعاً وضع مالي خوبي دارند درخوشه يك قرار گرفته اند لطفاً فرمهارا بازنگري كنيد
  • بدون نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    چطوري مي تونيم به خوشه خود اعتراض کنيم
  • احمد خدری IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    واقعا من که بیکارم و یه خونه هم از خودم ندارم چطور خوشه 3 ام.بر چه اساسی چه قانونی؟؟؟؟حداقل اونای دیگه یه حقوق ثابت 250 دارن من چی؟ باید گدایی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احمد خدری IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    واقعا من که بیکارم و یه خونه هم از خودم ندارم چطور خوشه 3 ام.بر چه اساسی چه قانونی؟؟؟؟حداقل اونای دیگه یه حقوق ثابت 250 دارن من چی؟ باید گدایی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • star IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    کسی که در آمد 800 هزار تومان ماهیانه دارد با کسی که درآمد 8 میلیون ماهیانه دارد آیا انصاف است که هر دو در خوشه 3 قرار بگیرند...قشر ثروتمند که تاثیری در زندگیشون نداره با هدفمند کردن یارانه ها .. فقط قشر متوسط و محروم این وسط ضربه محکمی میخورند... تازه میشیم مثل کشور های خارجی که فاصله طبقاتی در کشورشان زیاده .. تعداد کپر نشین ها و کارتون خوابها زیاد میشه ... همینو بس /
  • star IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    آیا تمام مردم فقط در 3 طبقه حقوقی قرار دارند .. این که اصلا انصاف نیست ... کسانی که اون بالا نشستند دارند تصمیم میگیرند یهنگاهی هم به پایین پاشون بندازن
  • star IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    آیا تمام مردم فقط در 3 طبقه حقوقی قرار دارند .. این که اصلا انصاف نیست ... کسانی که اون بالا نشستند دارند تصمیم میگیرند یهنگاهی هم به پایین پاشون بندازن
  • بدون نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    ما مستاجریم با حقوق 260000تومان با اجاره ی 213000تومان با قسط 150000تومان وضعمون خیلی توپه ; نمیدونیم با بقیه پولمون چیکار کنیم حالا تو خوشه سه هم هستیم دلتون بسوزه
  • بهزاد IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    اینم یه کشکیه مثل سهام عدالت (قابل توجه اونایی که خوشه یکی اند از جمله خودم)فردا پس فردا گند اینم در میاد همه ملت هم خوشه ای میشیم. راستش از این جریان خصوصی سازی به اینور دیگه گورخیدم. تمام طرحهایی که باعث بالندگی و پیشرفتن تو ایران عکس میزنن به مولا. خدا به داد همه مون برسه.
  • یک مرد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    این اقای احمدی نژاد کارش درسته این قدر کم تحمل نشید همه یه روز میمیریم فقر =فقیر تر پولدار = پولدارتر میشه
  • سید IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    در خوشه 3 میباشم و مستاجر هستم و و واام و قسط دارم چگونه در خوشه 3 قرار گرفتم
  • پيچپيچك IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    ثروتمند=خوشه1 بي پول=خوشه3 بي پولااصلا جزو ايروني حساب نشدن.خوش بحال لبنان-فلسطين-و......
  • سید IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    در خوشه 3 میباشم و مستاجر هستم و و واام و قسط دارم چگونه در خوشه 3 قرار گرفتم
  • احمد خذری IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    نسبت به قرارگیری درخوشه 3اعتراض دارم چون درامدماکفاف این رانمی دهدکه به مایارانه تعلق نگیردخواهشمنداست رسیدگی شود
  • احمد خذری IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    نسبت به قرارگیری درخوشه 3اعتراض دارم چون درامدماکفاف این رانمی دهدکه به مایارانه تعلق نگیردخواهشمنداست رسیدگی شود
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    سلام:خوشه3=24سال درس خواندن وبدتر ازهمه بیکار بودن ومستاجر بودن خبر مهم:خوشه 3=تعداد خانوار2نفر میگم این دولت که به خودش زحمت نداده بشینه واقعا حساب و کتاب بکنه بقول گفتنی کار کارشناسی روی خوشه بندی خانوارها انجام بده.من فکرمیکنم دوستان یا خط و شیر انداختن یانشتن گفتن تعداد بیشتر خوشه کمتر.تعدادکمتر خوشه بیشتر
  • عسل IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    واقعابی عدالتی......
  • ارمان... IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    منم موافقم هیچ وقت عدالت نبوده چرا درست و منطقی یارانه ها پرداخت نمیشه مردم همه چیز رو بهتر از اون چیزی که فکر میکنید درک می کنن...
  • ارمان... IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    منم موافقم هیچ وقت عدالت نبوده چرا درست و منطقی یارانه ها پرداخت نمیشه مردم همه چیز رو بهتر از اون چیزی که فکر میکنید درک می کنن...
  • احمدی نجات PL ۱۲:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    من به کس مادر احمدی نژاد و طرحهاش ریدم.آخه مرتیکه مگه همه مثه تو تو نازو نعمتآ.آخه اینم کارشناسیه؟؟؟؟؟؟ بی عدالتی تا چه اندازه؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    اصلا کارشناسی نیست وکاملا به نفع افراد ثروتمند وافراد بی مسئولیت ولاوبالی است و به ضرر قشر متوسط ومسئولیت پذیر که تلاش میکنند تا کشور به رشد وشکوفائی برسدوبا عث ناراضی کردن آنها از حکومت میشودونیز به جوانان عدم کارکردن وزحمت کشیدن را یاد می دهدونیز باعث افزایش جمعیت کشور میشود بایستی مجددا بررسی کارشناسی صورت گیرد
  • بینوا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    آخه این چه مسخره بازیه که اینها در آوردن.اینجوری که ما باید کاسه گدایی دستمون بگیریم.فکرکنم دیگه وقتشه امام زمان ظهور کنه و نسل ایتا رو از روی زمین برداره...
  • babak IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    آقایان فقط فیش حقوق را مد نظر قرار داده اند و داشتن املاک و اتومبیل و سایر درآمدها ملاک نبوده! با این حساب تمامی قشر مزد بگیر جامعه که شامل کارمندان و کارگران بوده اند خوشه 3 شده اند و تمامی بازاریان و سرمایه داران که میزان درآمدشان نیز نامعلوم است خوشه 1 عجب عدالت سرمایه دار محوری!
  • خوشه گندم IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    بقال سر کوچه مون با چورتکه بهتر کارشناسی میکنه.خاک تو سر کارشناسای میلیاردیتون که پول مفت گرفتن و ما رو بدبخت کردن.
  • خوشه 2 IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    حداقل بگین معنی درست خوشه ها چیه؟ بعد سوال کنید که قبول داری یا نه؟
  • وحیده IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
    0 0
    من با همه چیز نظام < رهبر و رییس جمهور > موافقم ونظرم هم عوض نمیشه ولی انصاف نیست
  • بیچاره IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
    0 0
    نسبت به قرار گیری در خوشه یک اعتراض دارم با در امد ما در خوشه صفر هم قرار گرفتن کافی نیست
  • اصغر یاقوتی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
    0 0
    تعداد 2 خوشه از 3 خوشه من برای فروش واگذار میشود.
  • مرفهین بی درد IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
    0 0
    بخندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • خوانواده ی چهار نفره ی مرفهین بی درد IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
    0 0
    بد بخت بیچاره مفلوک چاره زغال بیمار دیابتی کرایه نشین نون شب ندار در خوشه ی سه لطفا رسیدگی کنید دزفول چه کنیم چه کنیم همه با هم چه کنیم چه کنیم یک دفتر دار با این خصوصیات بالا
  • شروین IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
    0 0
    به نظرم هر کس بیمه داشته باشه خوشه 3 میندازنش حتی اگه نصف حقوقش رو کرایه بده و باقیشو کرایه ماشین
  • بدون نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
    0 0
    خش خوش خوشه از هوشياران عالم هركه را بيني غمي دارد دلا ديووانه شو ديوانگي هم عالمي دارد از دست اين دولت خدمتگزار !!!!!!ديوانه شدم................
  • مهلا IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
    0 0
    تو رو خدا داراییها و اسناد خونه وزمین را جزء طبقه بندی خوشه هاتون قراردهید. متشکرم.
  • رضا مياندوآب IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۷
    0 0
    زدست خوشه بندي در گدازم ندارم چاره اي بايد بسازم .
  • یه بازاری که میگید!خوشه یکیه! IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
    0 0
    من یه بازاریه خوشه یکیم که روزی خداد ملیون کاسبی می کنم ، مالیاتم نمی دم ، بی کاریو ، بی پولی هم نمی کشم، حال کنید همتون!! دلتون بسوزه که شما تو خوشه یک نیستید. سالی 10 میلیون کار میکنم به ولله 25 میلیون مالیات می خوان!از این به بعدو خدا رهم کنه که یارانه هم نمیدن بهمون! برق 50 هزار تومنی میاد 300 هزار تومن. از الان به همتون می گم بازار بزرگ تهران خرداد ماه تعطیل میشه!
  • احمدي كيا IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
    0 0
    من ازاول اين اغتشاشهاطرفداراين دولت وآقاي احمدي نژادبودم وهستم.الان بيكارومستاجرهستم وگذراندن زندگي براي خودم وخانوادم واقعا سخت است از آن بدتراينكه درخوشه سوم قرارگرفتم،نميدانم بااين يارانه هاآخرعاقبتمان به كجا ميرسد؟سالي كه نكوست ازبهارش پيداست.
  • کیان IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
    0 0
    به نظر من هممون سرکاریم ؟ می دونید چرا ؟ چون اگه می خواستند به ما یارانه بدن چرا دارن برش می دارن ؟ شما بگید ؟
  • یاسر رنجبر IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۸
    0 0
    زیاد خوب نیست
  • قلاده كش خامنه اي IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۹
    0 0
    مشكل ما مردم ما هستند !! كه هيچ وقت ندونستن كار درست چيه . انقلاب كردن خوشحال بودن الان جي . ؟!! جنگ كردن الان چي ؟!! به خاتمي راي 20 ميليوني دادن الان جي ؟!!!به احمدي راي دادن راضي بودن رفسنجاني رفت كنار الان جي ؟!! دين داشتن خوشحال بودن الان چي ؟ !!!
  • ابی IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
    0 0
    من فقط از اقای رئس جمهور میخوام که فقط نذاره از اعتمادی که بهش کردیم پشیمون بشیم (خوشه 3)
  • بدون نام IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
    0 0
    آخه نمیدونیم درد دلمم به کی بگیم من بدبخت یک حقوق بگیر قرار دادی هستم منو چطور با مدیر کل دو تامونو تو خوشه 3 قرار دادید
  • مرفه سنکوب شده IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
    0 0
    فکر کنم آخر کاری یه جنگی در این دولت بوجود بیاد آخر آدمهای حسابی ما که فقیرم هم خوشه 3 آخر جنگه دیگه اگر پیرمردهای کشور سکته کنند همه مقصر شمائید شما فهمیدید در تمام خانواده های ایرانی جنگ و دعوا بوجود آمده و خیلی ها هم سر شکستند
  • بدبخت IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۱
    0 0
    يه ادم بي كار با اين اوضاع اجاره خونه به نظر شما بايد تو خوشه سوم باشه؟
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۹
    0 0
    اقای رییس جمهورمیگندتادوسال اینده حتی یک فقیرهم نمیمونه راست میگند چون همشون ازگشنگی هلاک میشند
  • محسن IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۵
    0 0
    سلام خانوارهای 6نفره چه موقع یارانه نقدی دریافت میکنند ممنون بهم خبربدید به امید دیدار
  • رضابنی نعامی IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۴
    3 0
    می خواستم بدونم تا کی یارانه ها ادامه می دهین
  • بدبخت IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    1 0
    این یارانه هاتون شده اسباب بازی دادن مردم از یه طرف صدقه میدیدن الز طرف دیگه ام قیمت ها رو 10 برابر میکنین این چه وضعیته اگه قراره نابود کنید ملتو چرا راست نمیرین سر اصل مطلب ...!!!
  • اوباما IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    0 0
    باسلام مبلغ 28 هزارتومان به حساب خانراده ما نیامده راهنمای بفرماید
  • حسن IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
    0 0
    مبلغ 28 هزارتومان یارانه به حساب ما نیامده راهنمای بفرمیید

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین